Beoordelingen Hotel Kervansaray Bodrum*****

28 augustus 2014

Kervansaray Bodrum*****
Beoordelingen Hotel Kervansaray Bodrum*****
Zeytinli Kahve Mevkii, TR-48400, Torba (bij Bodrum)

Hotel Kervansaray Bodrum scoort een 7,9 uit 10, op basis van 861 beoordelingen

6,9
met oudere kinderen, Aug. 2014
"Heel goed"vertalen
Jill

22-08-2014 anımatıe was heel goed. Vrıendelıjk, nıet opdrıngerıg. Ik vond de pılates en aqua gym heel leuk met Sema en Rio .
Mıjn mama heeft ontzettend genoten van de massages hıer, ze kunnen heel goed masseren en zıjn duıdelıjk goed opgeleıd.
Het eten ıs ook heel lekker en gevarıeerd.

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Goed hotel maar werkpunten"vertalen
Vancraybex
5,0

25-08-2014 Kort en bondig : Eten zeer goed behalve dan de privé restaurants die je eenmaal in de week kan reserveren(onbegrijpelijk hoe slecht vergeleken met het grote buffet).Heb chinees en italiaans gegeten : buiten op 45 min en niet goed!!Animatieteam : Deden in mijn ogen niet veel op een dag.Maar goed want voor de animatie 's avonds waren er groepen van buitenuit gehuurd voor de show(acrobatie en gymnastiek ,enz) Super. De avonden georganiseerd door het animatieteam zelf trok op niks. Receptie : Op uitzondering van 2 personen die me uitzonderlijk goed geholpen helpen spreken zij geen engels of laat staan frans : onbegrijpelijk. Kamers : worden idd niet gekuist.Op het eerste zicht zie je geen vuil dank zij de ondergrond maar uw voetjes zien wel mooi zwart.Ondermaats.Toch heb ik mij goed geamuseerd.Het personeel was zeker vriendelijk . Zwembad, zee, watersporten,uitzicht,eten.Mits een paar minpunten toch een 8op 10

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Animatıon ıs heel goed de rest iets minder"vertalen
Michaela

08-08-2014 Dıt hotel ıs mooı maar slecht onderhouden, de anımatıe doet zıjn best! Het eten ıs eentonıg met weınıg varıatıe. Rıo ıs super! de kamers worden heel u verblıjf opgeruımd maar nıet gekuıst. Nıet voor herhalıng vatbaar!

met vrienden, Juli 2014
"Verdient geen 5 sterren!"vertalen
ief jacobs
4,0

17-08-2014 Ben met enkele vrienden in dit hotel geweest 31/07/2014- 09/08/2014.
Dit hotel is absoluut geen 5 sterren! De toiletten worden zowat op elke plek veel te weinig gekuist, onvriendelijkheid van het personeel (sommigen deden wel hun best). Kamers worden wat opgeruimd niet gedweild... (waren wel zeer ruim) Eten ben je na paar dagen beu zowat elke dag hetzelfde ...
De bar aan het zwembad met glijbanen oogt totaal vies en afgeleefd. In het restaurant is er van teamwork geen sprake onder het personeel, helft weet niet goed wat te doen. Zoals ik al van vele Belgen heb moeten horen tijdens mijn verblijf dit hotel is totaal bergaf aan het gaan . En jammer genoeg moet ik die mening delen . Voor mij dit nooit meer

met partner, Juli 2014
"Geen 5 sterren waard"vertalen
Jan
5,0

12-08-2014 Ondanks de negatieve reacties hieronder hebben we toch een weekje vakantie geboekt in Kervanseray.
Al bij onze aankomst was het chaos aan de receptie. Zonder enige uitleg werden wij aan ons lot over gelaten. We hebben uiteindelijk zelf onze zware valiezen naar onze kamer gesleurd. Volgens het personeel was het niet ver en moesten we geen gebruik maken van de voorziene golfkarretjes. Ongezien in een vijfsterren hotel.

De service in het algemeen was ronduit ondermaats tot slecht. Aan de poolbar was slecht één barman om het hele zwembad te bedienen. Hierdoor enorme wachttijden en frustraties bij de gasten.

In het restaurant werd er geen drank geserveerd aan tafel, hier moest je zelf voor zorgen.

Ook 's avonds werden de dranken in plastieken bekertjes geserveerd, als je glas wou moest je daar speciaal achter vragen. Deze glazen werden achteraf gewoon afgespoeld... Niet echt hygiënisch.

Het eten was wel lekker.

