Beoordelingen Hotel Hilton Dalaman Sarigerme Resort & Spa *****

23 november 2014

Hilton Dalaman Sarigerme Resort & Spa*****
Beoordelingen Hotel Hilton Dalaman Sarigerme Resort & Spa*****
Sarigerme Tourism Center, PO11, TR-48610, Sarigerme

De beste prijzen en last minutes voor Hotel Hilton Dalaman Sarigerme Resort & Spa***** bij:

12 beoordelingen over Hilton Dalaman Sarigerme Resort & Spa*****

9,4
Taal:
Gezelschap:

Hotel is De Max, spijtig dat het zo afgelegen isvertalen

Mario Heestermans donderdag 11 september 2014

Wij hebben een zeer fijne vakantie gehad, we zaten in de swim up deluxe kamer en dit is geweldig als je met een klein kindje zit.

Zeer ruime kamers (= Heerlijk)
Groot terras
in vgl. met de ruime kamer, redelijk kleine badkamer :-(

Het eten was super, voldoende plaats om buiten te eten, en het domein straalt rust uit. dit komt omdat het immens groot is en niet volgebouwd is, alle kamers bevinden zich in de vleugels van de inkomhal.

Heerlijke Verse milkshakes, overdekt baby/kinderbadje, zéér hygiënisch proper onderhouden hotel

Echt spijtig dat dit hotel zo afgelegen ligt want in het stadje sarigerme is er weinig beweging en niets te zien.

we zijn 1x met de taxi naar Marmaris gegaan, dik uurtje rijden, en oh zo mooi aan de haven...

Ik zou Zeker teruggaan naar het hotel, spijtig genoeg niet naar de plaats waar het hotel gebouwd is (doch mooi uitzicht & aan zee, maar het had centraler gelegen moeten zijn voor ons)

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014

paradijselijkvertalen

romain_denys vrijdag 18 oktober 2013

Voor de 2de maal dit resort bezocht,nog altijd even verzorgd,zeer mooie kamers en prachtige tuin en groot zwart strand. De buffetten zijn uitgebreid en smakelijk.Resort ligt in een prachtige omgeving, maar wel een half uurtje lopen naar het dorp,dus niet geschikt voor shoppers

Gereisd Met partner in Sept. 2013

Mooi hotelvertalen

Pascal Hubeau dinsdag 3 september 2013

Zeer goed hotel maar in de onmiddellijke omgeving valt niets te beleven(maar dat wisten we). Wij verbleven in het hotelin hoogseizoen en als ik enkele mindere zaken wil aanhalen dan zijn dat de volgende:
- te weinig personeel in restaurants en bars
- te druk tijdens avondmaaltijd.
- mountainbikes zijn versleten en rit was een flop .25 minuten op het vlakke
- vishengels : slechts 1 die het nog deed
- handdoekje leggen is ook hier van toepassing
Over het algemeen zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.
Adembenemende lobby met panoramische liften.
Eten zeer lekker en lekkere patisserie.Variatie in fruit vond ik te beperkt vr een Hilton.Geen aardbeien, passievrucht, mango...
Het buitengedeelte v h hoofdrestaurant is gezellig.
Ijsjes en wafeltjes verkrijgbaar aan het zwembad(citrusbar)
Hotel is zeer proper.Er wordt steeds gepoetst.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2013

Goed hotel,maar iets te duurvertalen

pol staelens vrijdag 12 juli 2013

Ruime kamers met apart bad/douche en toilet en lavabo - dagelijks minibar bijgevuld - zeer proper hotel - lekker eten, maar specialiteiten restaurants kosten 15 euro pp - echte dranken in de bars (jammer genoeg staat dit niet op alle kaarten en zijn er al enkel dagen voorbij voor je dit door hebt - veel zwembaden (naar keuze rustig of activity) - vriendelijk maar niet opdringerig personeel - spa is duur , ook winkels in hotel zijn super duur - wijn en champagne zijn onbetaalbaar ! (als je kiet wat niet all inn is ) - op sommige plaatsn wat papier los in de kamers , tapijt heeft vlekken en kleerkast stinkt (motteballen ) - ik vind dit hotel iets te duur in vergelijking met andere hotels, maar onaangename verrassingen zijn er niet - ook de fitness met airco en de gratis stoomkamer en sauna zijn aan te bevelen

