Beoordelingen Hotel Kervansaray Bodrum*****

1 oktober 2014

Kervansaray Bodrum*****
Beoordelingen Hotel Kervansaray Bodrum*****
Zeytinli Kahve Mevkii, TR-48400, Torba (bij Bodrum)

Hotel Kervansaray Bodrum scoort een 8,0 uit 10, op basis van 876 beoordelingen

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

167 beoordelingen over Kervansaray Bodrum*****

7,3
"In orde"vertalen
Lore
5,0

20-09-2014 Tevreden van het hotel, juist het eten soms wat minder! Ook mag de receptie wat meer uitleg geven bij het toekomen in het hotel. Wel top animatie team!

"Super reis!"vertalen
Marlies Meiresonne

20-09-2014 Mooi hotel, goede prijs kwaliteit, gevarieerd buffet maar het eten is niet altijd even warm. Wel niet ideaal voor mensen die slecht te been zijn.

Animatieteam is top!
We love Rio!

Marlies

"Ok"vertalen
Eva vanh

20-09-2014 Goed mooi hotel qua prijskwaliteit, niet voor mensen die niet goed te been zijn,weinig uitleg bij aankomst,mooie kamers en mooi uitzicht,animatie team top

"Goed rio"vertalen
emily de wilde
4,0

12-09-2014 In orde maar geen deken eerste dag geen lakens tweede dag geen handdoeken en geen toiletpapier. Animatie is goed zeker rio.

met partner, Sept. 2014
"Goede vakantie"vertalen
poppy

13-09-2014 Zeer goede vakantie, heel toeristvriendelijk, beleefde animatie, kamerhygiene wat afgenomen.... voor herhaling vatbaar

met oudere kinderen, Aug. 2014
"Heel goed"vertalen
Jill

22-08-2014 anımatıe was heel goed. Vrıendelıjk, nıet opdrıngerıg. Ik vond de pılates en aqua gym heel leuk met Sema en Rio .
Mıjn mama heeft ontzettend genoten van de massages hıer, ze kunnen heel goed masseren en zıjn duıdelıjk goed opgeleıd.
Het eten ıs ook heel lekker en gevarıeerd.

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Goed hotel maar werkpunten"vertalen
Vancraybex
5,0

25-08-2014 Kort en bondig : Eten zeer goed behalve dan de privé restaurants die je eenmaal in de week kan reserveren(onbegrijpelijk hoe slecht vergeleken met het grote buffet).Heb chinees en italiaans gegeten : buiten op 45 min en niet goed!!Animatieteam : Deden in mijn ogen niet veel op een dag.Maar goed want voor de animatie 's avonds waren er groepen van buitenuit gehuurd voor de show(acrobatie en gymnastiek ,enz) Super. De avonden georganiseerd door het animatieteam zelf trok op niks. Receptie : Op uitzondering van 2 personen die me uitzonderlijk goed geholpen helpen spreken zij geen engels of laat staan frans : onbegrijpelijk. Kamers : worden idd niet gekuist.Op het eerste zicht zie je geen vuil dank zij de ondergrond maar uw voetjes zien wel mooi zwart.Ondermaats.Toch heb ik mij goed geamuseerd.Het personeel was zeker vriendelijk . Zwembad, zee, watersporten,uitzicht,eten.Mits een paar minpunten toch een 8op 10

met oudere kinderen, Aug. 2014
"Ik zou hier zo langer blijven!"vertalen
Aiko Andries

08-08-2014 Het hotel is gelegen op een prachtige plaats, met een geweldİg mooİ zİcht op zee en de omringende eilanden. Bodrum ligt mısschien wel 10 km hiervandaan maar er rıjden de hele dag door busjes heen en terug uit het hotel.
Het animatie team aan het grote zwembad staat ook de hele dag klaar om verschillende leuke actıvıteıten met de gasten ( jong en oud) te beoefenen! ( Rıo en Alı zijn geweldıg)
Alles samen was dit een geweldıge vakantıe!
Echt een plaats om naar terug te keren!

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Animatıon ıs heel goed de rest iets minder"vertalen
Michaela

08-08-2014 Dıt hotel ıs mooı maar slecht onderhouden, de anımatıe doet zıjn best! Het eten ıs eentonıg met weınıg varıatıe. Rıo ıs super! de kamers worden heel u verblıjf opgeruımd maar nıet gekuıst. Nıet voor herhalıng vatbaar!

met vrienden, Juli 2014
"Verdient geen 5 sterren!"vertalen
ief jacobs
4,0

17-08-2014 Ben met enkele vrienden in dit hotel geweest 31/07/2014- 09/08/2014.
Dit hotel is absoluut geen 5 sterren! De toiletten worden zowat op elke plek veel te weinig gekuist, onvriendelijkheid van het personeel (sommigen deden wel hun best). Kamers worden wat opgeruimd niet gedweild... (waren wel zeer ruim) Eten ben je na paar dagen beu zowat elke dag hetzelfde ...
De bar aan het zwembad met glijbanen oogt totaal vies en afgeleefd. In het restaurant is er van teamwork geen sprake onder het personeel, helft weet niet goed wat te doen. Zoals ik al van vele Belgen heb moeten horen tijdens mijn verblijf dit hotel is totaal bergaf aan het gaan . En jammer genoeg moet ik die mening delen . Voor mij dit nooit meer

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Wat is voor jou het belangrijkst bij de keuze voor een stedentrip?