Beoordelingen Aparthotel Grand Uysal***

9 beoordelingen over Grand Uysal***

met partner, 2014
"Geweldig"vertalen
anja dom

09-05-2014 toen we thuis kwamen na onze week vakantie in grand uysal. hebben we er niet lang over moeten nadenken om dit jaar nog terug te gaan!
geweldig personeel met een zeer warm onthaal, elke dag opnieuw!

met vrienden, Mei 2013
"The time of our life !!!"vertalen
Christelle Deleersn...

03-06-2014 Wij gingen verleden jaar in mei en waren zeer tevreden over het hotel ! Ook het personeel was heel vriendelijk, behulpzaam. De barmannen waren heel attent, zeker Bahtiyar Karakurt !!! Zeker een aanrader !

met jonge kinderen, Aug. 2011
"Niet meer voor ons"vertalen
fam. de bondt
4,0
5,0
1,0
4,0
5,0

16-08-2011 Het hotel is heel verouderd en ongezellig. In ons "appartement" was er enkel airco in de slaapkamer. De kinderen moesten het dus zonder airco doen en slapen op een harde rugleuning van een sofa. De badkamer is zo klein dat ze niet geschikt is om met kleine kinderen te douchen. De lift liet het van tijd tot tijd afweten waardoor je te voet naar het 4de verdiep kon klimmen. Het zwembad is vééél te klein voor het aantal gasten, hierdoor ben je verplicht naar het strandje te gaan waar je voor 4 personen dagelijks € 9 betaald voor matrasjes en parasols.Bij de kidsclub betaal je € 10 om de kinderen een tshirtje te laten beschilderen. Allemaal niet erg all inclusive lijkt me. Voor elke maaltijd moet je tijdig een plekje in de schaduw gaan veroveren of je zit in de brandende zon of binnen (zonder airco). Op het terras zijn er geen parasols aanwezig, tenzij je ze gaat jatten aan het zwembad. Het personeem is wel vriendelijk en het eten ok. Prijs/kwaliteit is echt niet in verhouding!!!

met partner, Okt. 2010
"Goeie verhouding prijs kwaliteit"vertalen
stefanie

30-10-2010 ligging van hotel is zeer goed : zeer dicht bij strand, makkelijk via dolmus naar alanya (10 min). Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Kamers zijn proper en ruim, ook het terras maar badkamer is eerder klein. Inrichting van de kamer is zeer eenvoudig, bedden aan de harde kant, lakens eerder klein. Zwembad is klein en in oktober weinig zon. Het eten was lekker maar na een week hadden we toch graag wat meer variatie gehad (bijna iedere dag kip); idem voor ontbijt (weinig variatie van broodjes en beleg. Als je laat gaat eten (vanaf 20 uur) soms luide (vooral nederlandstalige) muziek in de eetzaal.

met een groep, Aug. 2009
"Heerlijk genoten..."vertalen
Annabella Lestuny

22-08-2009 Ik ben 14-8 t/m 21-8 naar dit hotel gegaan, all incl. geboekt. En het was de moeite waard.
Dit hotel is zeker geschikt voor families/gezinnen. Met name ook omdat men een animatieteam heeft.
Ik ben met mijn 2 jongere zussen geweest, maar wij zaten ook gewoon elke avond bij de kinder disco, genoten van het dansen van de kids. En complimenten voor het animatie team die vanaf vroeg in de morgen tot in de late avond er is om iedereen te amuseren.
Elke avond na de kinder disco was het iets meer gericht op de ouderen (volwassenen) maar het vermaak was toch ook voor de kids.
Het hotel ligt aan de rand van de stad Alanya. Zelf zijn wij niet de stad ingegaan. Geen behoefte aan!
Maar dit hotel is zeker een aanrader!!!

met oudere kinderen, Juli 2009
"Volgend jaar weer"vertalen
Fam Doornberg

14-08-2009 WE waren voor het eerst in Alanya.
Het was een geweldige vakantie in Grand Uysal. Vriendelijk personeel.
Eten wat heerlijk, voor ieder wat wils. Zelfs wat lekkers op het strand iedere middag.
We gaan volgend jaar weer.

geboekt via Corendon

met vrienden, Okt. 2008
"Geweldig hotel!!"vertalen
marja biesheuvel

24-10-2008 wij zijn in okt 2008 naar grand uysal geweest een heel goed hotel wij hebben het er bere naar ons zin gehad zeer vriendelijk personeel en alles keurig schoon , eten was ook heerlijk. zeker een aanrader om naar toe te gaan!

Familie, Aug. 2008
"TOPPIE !!"vertalen
maria van gestel

21-08-2008 zeker een aanrader, een geweldige vakantie gehad,

komen volgend jaar zeker weten terug.

met partner, Sept. 2007
robin en sylvia tre...

16-10-2007 goed eenvoudig hotel,alleen jammer dat we geen boter kregen voor ons zoontje 's middags voor op een broodje,je kunt alleen 'smorgens boter krijgen!
Ook een beetje raar dat we moesten betalen voor het uitwassen van de slaapzak van ons zoontje die 'snachts ziek was geworden,maar liefst 6 euro!!! dat vinden wij géén service hoor!
fam treffers

Het meest vriendelijk zijn de inwoners van: