Beoordelingen Hotel Kervansaray Bodrum*****

7,3

25 juli 2014

Kervansaray Bodrum*****
Beoordelingen Hotel Kervansaray Bodrum*****
Zeytinli Kahve Mevkii, TR-48400, Torba (bij Bodrum)

Hotel Kervansaray Bodrum scoort een 7,9 uit 10, op basis van 843 beoordelingen

met vrienden, Mei 2014
"GEEN aanrader"vertalen
Cathy
3,0

03-06-2014 Geen 5 sterren waard! Dit is het slechtste hotel ooit en zonde van het geld. Kamers waren zeer vuil (niet gepoetst) en onbereikbaar. Je moest een heel eind stappen. De gangen zaten vol ongedierte (kakkerlakken, zeer grote spinnen, mieren...) + bezetsel brokkelde helemaal af, kortom, wij hebben echt geen goede vakantie gehad. Wc-papier werd niet aangevuld. Service was er niet, zelfbediening en er is ook geen drankkaart voorzien. Koffieapparaat was regelmatig leeg en op een dag was er zelfs geen water meer voorradig en werd dit pas 's middags geleverd! Er was een ober die zelf zei dat dit het slechtste hotel was waar hij ooit had gewerkt. De animatie is ook ontslagen waardoor er maar 3 personen overschoten. Er is nog veel werk aan dit hotel. Maximum 4 sterren waard! Gelukkig was het eten wel lekker. We hebben terug nood aan vakantie...

met vrienden, Sept. 2013
"Regelrechte ramp!!!"vertalen
Rachid
1,0

11-10-2013 Dit hotel en bediening is een van de ergste die je kan je meemaken. Eerst krijgen we een kamer die we niet hebben geboekt. De eerste drie dagen werden de kamers helemaal niet gekuist, na veel reclamaties hebben ze dan toch de kamers proper gemaakt door enkel de bedden op te maken en de handdoeken te plooien. In die zeven dagen we daar zaten hebben ze nooit de vloer gekuist. De vuilzakken met de vuile handdoeken werden voor ons deur gestapeld echt geen zicht voor een 5 sterren. De kaart om de deur te openen van de kamers waren altijd stuk, ik heb alle dagen berg op en berg af moeten lopen om een nieuwe kaart te gaan halen. Het eten was altijd hetzelfde en koud (volgens de supervisser Helana zou dit komen door dat Turken graag hun eten koud hebben, omdat het er altijd warm is) vraag ma af wat voor een uitleg dat is. Tijdens het eten wordt constant gestoord door vorken, glazen en borden die op de grond vallen .

Sept. 2013
"Zeer goed hotel"vertalen
Tatiana Dehairs

14-10-2013 Wij zijn eind september daar geweest. Service was uitstekend. Kamers in hoofdgebouw waren allemaal vernieuwd en heel mooi. Eten kon wel wat afwisselender maar er was keuze genoeg. Heel mooi uitzicht vanuit het open restaurant. Gaan zeker nog eens terug.

met partner, 2013
"Slecht!"vertalen
Sabrina
1,0

23-09-2013 Vreselijk 5* hotel! Ze geven eerst een kamer die je niet geboekt hebt, de kamers zijn vuil, vloer wordt nooit gedweild noch geborsteld, siliconen en muur van het bad hangt vol schimmel, handdoeken worden niet elke dag vervangen, lakens werden niet vervangen, keycards werkte bijna nooit, safe werkte niet, eten is goedkoop en slechte kwaliteit! elke dag kip, rijst, friet, vis... Het personeel is onvriendelijk, het is allemaal te veel gevraagd! Wij vroegen om bestek en kregen rollende ogen en een luide zucht terug! Je wordt aan de receptie niet geholpen want ze verstaan geen Engels!! Hotel zit vol met Turkse toeristen, en komen op de eerste plaats hebben wij ondervonden! Ik kan zo verder gaan over dit hotel! Wij hebben veel te veel betaald voor dit belachelijk hotel en slechte service! Het enige goede aan dit hotel: het uitzicht ! Dat is dan ook alles!!

met partner, Sept. 2013
"Nooit meer!"vertalen
Sabrina
1,0

16-09-2013 Dit hotel is absoluut zijn 5 sterren niet waard! De kamers zijn mooi maar enorm vuil! De grond wordt helemaal niet gekuist, je moet je schoenen aanhouden anders ga je met zwarte voeten in bed! We hebben dit een paar keer gemeld aan de receptie of bij de guest relations, maar je wordt hier echt niet geholpen! Minibar werd niet aangevuld. Handdoeken werden niet vervangen, zelf niet als je ze op de grond bij elkaar legt, ze worden gewoon weer mooi opgevouwen (als je dezelfde plekken ziet van de dag ervoor...) Lakens hetzelfde... We hebben een hele week dezelfde lakens op ons bed gehad tot we er genoeg van hadden, hebben ze zelf in de linnen bak gegooid buiten, eindelijk hadden we propere lakens! Het bad hangt vol schimmel! Het eten is niet gevarieerd en niet lekker! Je hebt veel betere hotels in Turkije voor zelfs minder geld en minder sterren! En het personeel is echt niet vriendelijk, lopen er allemaal tegen hun zin! Dit is dan ook te zien aan het hotel!

