Beoordelingen Hotel Hilton Dalaman Sarigerme Resort & Spa*****

20 september 2014

Hilton Dalaman Sarigerme Resort & Spa*****
Beoordelingen Hotel Hilton Dalaman Sarigerme Resort & Spa*****
Sarigerme Tourism Center, PO11, TR-48610, Sarigerme

Hotel Hilton Dalaman Sarigerme Resort & Spa scoort een 9,2 uit 10, op basis van 62 beoordelingen

12 beoordelingen over Hilton Dalaman Sarigerme Resort & Spa*****

9,4
met jonge kinderen, Juli 2014
"Hotel is De Max, spijtig dat het zo afgelegen is"vertalen
Mario Heestermans
1,0

11-09-2014 Wij hebben een zeer fijne vakantie gehad, we zaten in de swim up deluxe kamer en dit is geweldig als je met een klein kindje zit.

Zeer ruime kamers (= Heerlijk)
Groot terras
in vgl. met de ruime kamer, redelijk kleine badkamer :-(

Het eten was super, voldoende plaats om buiten te eten, en het domein straalt rust uit. dit komt omdat het immens groot is en niet volgebouwd is, alle kamers bevinden zich in de vleugels van de inkomhal.

Heerlijke Verse milkshakes, overdekt baby/kinderbadje, zéér hygiënisch proper onderhouden hotel

Echt spijtig dat dit hotel zo afgelegen ligt want in het stadje sarigerme is er weinig beweging en niets te zien.

we zijn 1x met de taxi naar Marmaris gegaan, dik uurtje rijden, en oh zo mooi aan de haven...

Ik zou Zeker teruggaan naar het hotel, spijtig genoeg niet naar de plaats waar het hotel gebouwd is (doch mooi uitzicht & aan zee, maar het had centraler gelegen moeten zijn voor ons)

met partner, Sept. 2013
"Paradijselijk"vertalen
romain_denys

18-10-2013 Voor de 2de maal dit resort bezocht,nog altijd even verzorgd,zeer mooie kamers en prachtige tuin en groot zwart strand. De buffetten zijn uitgebreid en smakelijk.Resort ligt in een prachtige omgeving, maar wel een half uurtje lopen naar het dorp,dus niet geschikt voor shoppers

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Mooi hotel"vertalen
Pascal Hubeau

03-09-2013 Zeer goed hotel maar in de onmiddellijke omgeving valt niets te beleven(maar dat wisten we). Wij verbleven in het hotelin hoogseizoen en als ik enkele mindere zaken wil aanhalen dan zijn dat de volgende:
- te weinig personeel in restaurants en bars
- te druk tijdens avondmaaltijd.
- mountainbikes zijn versleten en rit was een flop .25 minuten op het vlakke
- vishengels : slechts 1 die het nog deed
- handdoekje leggen is ook hier van toepassing
Over het algemeen zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.
Adembenemende lobby met panoramische liften.
Eten zeer lekker en lekkere patisserie.Variatie in fruit vond ik te beperkt vr een Hilton.Geen aardbeien, passievrucht, mango...
Het buitengedeelte v h hoofdrestaurant is gezellig.
Ijsjes en wafeltjes verkrijgbaar aan het zwembad(citrusbar)
Hotel is zeer proper.Er wordt steeds gepoetst.

met oudere kinderen, Juli 2013
"Goed hotel,maar iets te duur"vertalen
pol staelens

12-07-2013 Ruime kamers met apart bad/douche en toilet en lavabo - dagelijks minibar bijgevuld - zeer proper hotel - lekker eten, maar specialiteiten restaurants kosten 15 euro pp - echte dranken in de bars (jammer genoeg staat dit niet op alle kaarten en zijn er al enkel dagen voorbij voor je dit door hebt - veel zwembaden (naar keuze rustig of activity) - vriendelijk maar niet opdringerig personeel - spa is duur , ook winkels in hotel zijn super duur - wijn en champagne zijn onbetaalbaar ! (als je kiet wat niet all inn is ) - op sommige plaatsn wat papier los in de kamers , tapijt heeft vlekken en kleerkast stinkt (motteballen ) - ik vind dit hotel iets te duur in vergelijking met andere hotels, maar onaangename verrassingen zijn er niet - ook de fitness met airco en de gratis stoomkamer en sauna zijn aan te bevelen

met jonge kinderen, Juni 2013
"Toppertje!"vertalen
Heymans

10-07-2013 Voor de 2de maal naar dit hotel geweest en we zijn nog even enthousiast als de eerste keer. Als ik de commentaar hieronder lees van de franstalige bezoeker, dan kan ik alleen maar denken dat die persoon het niet over hetzelfde hotel heeft. De kamers zijn ruim, mooi ingericht en zeer proper. Het eten is super, niet de typische standaardbuffetten, zeer gevarieerde en fijne keuken! Lekkere koffie's van Lavazza aan de bar van het zwembad, de alcoholische dranken zijn geen "witte producten" maar de echte merken. Mooie architectuur, alles klopt, geen lawaaierige bedoening, heel verzorgde tuin, vriendelijke mensen.. kortom een aanrader! Tip: muggenmelk meenemen voor ' s avonds

met partner, Juni 2012
"Plus de bruit que de qualité = Plus jamais !!!"vertalen
devroede
5,0
5,0