Dit hotel is duidelijk geen 5 sterren waard!! Wij zijn veel beter gewoon.

met vrienden, Mei 2014
"GEEN aanrader"vertalen
Cathy
3,0

03-06-2014 Geen 5 sterren waard! Dit is het slechtste hotel ooit en zonde van het geld. Kamers waren zeer vuil (niet gepoetst) en onbereikbaar. Je moest een heel eind stappen. De gangen zaten vol ongedierte (kakkerlakken, zeer grote spinnen, mieren...) + bezetsel brokkelde helemaal af, kortom, wij hebben echt geen goede vakantie gehad. Wc-papier werd niet aangevuld. Service was er niet, zelfbediening en er is ook geen drankkaart voorzien. Koffieapparaat was regelmatig leeg en op een dag was er zelfs geen water meer voorradig en werd dit pas 's middags geleverd! Er was een ober die zelf zei dat dit het slechtste hotel was waar hij ooit had gewerkt. De animatie is ook ontslagen waardoor er maar 3 personen overschoten. Er is nog veel werk aan dit hotel. Maximum 4 sterren waard! Gelukkig was het eten wel lekker. We hebben terug nood aan vakantie...

met vrienden, Sept. 2013
"Regelrechte ramp!!!"vertalen
Rachid
1,0

11-10-2013 Dit hotel en bediening is een van de ergste die je kan je meemaken. Eerst krijgen we een kamer die we niet hebben geboekt. De eerste drie dagen werden de kamers helemaal niet gekuist, na veel reclamaties hebben ze dan toch de kamers proper gemaakt door enkel de bedden op te maken en de handdoeken te plooien. In die zeven dagen we daar zaten hebben ze nooit de vloer gekuist. De vuilzakken met de vuile handdoeken werden voor ons deur gestapeld echt geen zicht voor een 5 sterren. De kaart om de deur te openen van de kamers waren altijd stuk, ik heb alle dagen berg op en berg af moeten lopen om een nieuwe kaart te gaan halen. Het eten was altijd hetzelfde en koud (volgens de supervisser Helana zou dit komen door dat Turken graag hun eten koud hebben, omdat het er altijd warm is) vraag ma af wat voor een uitleg dat is. Tijdens het eten wordt constant gestoord door vorken, glazen en borden die op de grond vallen .

Sept. 2013
"Zeer goed hotel"vertalen
Tatiana Dehairs

14-10-2013 Wij zijn eind september daar geweest. Service was uitstekend. Kamers in hoofdgebouw waren allemaal vernieuwd en heel mooi. Eten kon wel wat afwisselender maar er was keuze genoeg. Heel mooi uitzicht vanuit het open restaurant. Gaan zeker nog eens terug.

met partner, 2013
"Slecht!"vertalen
Sabrina
1,0

23-09-2013 Vreselijk 5* hotel! Ze geven eerst een kamer die je niet geboekt hebt, de kamers zijn vuil, vloer wordt nooit gedweild noch geborsteld, siliconen en muur van het bad hangt vol schimmel, handdoeken worden niet elke dag vervangen, lakens werden niet vervangen, keycards werkte bijna nooit, safe werkte niet, eten is goedkoop en slechte kwaliteit! elke dag kip, rijst, friet, vis... Het personeel is onvriendelijk, het is allemaal te veel gevraagd! Wij vroegen om bestek en kregen rollende ogen en een luide zucht terug! Je wordt aan de receptie niet geholpen want ze verstaan geen Engels!! Hotel zit vol met Turkse toeristen, en komen op de eerste plaats hebben wij ondervonden! Ik kan zo verder gaan over dit hotel! Wij hebben veel te veel betaald voor dit belachelijk hotel en slechte service! Het enige goede aan dit hotel: het uitzicht ! Dat is dan ook alles!!

met partner, Sept. 2013
"Nooit meer!"vertalen
Sabrina
1,0

16-09-2013 Dit hotel is absoluut zijn 5 sterren niet waard! De kamers zijn mooi maar enorm vuil! De grond wordt helemaal niet gekuist, je moet je schoenen aanhouden anders ga je met zwarte voeten in bed! We hebben dit een paar keer gemeld aan de receptie of bij de guest relations, maar je wordt hier echt niet geholpen! Minibar werd niet aangevuld. Handdoeken werden niet vervangen, zelf niet als je ze op de grond bij elkaar legt, ze worden gewoon weer mooi opgevouwen (als je dezelfde plekken ziet van de dag ervoor...) Lakens hetzelfde... We hebben een hele week dezelfde lakens op ons bed gehad tot we er genoeg van hadden, hebben ze zelf in de linnen bak gegooid buiten, eindelijk hadden we propere lakens! Het bad hangt vol schimmel! Het eten is niet gevarieerd en niet lekker! Je hebt veel betere hotels in Turkije voor zelfs minder geld en minder sterren! En het personeel is echt niet vriendelijk, lopen er allemaal tegen hun zin! Dit is dan ook te zien aan het hotel!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Het meest vriendelijk zijn de inwoners van: