Beoordelingen Hotel KoruMar*****

met partner, Apr. 2014
"Prachtig....maar"vertalen
Stef
1,0

04-05-2014 Tweede keer dat wij naar Korumar komen, En ja , het is er steeds fantastisch, maar... kamers genieten eigenlijk wel een make-over, eten verdient ook wat vernieuwing, misschien wat warmer, maar daar kunnen jullie niet altijd iets aan doen als alle logés eerst even de deksels open plaatsen om te kijken wat er te eten valt (Hollanders, jullie vooral, sorry). Maar wij hebben echt weer een super week gehad. Aan alle personeel, proficiat, wij werden weer verwend. :)

met partner, Okt. 2013
"Leuk hotel, jammer, buiten restaurant gesloten"vertalen
Erwin Van den Kerch...

24-10-2013 Wij zijn van 8 tot 15 oktober in hotel Korumar verbleven,
en ik wil mijn menig in twee splitsen,
laat ik beginnen met het hotel gedeelte,
hotel is proper, kamers ruim en netjes, in de gang ligt tapijt dat proper is, het voordeel is dat door de demping in de gangen je niets hoort, de ligging naar het stadje Kusadasi is ideaal, 2,5km wandelen is in oktober goed te doen,
nu deel twee,
het restaurant,
men had in oktober het restaurant aan het mooi groot terras gesloten, het hotel was volledig volzet en het weer was schitterend, gegegeld 35gr op de middag,
dus iedereen moest in het hoofd restaurant, dat wil zeggen dat mensen op bepaalde momenten moetsen aanschuiven aan het warm buffet, en dat vonden veel mensen niet leuk, in rij aanschuiven en wachten gaf een schools gevoel de keuze was daardoor beperker, let wel, wat we kregen was wel lekker,

met partner, Sept. 2013
"Prachtig hotel"vertalen
weymeis

13-09-2013 zijn net terug van Korumar prachtig hotel ,eten in overvloed en variatie
kamer op 8ste zeezicht en haven mooi,dan onbijdt op 9de in lounge
rustig en vriendelijkheid loopt er af.Kamer tweemaal daags gepoets aub.
Maar moesten vertrekken 18uur aan receptie gevraagt waar optefrissen
en herkleden,niks optefrissen en herkleden in kot van 1meter op 3meter dat is minpunt en bepaald persoon in restaurant wou ons niet bedienen ondanks tips die ze kreeg(lange geflogte staart)Als je iets wou drinken of eten moest je altijd je pastiek kaart geven(grote van bankkaart)ja de een is tegen armbandje de andere tegen plastiek kaart.En voor aftesluiten als je er bent ga beslist mee met speedboot ongeveer 1uur 30 die vaart kust lijn af prachtig.

met partner, Juli 2013
"Fantastisch verblijf!"vertalen
Elien

08-08-2013 Hotel KoruMar in Kusadashi is een fantastisch hotel! Het hotel is prachtig gelegen en op een steenworp van het centrum. De kamer die wij hadden was aan de bergkant, was voldoende groot en heel proper. Elke dag werd onze kamer gekuist en ook de minibar werd elke dag aangevuld. Het eten in het hotel was subliem! Heel veel variatie en mogelijkheden. Dit geldt ook voor de snackbar. Naar onze mening is dit zeker voor herhaling vatbaar. Wij gaan zeker terug!

met vrienden, Juli 2013
"Zeer goed"vertalen
LUCIANO

21-08-2013 'k begrijp de negatieve reacties niet.'k was al 9 keer in Turkije, en 't is kleiner dan de grote resorts, maar echt zeer goede service. En netjes... 't zwembad werd dagelijks gereinigd. 't eten was echt zeer lekker, en wel degelijk goed warm. 'k ga er zeker nog eens terug. De markt is op woensdag. Busjes zijn veilig. Er mag niemand in rechtstaan ! Een kamikaze chauffeur zit er soms eens tussen, maar 'k zie er dagelijks bij ons ook hoor !

