Beoordelingen Hotel Sole Santa Maria ****

Taal:
Gezelschap:

Niet opnieuwvertalen

Louise-Marie D. zaterdag 16 november 2013

Dit was de 13de keer Turkije voor mij, maar het slechtste hotel: het eten helemaal niet lekker (ik weet dat je in Turkije niet veel moet verwachten, maar hier was het zeker niet lekker, frieten bvb elke dag taai). 2 van de 5 dagen die ik er verbleef waren er geen handdoeken op de kamer. Na 2 keer te vragen moesten we het nog een derde keer vragen... Weinig animatie (logisch in september). Spijtig dat er geen drank aan strand was. Heel veel ligstoelen die kapot zijn aan het strand. Wij zaten op de gelijkvloers en zorgden er telkens voor dat onze terrasdeur gesloten was. 2keer kwamen we toe op de kamer met een niet-gesloten terrasdeur. Wellicht de kuisvrouw die die vergat te sluiten.. Gelukkig geen inbraken.
Gratis handdoekenservice en kluisje waren wel zeer mooi meegenomen.
Geen aanrader...

Gereisd Met partner in Sept. 2013

Eerste en laatste keervertalen

Eveline dinsdag 10 januari 2012

Hotel Vera Santa Maria is geen aanrader. Wij zijn er in september een weekje naartoe geweest. We waren het minst tevreden over het eten. Wij zijn geen 'viesneuzen', maar we vonden het eten echt niet lekker. Weinig variatie, geen vers fruit en brood, ... We zijn daarom verschillende keren in het stadje Kusadasi gaan eten. Daar kan je wel lekker (en goedkoop eten).
De service aan de receptie was goed, maar de barmannen deden hun job blijkbaar niet zo graag. All-informule is goed, alleen jammer van de plastic bekers.
Hotelkamers waren verouderd, maar wel proper!
In de buurt is er niet veel te zien. Het strand ligt op 5 minuutjes wandelen (heel jammer dat je hier moet betalen voor je drinken!)

Gereisd Met partner in 2012

Onvriendelijke bedieningvertalen

Bram zondag 25 september 2011

De bediening is er ondermaats, maar het animatieteam en de andere hotelgasten maken veel goed. Het hotel ligt net buiten Kusadasi centrum, maar met een Dolmus ben je er in enkele minuten. Wat mij betreft is het geen aanrader!

Gereisd Met vrienden in Sept. 2011

Bedrogenvertalen

Ben maandag 1 augustus 2011

Hotel Vera Santa Maria is 'officiëel' 4 sterren waard maar zodra je aankomt weet je dat je in een 3sterren-of-minder hotel bent beland.

Het eten is slecht, kamers zijn heel basic, ouderwets ingericht en amper opbergruimte (1kast met 2 lades voor 3-4 personen). Strandstoelen zonder kussens en een privé-strand waar je mag betalen voor je drinken ookal heb je voor all-inclusive getekend.

Resultaat:
- Na 1 dag overnachten gevlucht naar een ander hotel waar ik dan WEL zéér tevreden van was.
- Het hotel Vera Santa Maria is in september te bewonderen op het tv-programma Stressvakantie.

Gereisd Met vrienden in juli 2011

goed hotel, maar vooral voor jongerenvertalen

lissa gooris woensdag 10 november 2010

hotel vera santa maria was een super goed hotel, zeer vriendelijke animators, maar een hotel waar geen overbodige luxe is. de kamers zijn vrij proper, maar zeer basic.
zeker een aanrader als je met vrienden gaat.
het eten is wel zéér eentonig.

Gereisd Met partner in Sept. 2010

fantastisch hotelvertalen

sylvain zaterdag 28 augustus 2010

zeer goed ontvangst zeer vriendelijke mensen van het restaurant zeer propere kamers en heel vriendelijke kamermeisje het animatieteam waren toffe en leuke mensen veel plezier mee gemaakt en goed gelachen zelf de mensen van de bar ondanks de lange uren dat ze moesten werken bleven ze toch lachen wij hebben er 2 weken door gebracht en gene dag spijt van gehadt een kleine min punt een beetje meer kinderanimatie in de dag maar zeker een aanrader voor jong en oud

Gereisd Met partner in augustus 2010

super fijne hotelvertalen

sevgicicek woensdag 5 augustus 2009

heel mooie ervaringen heb ik daar mooie uitzicht kort bij de hotel zee gemakkelijkte gaan naar de zee.eten was perfect heel lekker.vriendelijkheid was perfect.kamers waren heel zuiver en de kamer meisjes maakta het kamer heel proper.en de animatoren waren heel leuke mesnen zeker weten ze waren vriendelijk en ze doen hun best om je plezier te gunnen en dat bereiken ze ook.ik vind het heel mooi daar en ik weet bijna zeker dat iedereen het leuk zal vinden daar vooral de kinderen die kunnen heel de dah zwemmen en s'avonds hebben ze mini disco dus dansen maar ik heb zelf gezien dat de kleine heel leuk vonden ze hadden plezier .ik ben dank baar aan de werkers animatoren kokken barmennen en isdereen eigenlijk groetjes en kussjes

Gereisd Alleenreizend in juli 2009

Zeker een aanradervertalen

Cindy Wouters woensdag 29 juli 2009

Wij zijn zeer tevreden over dit hotel. Voor een 3-sterren hebben wij zeker de service van ee 4-sterren gekregen. Kamers zeer netjes, elke dag propere handdoeken, zeer vriendelijk personeel. Eten was elke dag gevarieerd en best lekker. Mooi en verzorgd zwembad met heel leuk animatieteam. Echt een aanrader voor jong en oud!!

Gereisd Met partner in mei 2009

Hotel Sole Santa Maria scoort een 7,3 uit 10, op basis van 121 beoordelingen

Waar breng jij het liefst de winter door?