16-06-2012 Ns revenons d'un séjour de 2 semaines à l'Hilton Dalaman. Plus jamais ns n'y mettrons les pieds. En effet à part une belle infrastructure, de beaux jardins (mal entretenus), une nourriture convenable au restaurant principal, voici les points négatifs :- restaurants à la carte : paiement de 15 à 20 € en + de l'all in.(qualité pas manquants.- réception: désagréables et aucune explication à l'arrivée. Remise du badge d'entrée sans +-internet: 10 € /Heure. Très mauvaise connection.- Bruit assourdissant (boum boum ) tte la journée à la piscine et le soir disco (boum boum) en plein air jusqu'aux petites heures . Tt vibrait ds la chambre "CALME" demandée. Une nuit, nous avons demandé à la Guest relation de le constater : "on ne peut rien faire, c'est comme cela il y en a qui aime cela !" . Encore une fois sans politesse - Tapage identique venant de l'hôtel voisin. Si vous cherchez à vs reposer ce n'est pas ici qu'il faut aller.Il n'a de l'Hilton que le nom !.- Gare aux moustiques !

met jonge kinderen, Mei 2012
"Absolute aanrader!!!"vertalen
Pieter De Meyer

03-06-2012 + prachtig domein-groot-rustig
+ Uitstekende keuken en à la carte restaurants
+ prachtige kamer met kingsize bed en zeer ruime badkamer met regendouche
+heel net
+ vriendelijke personeel-niet opdringerig
+mountainbiketocht: absolute aanrader om de streek wat te gaan verkennen

- beperkte animatie, waarschijnlik omdat we vroeg op het seizoen gingen. De Breeze bar was jammer genoeg nog niet open
- Ben en Jerry ijs is betalend!!
- hoge meerprijs voor internet

met partner, Mei 2012
"Super hotel"vertalen
Romain en Cecile

19-05-2012 Beste resort van de vele bezochte hotels in Turkije.
De omgeving is mooi, maar in de buurt valt er niets te beleven.
Kamers ,restaurants, zwembaden en tuin zijn prachtig en super onderhouden en alles met veel ruimte, plaats voor iedereen..
Het personeel is vriendelijk en behulpzaam ook zonder fooi.
De buffetten zijn uitgebreid en van goede kwaliteit.
Tot slot: aan te bevelen hotel, wij gaan nog terug.

met partner, Apr. 2012
"Zalige relaxvakantie"vertalen
Sam

30-05-2012 Dit is een super-hotel, vriendelijk personeel, goed verzorgd en zeer uitgebreid buffet (ook light/dieet), mooie kamers in een uitermate rustige omgeving. We zijn geweest net voor de start van het zomerseizoen (begin mei) en hebben kunnen genieten van rust, kalmte en hadden toch wel het mooie weer mee. Bovendien is de transfer naar het hotel max. 25 minuten. Aan te raden aan iedereen die geen al te grote uitstappen plant en wil genieten van het zwembad (binnen/buiten), sauna, hammam, koudwaterbad, glijbanen, (tafel)tennis in een all-in formule die ik nooit eerder heb gekend.
Er is tevens een grote diversiteit aan nationaliteiten aanwezig, dus bijv. geen overdaad aan Russen of Duitsers (bijna niet aanwezig). Zeer kindvriendelijk hotel met tal van mogelijkheden en superfaciliteiten.

met vrienden, Mei 2011
"Het was een superhotel ?"vertalen
Andries

14-05-2011 Hotel is nu geheel afgebouwd, strand is mooi geworden.
Vorige jaar was het voor ons een super hotel, maar dit jaar is het een stuk minder.
Er waren nu grote congressen, de congresgangers zitten tussen de vakantiegangers.
Waardoor het rustieke is verdwenen, en kunnen zet het eten (buffet) niet warmhouden.
Zonde van zo’n mooi hotel en lokatie, de vakantieganger is op de tweede plaats gekomen.

Wat is voor jou het belangrijkst bij de keuze voor een stedentrip?