Beoordelingen Hotel Kervansaray Bodrum*****

17 september 2014

Kervansaray Bodrum*****
Beoordelingen Hotel Kervansaray Bodrum*****
Zeytinli Kahve Mevkii, TR-48400, Torba (bij Bodrum)

Hotel Kervansaray Bodrum scoort een 8,0 uit 10, op basis van 869 beoordelingen

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

164 beoordelingen over Kervansaray Bodrum*****

7,3
met vrienden, Sept. 2014
"Goed rio"vertalen
emily de wilde
4,0

12-09-2014 In orde maar geen deken eerste dag geen lakens tweede dag geen handdoeken en geen toiletpapier. Animatie is goed zeker rio.

met partner, Sept. 2014
"Goede vakantie"vertalen
poppy

13-09-2014 Zeer goede vakantie, heel toeristvriendelijk, beleefde animatie, kamerhygiene wat afgenomen.... voor herhaling vatbaar

met oudere kinderen, Aug. 2014
"Heel goed"vertalen
Jill

22-08-2014 anımatıe was heel goed. Vrıendelıjk, nıet opdrıngerıg. Ik vond de pılates en aqua gym heel leuk met Sema en Rio .
Mıjn mama heeft ontzettend genoten van de massages hıer, ze kunnen heel goed masseren en zıjn duıdelıjk goed opgeleıd.
Het eten ıs ook heel lekker en gevarıeerd.

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Goed hotel maar werkpunten"vertalen
Vancraybex
5,0

25-08-2014 Kort en bondig : Eten zeer goed behalve dan de privé restaurants die je eenmaal in de week kan reserveren(onbegrijpelijk hoe slecht vergeleken met het grote buffet).Heb chinees en italiaans gegeten : buiten op 45 min en niet goed!!Animatieteam : Deden in mijn ogen niet veel op een dag.Maar goed want voor de animatie 's avonds waren er groepen van buitenuit gehuurd voor de show(acrobatie en gymnastiek ,enz) Super. De avonden georganiseerd door het animatieteam zelf trok op niks. Receptie : Op uitzondering van 2 personen die me uitzonderlijk goed geholpen helpen spreken zij geen engels of laat staan frans : onbegrijpelijk. Kamers : worden idd niet gekuist.Op het eerste zicht zie je geen vuil dank zij de ondergrond maar uw voetjes zien wel mooi zwart.Ondermaats.Toch heb ik mij goed geamuseerd.Het personeel was zeker vriendelijk . Zwembad, zee, watersporten,uitzicht,eten.Mits een paar minpunten toch een 8op 10

met oudere kinderen, Aug. 2014
"Ik zou hier zo langer blijven!"vertalen
Aiko Andries

08-08-2014 Het hotel is gelegen op een prachtige plaats, met een geweldİg mooİ zİcht op zee en de omringende eilanden. Bodrum ligt mısschien wel 10 km hiervandaan maar er rıjden de hele dag door busjes heen en terug uit het hotel.
Het animatie team aan het grote zwembad staat ook de hele dag klaar om verschillende leuke actıvıteıten met de gasten ( jong en oud) te beoefenen! ( Rıo en Alı zijn geweldıg)
Alles samen was dit een geweldıge vakantıe!
Echt een plaats om naar terug te keren!

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Animatıon ıs heel goed de rest iets minder"vertalen
Michaela

08-08-2014 Dıt hotel ıs mooı maar slecht onderhouden, de anımatıe doet zıjn best! Het eten ıs eentonıg met weınıg varıatıe. Rıo ıs super! de kamers worden heel u verblıjf opgeruımd maar nıet gekuıst. Nıet voor herhalıng vatbaar!