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2013

Toppertje!vertalen

Heymans woensdag 10 juli 2013

Voor de 2de maal naar dit hotel geweest en we zijn nog even enthousiast als de eerste keer. Als ik de commentaar hieronder lees van de franstalige bezoeker, dan kan ik alleen maar denken dat die persoon het niet over hetzelfde hotel heeft. De kamers zijn ruim, mooi ingericht en zeer proper. Het eten is super, niet de typische standaardbuffetten, zeer gevarieerde en fijne keuken! Lekkere koffie's van Lavazza aan de bar van het zwembad, de alcoholische dranken zijn geen "witte producten" maar de echte merken. Mooie architectuur, alles klopt, geen lawaaierige bedoening, heel verzorgde tuin, vriendelijke mensen.. kortom een aanrader! Tip: muggenmelk meenemen voor ' s avonds

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2013

Plus de bruit que de qualité = Plus jamais !!!vertalen

devroede zaterdag 16 juni 2012

Ns revenons d'un séjour de 2 semaines à l'Hilton Dalaman. Plus jamais ns n'y mettrons les pieds. En effet à part une belle infrastructure, de beaux jardins (mal entretenus), une nourriture convenable au restaurant principal, voici les points négatifs :- restaurants à la carte : paiement de 15 à 20 € en + de l'all in.(qualité pas manquants.- réception: désagréables et aucune explication à l'arrivée. Remise du badge d'entrée sans +-internet: 10 € /Heure. Très mauvaise connection.- Bruit assourdissant (boum boum ) tte la journée à la piscine et le soir disco (boum boum) en plein air jusqu'aux petites heures . Tt vibrait ds la chambre "CALME" demandée. Une nuit, nous avons demandé à la Guest relation de le constater : "on ne peut rien faire, c'est comme cela il y en a qui aime cela !" . Encore une fois sans politesse - Tapage identique venant de l'hôtel voisin. Si vous cherchez à vs reposer ce n'est pas ici qu'il faut aller.Il n'a de l'Hilton que le nom !.- Gare aux moustiques !

Gereisd Met partner in juni 2012

Absolute aanrader!!!vertalen

Pieter De Meyer zondag 3 juni 2012

+ prachtig domein-groot-rustig
+ Uitstekende keuken en à la carte restaurants
+ prachtige kamer met kingsize bed en zeer ruime badkamer met regendouche
+heel net
+ vriendelijke personeel-niet opdringerig
+mountainbiketocht: absolute aanrader om de streek wat te gaan verkennen

- beperkte animatie, waarschijnlik omdat we vroeg op het seizoen gingen. De Breeze bar was jammer genoeg nog niet open
- Ben en Jerry ijs is betalend!!
- hoge meerprijs voor internet

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2012

super hotelvertalen

Romain en Cecile zaterdag 19 mei 2012

Beste resort van de vele bezochte hotels in Turkije.
De omgeving is mooi, maar in de buurt valt er niets te beleven.
Kamers ,restaurants, zwembaden en tuin zijn prachtig en super onderhouden en alles met veel ruimte, plaats voor iedereen..
Het personeel is vriendelijk en behulpzaam ook zonder fooi.
De buffetten zijn uitgebreid en van goede kwaliteit.
Tot slot: aan te bevelen hotel, wij gaan nog terug.

Gereisd Met partner in mei 2012

Zalige relaxvakantievertalen

Sam woensdag 30 mei 2012

Dit is een super-hotel, vriendelijk personeel, goed verzorgd en zeer uitgebreid buffet (ook light/dieet), mooie kamers in een uitermate rustige omgeving. We zijn geweest net voor de start van het zomerseizoen (begin mei) en hebben kunnen genieten van rust, kalmte en hadden toch wel het mooie weer mee. Bovendien is de transfer naar het hotel max. 25 minuten. Aan te raden aan iedereen die geen al te grote uitstappen plant en wil genieten van het zwembad (binnen/buiten), sauna, hammam, koudwaterbad, glijbanen, (tafel)tennis in een all-in formule die ik nooit eerder heb gekend.
Er is tevens een grote diversiteit aan nationaliteiten aanwezig, dus bijv. geen overdaad aan Russen of Duitsers (bijna niet aanwezig). Zeer kindvriendelijk hotel met tal van mogelijkheden en superfaciliteiten.

Gereisd Met partner in april 2012

Het was een superhotel ?vertalen

Andries zaterdag 14 mei 2011

Hotel is nu geheel afgebouwd, strand is mooi geworden.
Vorige jaar was het voor ons een super hotel, maar dit jaar is het een stuk minder.
Er waren nu grote congressen, de congresgangers zitten tussen de vakantiegangers.
Waardoor het rustieke is verdwenen, en kunnen zet het eten (buffet) niet warmhouden.
Zonde van zo’n mooi hotel en lokatie, de vakantieganger is op de tweede plaats gekomen.

Gereisd Met vrienden in mei 2011

Hotel Hilton Dalaman Sarigerme Resort & Spa scoort een 9,2 uit 10, op basis van 62 beoordelingen

Waar breng jij het liefst de winter door?