Beoordelingen Hotel Marti Resort de Luxe*****

9,5

1 oktober 2014

Marti Resort de Luxe*****
Beoordelingen Hotel Marti Resort de Luxe*****
Kumluorencik Mevkii, TR-48720, Içmeler (bij Marmaris)
Accommodatie site

Hotel Marti Resort de Luxe scoort een 8,7 uit 10, op basis van 498 beoordelingen

1 2 3 4 5 volgende

43 beoordelingen over Marti Resort de Luxe*****

9,4
met partner, Okt. 2013
"Geen 5 sterren hotel"vertalen
Vicky
3,0

10-10-2013 Alleen maar negatieve commantaren..
Eten : was koud en niet veel variatie. Te weinig plaats in restaurant, als je iets na 19 uur gaat eten is er geen plaats meer en moet je wachten tot de eerste gasten gedaan hebben met eten en dit begin oktober. De bediening op het terras wordt gedaan door onervaren jonge mensen een 5 st hotel niet waardig.Een dresscode is er niet dus korte broeken is heel gewoon.'s avonds in het restaurant.
Kamer : Wij hadden een deluxe kamer geboekt met salon en toch geven ze ons een gewone kleine kamer. Na protest de kamer gekregen waarvoor wij extra betaald hadden. De kamer wordt niet gepoetst, het stof op de lamp van de eerste dag was nog dikker geworden op de dag van vertrek. De airco kan de slaapkamer niet koel krijgen omdat die verkeerd is geïnstalleerd beneden in het salon.
All In : de inlandse alcoholische dranken zijn brol die naar niets smaken en hooftpijn de volgende dag.
Het hotel zat vol arrogante russen dus voor ons dit hotel nooit meer !!!.

met partner, Sept. 2013
"Fantastisch plek"vertalen
Eddy Cox'

02-10-2013 Zijn voor de vierde keer naar Marti Resort geweest.Een beetje met schrik na het lezen van alle commentaren,maar al na enkele uren was de schrik al weg!De Marti is nog steeds even geweldig als alle vorige keren.Prachtige ligging,zeer vriendelijk personeel,lekker eten en prachtige kamer. Wat wil een mens nog meer. Na 10 dagen terug naar huis met pijn in het hart. We hadden gedacht dat het voor de laatste keer Marti ging zijn maar zijn ondertussen van gedacht verandert. Op naar de vijfde maal Marti !!

met partner, Sept. 2013
"Bedenkelijk"vertalen
Nicole en Frits

01-10-2013 Kwaliteit is neergaande, prijs is opwaarts. Je kan beter een halfpension nemen en een deal maken met de oudere garçons. Die fixen wel met de kaarten van de allins die ze achterhouden. 's Avonds eten meenemen in handtassen en geen consumptie nemen, anders moet je kaart tonen. Krakken in die situatie zijn Mehmet en Serkan, de slijm loopt er zo af. Geen kontrole wie dan ook halfboard heeft of niet. Drie jaar geweest en tweemaal per jaar. Dikke nekken van Russen en asociaal gedrag, hebben blijkbaar een boontje voor dit soort volk. Massa's eten wordt hier weggegooid door het gedrag van die Russen.
En de directie weet het maar doet er niets aan.

met oudere kinderen, Aug. 2013
"Viel tegen! Slechts een matig 4 sterren hotel!"vertalen
Voet Hans
5,0

01-09-2013 All-In geboekt. Viel ter plaatse tegen. Kregen oude kleine kamer zonder terras alhoewel we een grote kamer met terras hadden geboekt. Na melding bij receptie hebben we pas 2 dagen later een grotere kamer gekregen doch hier kreeg de airco het niet getrokken. Eten is grootkeuken kwaliteit, naar mijn mening als hobbykok, van minderwaardige kwaliteit. Kamer werd pas na 3 dagen gepoetst. Minibar werd vaak niet aangevuld. Slechts 10% van het personeel werkt met de glimlach. Uit onze eerste kamer werden onze rugzak en scheerschuim gestolen. Gezien we dit pas hebben ontdekt de laatste dag net voor het vertrek konden ze ter plaatse niets meer doen. Onze rugzak werd na onze klacht bij de balie, plots na 40 minuten zoeken 'teruggevonden'. Sterke dranken bij All-in, is lokale goedkope brol. Positief : Içmeler is een rustig dorpje en is gelegen in een mooie baai. Zwembad en toebehoren van hotel waren wel top, alsook Hammam. Jeepsafari op straat geboekt. Is 50% goedkoper als in hotel en zeker OK!