met partner, Sept. 2013
"Blij om naar Kervansaray geweest te zijn :)"vertalen
Do

27-09-2013 Ik vraag me toch af wat mensen verwachten op vakantie?! Een 5* zou ik het ook niet noemen en het eten was inderdaad lauw, maar elke dag hetzelfde? Ik geloof dat er genoeg afwisseling was: 3m keuze uit dessert, 2m rauwkost/kaas, 3m warm + showcooking buiten en voor wie nog honger had kreeg er nog een toetertje ijs bovenop. Doordat het hotel meer bestond uit huisjes op een heuvel was de poetsdienst niet altijd super, maar ik ververs thuis ook niet elke dag mijn lakens/handdoeken. We waren blij verrast te zien en te horen hoeveel Belgen hier aanwezig waren. Elke dag werd er aangeklopt om de minibar aan te vullen met cola, water en fruitsap of gebeurde dit door de poetsdienst.

Hoe ontspannen ben je op vakantie als je je ergert in de kleine dingen en niet alles “spik en span” is? Niet alles is perfect, een vakantie is wat je er zelf van maakt en ik heb er enorm van genoten!! Ik raad Kervansaray zeker aan, alleen voor mensen moeilijk te been lijkt dit niet het geschikte hotel.

met vrienden, Aug. 2013
"Stress op vakantie!"vertalen
Elien
4,0

12-09-2013 Wij verbleven in Kervansaray van 29 augustus tot 6 september.
Van verschillende personen die dit hotel ook al bezocht hadden hoorden we positieve dingen. Jammergenoeg kunnen wij niet veel positiefs zeggen over dit hotel.
Het begon met onze kamer, die wij geboekt hadden mét balkon. We kregen een 'clubkamer' zonder balkon. Nu, na veel uitleg (ze verstonden amper engels) en moeite kregen we 's anderendaags een nieuwe kamer.
Toen we op onze kamer toekwamen, lag er nog een ijsstokje van de vorige bewoners van de kamer op het kastje. We stelden ons al vragen over hoe grondig ze poetsen...
Over het eten kunnen we het kort houden; weinig tot geen variatie en altijd koud!
De service was teleurstellend. Tot 4 maal vroegen we een extra laken (omdat je niet eens helemaal onder het laken kon liggen), en pas de 5de dag van onze vakantie kregen we een extra laken.
Het personeel was ook echt niet vriendelijk en werkte niet bepaald met de glimlach.
Dit hotel is zeker en vast geen 5* waard!

met oudere kinderen, Aug. 2013
"Een 'uitzicht' om U tegen te zeggen"vertalen
kris en nathan

26-08-2013 Dit hotel ligt op een heuvel waardoor je vanop het buitenrestaurant en de barstoelen aan de poolbar een uniek uitzicht hebt op de zee en baaien;
werkelijk prachtig
aanrader is bungalow met zeezicht te nemen; rustige ligging en terug
adembenemd zicht vanop het terras; het eten was prijs/kwaliteit heel lekker; de showcooking is absolute aanrader; zo hebben wij gestoomde zalm in zoutkorst, gerookte roastbeef en turkse specialiteiten gegeten die superieur lekker klaargemaakt waren; het enige minpunt van dit hotel is de hygiene; personeel is vriendelijk maar er wordt te weinig schoongemaakt en volgens ons is dit een fout in het management; er moet constant iemand van management rondlopen om bij te sturen waar er moet schoongemaakt worden...

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Nooit meer"vertalen
Gino Lietje
3,0

26-08-2013 Heb al verschillende hotels in Turkije,maar deze is zijn 5* zeker niet waard.Verschillende malen zijn wij naar de receptie gegaan om te vragen wanneer ze onze kamer komen kuisen.Deze is de eerste dag mss wat geborstelt hier en daar maar zeker niet gedweild,we moesten daarom altijd met slippers aanlopen anders konden we met zwarte voeten in bed.daarna hebben ze 3 dagen niet meer gekuist,ze zeiden bij de receptie dat dit direct ging gebeuren,maar er werd gewoon niks gedaan.Tot we op en dag rond 22u30 van Bodrum kwamen was de maat vol,terug naar de receptie,en wat doen ze dan,ze sturen 2 man om 00u30 om te kuisen terwijl we met een kind van 8 jaar zaten die al lang in bed moest liggen.Het eten was goed maar als je smorgens,smiddags en savonds iedere keer hetzelfde ziet liggen heb je ook vlug genoeg gezien en moet je naar de stad uitwijken terwijl je een all in hebt geboekt.De laatste dag hebben we zelf 40 minuten moeten wachten achter een bestelde piza,en eigen volk is ginder eerst

Aug. 2013
"Geweldig!"vertalen
Cédric

02-05-2014 Een heel leuk hotel!
Enkel de ligging en zwembad was niet schitterend.
Het aquapark waren 2 glijbanen waar je zelfs niet met duikbril opmocht. Dus als je lenzen hebt, heb je pech.
Maar voor de rest was het een zeer leuk hotel!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Hoeveel glazen alcohol drink je gemiddeld per dag op vakantie?