Beoordelingen Aparthotel Grand Uysal ***

Taal:
Gezelschap:

niet meer voor ons!vertalen

Ariane donderdag 30 oktober 2014

wij zijn echt niet veeleisend op gebied van eten en luxe,maar de eetzaal is echt wel gedateerd en het eten,tja,je kon eten maar daar is dan ook alles mee gezegd.
animatie was er niet en zwembad ijskoud water en om 9u gingen de lichten uit in de eetzaal,het liep er trouwens vol katten in de eetzaal en keuken,niet gelogen.
wat er positief was is dat het personeel erg vriendelijk was en behulpzaam en de mensen van de hamam,super,met professionele massage.
zij geven zichzelf 3,5 sterren maar voor ons maar 2 waard,wij hebben 2 jaar geleden rond dezelfde tijd 500m verder het monarthotel genomen met 3 sterren,dat was top en dezelfde prijsklasse.

Gereisd Met partner in oktober 2014

geweldigvertalen

anja dom vrijdag 9 mei 2014

toen we thuis kwamen na onze week vakantie in grand uysal. hebben we er niet lang over moeten nadenken om dit jaar nog terug te gaan!
geweldig personeel met een zeer warm onthaal, elke dag opnieuw!

Gereisd Met partner in 2014

The time of our life !!!vertalen

Christelle Deleersn... dinsdag 3 juni 2014

Wij gingen verleden jaar in mei en waren zeer tevreden over het hotel ! Ook het personeel was heel vriendelijk, behulpzaam. De barmannen waren heel attent, zeker Bahtiyar Karakurt !!! Zeker een aanrader !

Gereisd Met vrienden in mei 2013

Niet meer voor onsvertalen

fam. de bondt dinsdag 16 augustus 2011

Het hotel is heel verouderd en ongezellig. In ons "appartement" was er enkel airco in de slaapkamer. De kinderen moesten het dus zonder airco doen en slapen op een harde rugleuning van een sofa. De badkamer is zo klein dat ze niet geschikt is om met kleine kinderen te douchen. De lift liet het van tijd tot tijd afweten waardoor je te voet naar het 4de verdiep kon klimmen. Het zwembad is vééél te klein voor het aantal gasten, hierdoor ben je verplicht naar het strandje te gaan waar je voor 4 personen dagelijks € 9 betaald voor matrasjes en parasols.Bij de kidsclub betaal je € 10 om de kinderen een tshirtje te laten beschilderen. Allemaal niet erg all inclusive lijkt me. Voor elke maaltijd moet je tijdig een plekje in de schaduw gaan veroveren of je zit in de brandende zon of binnen (zonder airco). Op het terras zijn er geen parasols aanwezig, tenzij je ze gaat jatten aan het zwembad. Het personeem is wel vriendelijk en het eten ok. Prijs/kwaliteit is echt niet in verhouding!!!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2011

goeie verhouding prijs kwaliteitvertalen

stefanie zaterdag 30 oktober 2010

ligging van hotel is zeer goed : zeer dicht bij strand, makkelijk via dolmus naar alanya (10 min). Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Kamers zijn proper en ruim, ook het terras maar badkamer is eerder klein. Inrichting van de kamer is zeer eenvoudig, bedden aan de harde kant, lakens eerder klein. Zwembad is klein en in oktober weinig zon. Het eten was lekker maar na een week hadden we toch graag wat meer variatie gehad (bijna iedere dag kip); idem voor ontbijt (weinig variatie van broodjes en beleg. Als je laat gaat eten (vanaf 20 uur) soms luide (vooral nederlandstalige) muziek in de eetzaal.

Gereisd Met partner in oktober 2010

Heerlijk genoten...vertalen

Annabella Lestuny zaterdag 22 augustus 2009

Ik ben 14-8 t/m 21-8 naar dit hotel gegaan, all incl. geboekt. En het was de moeite waard.
Dit hotel is zeker geschikt voor families/gezinnen. Met name ook omdat men een animatieteam heeft.
Ik ben met mijn 2 jongere zussen geweest, maar wij zaten ook gewoon elke avond bij de kinder disco, genoten van het dansen van de kids. En complimenten voor het animatie team die vanaf vroeg in de morgen tot in de late avond er is om iedereen te amuseren.
Elke avond na de kinder disco was het iets meer gericht op de ouderen (volwassenen) maar het vermaak was toch ook voor de kids.
Het hotel ligt aan de rand van de stad Alanya. Zelf zijn wij niet de stad ingegaan. Geen behoefte aan!
Maar dit hotel is zeker een aanrader!!!

Gereisd Met een groep in augustus 2009

Volgend jaar weervertalen

Fam Doornberg vrijdag 14 augustus 2009

WE waren voor het eerst in Alanya.
Het was een geweldige vakantie in Grand Uysal. Vriendelijk personeel.
Eten wat heerlijk, voor ieder wat wils. Zelfs wat lekkers op het strand iedere middag.
We gaan volgend jaar weer.

geboekt via Corendon

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2009

geweldig hotel!!vertalen

marja biesheuvel vrijdag 24 oktober 2008

wij zijn in okt 2008 naar grand uysal geweest een heel goed hotel wij hebben het er bere naar ons zin gehad zeer vriendelijk personeel en alles keurig schoon , eten was ook heerlijk. zeker een aanrader om naar toe te gaan!

Gereisd Met vrienden in oktober 2008

TOPPIE !!vertalen

maria van gestel donderdag 21 augustus 2008

zeker een aanrader, een geweldige vakantie gehad,

komen volgend jaar zeker weten terug.

Gereisd Familie in augustus 2008

robin en sylvia tre... dinsdag 16 oktober 2007

goed eenvoudig hotel,alleen jammer dat we geen boter kregen voor ons zoontje 's middags voor op een broodje,je kunt alleen 'smorgens boter krijgen!
Ook een beetje raar dat we moesten betalen voor het uitwassen van de slaapzak van ons zoontje die 'snachts ziek was geworden,maar liefst 6 euro!!! dat vinden wij géén service hoor!
fam treffers

Gereisd Met partner in Sept. 2007

Aparthotel Grand Uysal scoort een 8,1 uit 10, op basis van 730 beoordelingen

In welk land rij jij het liefst auto?