met vrienden, Juli 2014
"Verdient geen 5 sterren!"vertalen
ief jacobs
4,0

17-08-2014 Ben met enkele vrienden in dit hotel geweest 31/07/2014- 09/08/2014.
Dit hotel is absoluut geen 5 sterren! De toiletten worden zowat op elke plek veel te weinig gekuist, onvriendelijkheid van het personeel (sommigen deden wel hun best). Kamers worden wat opgeruimd niet gedweild... (waren wel zeer ruim) Eten ben je na paar dagen beu zowat elke dag hetzelfde ...
De bar aan het zwembad met glijbanen oogt totaal vies en afgeleefd. In het restaurant is er van teamwork geen sprake onder het personeel, helft weet niet goed wat te doen. Zoals ik al van vele Belgen heb moeten horen tijdens mijn verblijf dit hotel is totaal bergaf aan het gaan . En jammer genoeg moet ik die mening delen . Voor mij dit nooit meer

met partner, Juli 2014
"Geen 5 sterren waard"vertalen
Jan
5,0

12-08-2014 Ondanks de negatieve reacties hieronder hebben we toch een weekje vakantie geboekt in Kervanseray.
Al bij onze aankomst was het chaos aan de receptie. Zonder enige uitleg werden wij aan ons lot over gelaten. We hebben uiteindelijk zelf onze zware valiezen naar onze kamer gesleurd. Volgens het personeel was het niet ver en moesten we geen gebruik maken van de voorziene golfkarretjes. Ongezien in een vijfsterren hotel.

De service in het algemeen was ronduit ondermaats tot slecht. Aan de poolbar was slecht één barman om het hele zwembad te bedienen. Hierdoor enorme wachttijden en frustraties bij de gasten.

In het restaurant werd er geen drank geserveerd aan tafel, hier moest je zelf voor zorgen.

Ook 's avonds werden de dranken in plastieken bekertjes geserveerd, als je glas wou moest je daar speciaal achter vragen. Deze glazen werden achteraf gewoon afgespoeld... Niet echt hygiënisch.

Het eten was wel lekker.

Dit hotel is duidelijk geen 5 sterren waard!! Wij zijn veel beter gewoon.

met vrienden, Juni 2014
"Une première en Turquie ..."vertalen
Previte

05-07-2014 Premier séjour pour moi en Turquie et plein de souvenirs dans la tête. Je suis partie avec une amie et son petit garçon de 3 ans et demi du 14 au 21 juin. Première impression, trèèèèès chaud! Surtout l'après-midi! Indice 50+++ à prévoir ou cuisson assurée! Hôtel très bien situé et très bien agencé. Chambres agréables, modernes et propres. Nourriture très bonne et variée. Personnel agréable. Animation tip top: énormément d'activités prévues durant la journée à la piscine pour les femmes et les hommes. Grâce à Rio (animateur de l'hôtel qui parle 5 langues dont le français!), j'ai gardé la forme pendant 7jours! Impossible de ne pas participer à ses cours, il motive et ses cours sont fun et diversifiés! Même les enfants sont fan tellement il est gentil! Le soir, spectacles variés également avec toujours une petite "avant première" par les enfants et les monitrices du mini club. Il ne faut pas hésiter. D'ailleurs, moi j'y retourne en août tellement je me suis bien plu!

met vrienden, Mei 2014
"GEEN aanrader"vertalen
Cathy
3,0
1,0
1,0
3,0

03-06-2014 Geen 5 sterren waard! Dit is het slechtste hotel ooit en zonde van het geld. Kamers waren zeer vuil (niet gepoetst) en onbereikbaar. Je moest een heel eind stappen. De gangen zaten vol ongedierte (kakkerlakken, zeer grote spinnen, mieren...) + bezetsel brokkelde helemaal af, kortom, wij hebben echt geen goede vakantie gehad. Wc-papier werd niet aangevuld. Service was er niet, zelfbediening en er is ook geen drankkaart voorzien. Koffieapparaat was regelmatig leeg en op een dag was er zelfs geen water meer voorradig en werd dit pas 's middags geleverd! Er was een ober die zelf zei dat dit het slechtste hotel was waar hij ooit had gewerkt. De animatie is ook ontslagen waardoor er maar 3 personen overschoten. Er is nog veel werk aan dit hotel. Maximum 4 sterren waard! Gelukkig was het eten wel lekker. We hebben terug nood aan vakantie...

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Wat is voor jou het belangrijkst bij de keuze voor een stedentrip?