Beoordelingen Hotel KoruMar*****

9,7
met partner, Aug. 2014
"Prima Hotel"vertalen
Fernand Maggen

03-09-2014 Zeer toffe vakantie gehad. 7de maal Turkije voor ons en tot nu toe het beste Hotel. Prijs kwaliteit perfect , zeer goed en uitgebreid eten.
Alles heel proper en super vriendelijk personeel.
Wie hier te klagen heeft blijft beter thuis.
Wij gaan zeker terug

met partner, 2014
"Zeer goed hotel !"vertalen
Debbie De Smet

22-07-2014 Het hotel is zeer proper, zowel binnen (kamers, eetruimtes e.d.) als buiten (zwembad, snackbar e.d.).
Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.
Het eten is super - zeer gevarieerd en ruime keuze. Enkel 's middags is er weinig keuze aan koekjes voor bij de koffie.
Aanbod van cocktails binnen de all-in formule zou wel wat uitgebreider mogen.
Hotel is zeer goed/mooi gelegen (dichtbij centrum kusadasi en vlakbij de haven)
Er is voldoende animatie en men dringt niet aan bij het al dan niet deelnemen aan activiteiten.
Enkel jammer dat er geen bandjes gebruikt worden voor de all-in formule - je moet iedere keer uw kaart tonen bij het bestellen van drank/eten.

Kortom; het hotel is een echte aanrader !

met partner, Apr. 2014
"Prachtig....maar"vertalen
Stef
1,0

04-05-2014 Tweede keer dat wij naar Korumar komen, En ja , het is er steeds fantastisch, maar... kamers genieten eigenlijk wel een make-over, eten verdient ook wat vernieuwing, misschien wat warmer, maar daar kunnen jullie niet altijd iets aan doen als alle logés eerst even de deksels open plaatsen om te kijken wat er te eten valt (Hollanders, jullie vooral, sorry). Maar wij hebben echt weer een super week gehad. Aan alle personeel, proficiat, wij werden weer verwend. :)

met partner, Okt. 2013
"Leuk hotel, jammer, buiten restaurant gesloten"vertalen
Erwin Van den Kerch...

24-10-2013 Wij zijn van 8 tot 15 oktober in hotel Korumar verbleven,
en ik wil mijn menig in twee splitsen,
laat ik beginnen met het hotel gedeelte,
hotel is proper, kamers ruim en netjes, in de gang ligt tapijt dat proper is, het voordeel is dat door de demping in de gangen je niets hoort, de ligging naar het stadje Kusadasi is ideaal, 2,5km wandelen is in oktober goed te doen,
nu deel twee,
het restaurant,
men had in oktober het restaurant aan het mooi groot terras gesloten, het hotel was volledig volzet en het weer was schitterend, gegegeld 35gr op de middag,
dus iedereen moest in het hoofd restaurant, dat wil zeggen dat mensen op bepaalde momenten moetsen aanschuiven aan het warm buffet, en dat vonden veel mensen niet leuk, in rij aanschuiven en wachten gaf een schools gevoel de keuze was daardoor beperker, let wel, wat we kregen was wel lekker,

met partner, Sept. 2013
"Prachtig hotel"vertalen
weymeis

13-09-2013 zijn net terug van Korumar prachtig hotel ,eten in overvloed en variatie
kamer op 8ste zeezicht en haven mooi,dan onbijdt op 9de in lounge
rustig en vriendelijkheid loopt er af.Kamer tweemaal daags gepoets aub.
Maar moesten vertrekken 18uur aan receptie gevraagt waar optefrissen
en herkleden,niks optefrissen en herkleden in kot van 1meter op 3meter dat is minpunt en bepaald persoon in restaurant wou ons niet bedienen ondanks tips die ze kreeg(lange geflogte staart)Als je iets wou drinken of eten moest je altijd je pastiek kaart geven(grote van bankkaart)ja de een is tegen armbandje de andere tegen plastiek kaart.En voor aftesluiten als je er bent ga beslist mee met speedboot ongeveer 1uur 30 die vaart kust lijn af prachtig.

"Fantastisch verblijf!"vertalen
Elien

08-08-2013 Hotel KoruMar in Kusadashi is een fantastisch hotel! Het hotel is prachtig gelegen en op een steenworp van het centrum. De kamer die wij hadden was aan de bergkant, was voldoende groot en heel proper. Elke dag werd onze kamer gekuist en ook de minibar werd elke dag aangevuld. Het eten in het hotel was subliem! Heel veel variatie en mogelijkheden. Dit geldt ook voor de snackbar. Naar onze mening is dit zeker voor herhaling vatbaar. Wij gaan zeker terug!

"Super hotel!!"vertalen
Sanne_D

30-07-2014 Korumar is echt een super hotel met zeer vriendelijk personeel en een vriendelijke manager Hasan.
Het uitzicht van de kamer, met zeezicht is super, zicht op de haven en duiveneiland. Het uitzicht van landzijde is wel wat minder.
Het is maar 2 km stappen van het centrum. Als je tevoet gaat kan je over de vernieuwde haven wandelen met leuke winkeltjes en restaurantjes.
Korumar heeft ons ook goed geholpen. We hadden namelijk een autoongeluk gehad toen we op jeepsafari gingen. Ze hebben ons na een weekje ziekenhuis met open armen ontvangen.
Korumar is dus zeker een aanrader!!

met vrienden, Juli 2013
"Zeer goed"vertalen
LUCIANO

21-08-2013 'k begrijp de negatieve reacties niet.'k was al 9 keer in Turkije, en 't is kleiner dan de grote resorts, maar echt zeer goede service. En netjes... 't zwembad werd dagelijks gereinigd. 't eten was echt zeer lekker, en wel degelijk goed warm. 'k ga er zeker nog eens terug. De markt is op woensdag. Busjes zijn veilig. Er mag niemand in rechtstaan ! Een kamikaze chauffeur zit er soms eens tussen, maar 'k zie er dagelijks bij ons ook hoor !

"In één woord: Geweldig"vertalen
Samantha

25-07-2013 Onze eerste reis samen was meteen een schot in de roos. Bij aankomst werden we erg vriendelijk ontvangen met een lekker drankje. Het inchecken ging erg vlot. Aangezien we redelijk vroeg waren, konden we niet meteen in de kamer, deze werd nog gepoetst. We mochten meteen aanschuiven aan de lunch en hierna was onze kamer onmiddellijk beschikbaar.
De service aan de balie, de client relations, het zwembad, de bars, het restaurant. en de spa was geweldig. Overal was het personeel even vriendelijk. Het eten was voortreffelijk en vooral de keuze was zeer uitgebreid. Het uitzicht was erg mooi, vooral tijdens de zonsondergang 's avonds.
Elke dag kregen we aan het zwembad een schoon badlaken. Strandstoelen waren er voldoende en de verantwoordelijken voor zwembad en strand deden alles om je zo comfortabel mogelijk te installeren aan het water. Tijdens het zonnebaden kregen we een aantal keer watermeloen en ijsdoekjes aangeboden die ons de nodige verkoeling bezorgden.

Wij gaan zeker terug!

met partner, Juni 2013
"Tweede keer op bezoek"vertalen
ingrid_vaneynde

13-07-2013 We kenden het hotel reeds van paar jaar geleden.Heel verzorgd, alles super netjes, personeel super vriendelijk,niets was er teveel om aan je wensen tegemoed te komen. Onze dank gaat vooral naar de hoofdbadmeester die er al 31 jaar werkt.Die man is echt "TOPPIE" !!! ,die verdient een ster voor zichzelf. Wat wij als min puntje aanhalen is dat er te weinig liften zijn in het hotel voor de bezetting die er is. Twee liftjes voor 8 verdiepingen en dan volledig bezet,dat vinden we helaas wat weinig,wat dan ook leidde tot soms lang wachten. Als je dan iets of wat moeilijk te been was zoals ik en moeilijker de trap kon nemen moest je wel wat geduld hebben. Voor velen een aanrader in't algemeen maar voor ons geen 3de keer meer.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Wat is voor jou het belangrijkst bij de keuze voor een stedentrip?