met jonge kinderen, Juli 2013
""Kon helaas veel beter zijn""vertalen
cuyvers
4,0

20-07-2013 Sedert dit jaar is er een nieuw management en deze hebben blijkbaar besloten flink te besparen op het eten. De ligging is super, de accommodatie (kamers, zwembad, ...) is prima en beantwoord aan het 5 sterren niveau. Doodjammer dan ook dat het eten niet goed is; totaal geen finesse, geen afwisseling. Gewoon een 'grootkeuken'. Wat het personeel betreft is er weinig enthousiasme. Sommigen doen hun uiterste best maar bij de meerderheid ontbreekt het plezier in het werken. Missen ook organisatie, lopen soms rond als 'kiekens zonder kop' en verstaan zo goed als geen Engels. Jammer, anders kwamen we zeker terug!

met vrienden, Juni 2013
"Voor herhaling vatbaar"vertalen
Van Herck Brigitte

24-06-2013 Ook wij hebben niet te klagen gehad, het eten was heel lekker, wij hadden direct de kamer die we gevraagd hadden en je voelde dat ze hun uiterste best deden om de gasten tevreden te houden.
De ligging is geweldig en de rest van je vakantie maak je natuurlijk zelf, daarbij dank aan al die toffe belgen die we daar ontmoet hebben!

met partner, Juni 2013
"Mooie vakantie"vertalen
Nadine Goossens

04-07-2013 Marti is een heel mooi, onderhouden hotel en domein. Eten was lekker, als je tenminste turkse specialiteiten weet te waarderen. Het eten mag mss wat warmer. Wij hadden mooie deluxe kamer met frontaal zeezicht.. Prachtige baai, mooie promenade. Icmeler echt een mooi en proper stadje, makkelijk bereikbaar per taxi boot of Dolmus van en naar Marmaris.
Animatieteam kreeg inderdaad weinig respons op hun activiteiten, maar ze zijn allen super vriendelijk. Aanrader : La Grotta Resto. Heel lekker.
Internetverbinding heel traag. Niet voor 5 sterren. Een hotel met zeker een 4 plus. Uitstap Dalyan een aanrader voor wie van natuur houdt. Zullen wss nog wel eens terug keren. Maar er zijn nog zoveel mooie plaatsen te bezoeken op deze wereldbol.

met oudere kinderen, Juni 2013
"Wij gaan nooit meer"vertalen
freddy en claudine
5,0

24-06-2013 voor de 2 de keer in dit hotel,verleden jaar alles in orde,nu een ramp,eten niet te vreten, alles koud, tafels niet opgeruimd,kamers zeer laat in de namiddag gekuisd, 3xkeer moeten veranderen van kamer,na 6 dagen onze luxe kamer gekregen, strand is geen prive meer ,zetels worden verhuurd aan turken, russen en turken krijgen direct hun kamers, wat is er gebeurd met de Marti, alle dagen kip, en koude stoofpotten, guest-relations weet dat er erge problemen maar kan er niks aan doen,mensen als jillie daar naar toe gaan zijn geld niet meer waard

met partner, Juni 2013
"We komen terug"vertalen
ronnic

23-06-2013 Wij waren hier voor de vijftiende keer,samen met nog vele andere belgen.
Er is dit jaar een nieuw manegement hierdoor waren er in het begin enkele problemen.
Maar tijdens ons verblijf werden de nieuwkomers uitgenodigd op een receptie.
Iedereen kon dan zijn bevindingen melden aan de nieuwe maneger(turk geen rus)
Het eten was lekker en een ruim assortiment(zelfs watermeloen en baklava)
Kwamen zelfs rond met watermeloen,ijskoffie of iets anders.
Indien men niet de juiste kamer heeft welke men geboekt heeft, gewoon vragen voor de juiste kamer en dan krijg je die wel.Hadden dit ook voor.
Wat de animatie betreft, de hotelgangers moeten zelf wel willen meedoen aan de activiteiten.
Wij komen zeker nog terug en ook al onze belgische vrienden, die we al jaren kennen.

met partner, Mei 2013
"Met sprongen achteruit"vertalen
ronny wuyts
2,0

31-05-2013 voor de achtste keer verbleven in marti maar dit nooit meer wij hebben het altijd een zeer goed hotel gevonden met prachtig uitzicht en zeer mooie zwembaden de kamers waren slecht of niet gekuist zodat wij in de late namidag wilden douchen eerst handdoeken moesten gaan vragen aan de receptie ook het eten was bijna alle dagen het zelfde wij hebben daar gehoord dat het hotel vorige winter een rus eigenaar zou geworden zijn

1 2 3 4 5 volgende

Wat is voor jou het belangrijkst bij de keuze voor een stedentrip?