met partner, Juli 2013
"In één woord: Geweldig"vertalen
Samantha

25-07-2013 Onze eerste reis samen was meteen een schot in de roos. Bij aankomst werden we erg vriendelijk ontvangen met een lekker drankje. Het inchecken ging erg vlot. Aangezien we redelijk vroeg waren, konden we niet meteen in de kamer, deze werd nog gepoetst. We mochten meteen aanschuiven aan de lunch en hierna was onze kamer onmiddellijk beschikbaar.
De service aan de balie, de client relations, het zwembad, de bars, het restaurant. en de spa was geweldig. Overal was het personeel even vriendelijk. Het eten was voortreffelijk en vooral de keuze was zeer uitgebreid. Het uitzicht was erg mooi, vooral tijdens de zonsondergang 's avonds.
Elke dag kregen we aan het zwembad een schoon badlaken. Strandstoelen waren er voldoende en de verantwoordelijken voor zwembad en strand deden alles om je zo comfortabel mogelijk te installeren aan het water. Tijdens het zonnebaden kregen we een aantal keer watermeloen en ijsdoekjes aangeboden die ons de nodige verkoeling bezorgden.

Wij gaan zeker terug!

met partner, Juni 2013
"Tweede keer op bezoek"vertalen
ingrid_vaneynde

13-07-2013 We kenden het hotel reeds van paar jaar geleden.Heel verzorgd, alles super netjes, personeel super vriendelijk,niets was er teveel om aan je wensen tegemoed te komen. Onze dank gaat vooral naar de hoofdbadmeester die er al 31 jaar werkt.Die man is echt "TOPPIE" !!! ,die verdient een ster voor zichzelf. Wat wij als min puntje aanhalen is dat er te weinig liften zijn in het hotel voor de bezetting die er is. Twee liftjes voor 8 verdiepingen en dan volledig bezet,dat vinden we helaas wat weinig,wat dan ook leidde tot soms lang wachten. Als je dan iets of wat moeilijk te been was zoals ik en moeilijker de trap kon nemen moest je wel wat geduld hebben. Voor velen een aanrader in't algemeen maar voor ons geen 3de keer meer.

met partner, Mei 2013
"Super om terug te gaan!!"vertalen
Pitschau

04-09-2013 Mooi, proper hotel, goed van eten en vriendelijk personeel.
2 km van de merkt gemakkelijk om het te voet te doen.

met partner, Mei 2013
"Zeer goed hotel"vertalen
Yvette & Firmin

04-06-2013 Net terug van dit hotel dit was de 27 x en alles was weer pico bello .Het is voor ons een tweede thuis.Een pluim voor al het personeel van manager tot poetsvrouwen.Het eten zeer gevarieerd en lekker wie hier niet aan zijn trekken komt zal nergens tevreden zijn .Muggezifters heb je altijd.Een speciale attentie voor Regina de guest relations die u in 5 talen de eventuele problemen zal oplossen.De receptie is ook toffe ploeg.En niet vergeten Sadattin de badmeester die al 10 jaar de mensen rond het zwembad zeer behulpzaam is.Wij kijken al uit naar Oct. op voor de 28 x

met partner, Okt. 2012
"Mooi uitzicht"vertalen
ottevaere_robin

22-11-2012 Prachtig uitzicht van uit de kamer.Kamer netjes gepoetst.Wel kleine badkamer maar netjes.Wel stom dat je telkens kaartje moet tonen om drankjes te bekomen.Eten goed ,maar voor 5 sterren hotel hebben we al veel beter gehad! Op wandelafstand vh centrum.Restaurant binnen is als een refter(niet gezellig)Aperitief niet veel keuze.Maar al bij al een toffe vakantie gehad.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Hoeveel glazen alcohol drink je gemiddeld per dag op vakantie?