Beoordelingen Hotel Porto Bello Hotel Resort & Spa*****

1 oktober 2014

Porto Bello Hotel Resort & Spa*****
Beoordelingen Hotel Porto Bello Hotel Resort & Spa*****
Akdeniz Bulvar? 6. Sk. Konyaalt?, TR-07070, Antalya / Lara / Kundu

Hotel Porto Bello Hotel Resort & Spa scoort een 8,1 uit 10, op basis van 370 beoordelingen

4 beoordelingen over Porto Bello Hotel Resort & Spa*****

met vrienden, Aug. 2013
"Aanrader! Maar niet met kinderen."vertalen
Adil Lahnachi
1,0

21-08-2013 We waren met een vriendengroep van 3 personen.
-Het eten is zéér goed en er is enorm veel afwisseling, inclusief een à la carte restaurant.
-Het personeel is heel vriendelijk. Ze spreken niet allemaal Engels, maar ze doen hun best.
-De periode dat wij er waren, bestonden de bezoekers voor 80% uit Nederlands en Belgen. De overige waren Turken, Duitsers, Iranezen...amper russen gezien/gehoord. Helaas wel een aantal luidruchtige italianen.
-Kiezelstrand is een aanrader, na enkele dagen ben je het gewend.

De minpunten:
-Het animatieteam overdag kan wel iets meer inspiratie gebruiken.
-De avondanimatie is ZO SLECHT dat het gewoon belachelijk is. Ik heb nog nooit een optreden gezien van zo een lage kwaliteit, niet te geloven..
-Er is een disco op de -1, maar er is niemand..? Het animatieteam organiseert een aantal maal per week uitvaarten naar andere discotheken in Antalya en Kemer. Daar verdienen ze goed op. Ik ben zelfs zeker dat hotelgangers meer betalen dan andere bezoekers.

met partner, Sept. 2012
"Prachtige vakantie in super hotel"vertalen
Robert Vander Venn...

15-10-2012 Dit jaar voor de 5e keer in Porto Bello. Hotel 100% aan te bevelen. Zeer goede prijs/kwaliteitverhouding. Op een half uurtje van de luchthaven. Vlotte busverbinding naar hzet centrum van Antalya. Winkelcentrum op 5 min. met dolmus. Het eten is geweldig goed, iedere maaltijd uitgebreide buffetten. Kamers goed uitgerust en netjes onderhouden. Tot volgend jaar !

met vrienden, Juni 2011
"Geweldig hotel"vertalen
P. Mulder

19-06-2011 Het eten was uit de kunst, keuze genoeg. Het eten in het à la carte restaurant werd mooi gepresenteerd,maar de bediening was chaotisch. Het voorgerecht werd na het hoofdgerecht geserveerd en de obers wisten niet bij welke tafel welke bestelling hoorde. Onervaren personeel dat geen Duits of Engels sprak. Er waren erg veel russen in het hotel, maar de overlast viel gelukkig mee. De kamers werden mooi schoon gehouden. De wifi verbinding was niet echt goed te noemen. Het terras om 's avonds lekker te zitten is klein te noemen, vaak was het "vechten" om een plekje. Ondanks deze kleine puntjes van kritiek heb ik een leuke vakantie gehad en is het hotel aan te raden.

met partner, Mei 2007
David
1,0

31-07-2007 Wij gaan binnenkort voor de 4de keer terug. Wij zijn wat ouder en willen geen kindvriendelijk. Hotel ideaal buiten het seizoen. Animatie geen interesse voor. Je neemt de dolmus voor het hotel en bent zo in Antalya. En er is ook een winkelcentra op 5' met de dolmus met alleen merknamen. Hotel Bairut Lara Beach was beter (eten, animatie, drankjes, ..) maar je doet een uur om in Antalya te geraken, voor de rest niks te zien (hotels, klein winkelcentrum, ...). In maart moeten we 1048€ betalen voor ons tweetjes in Portobello voor 12 dagen (AI, vlucht, eten, verzekering, ...Jetair). In Bairut Lara 1600€, daar kan ik dan wel eens een drankje van betalen. Zeer goed hotel voor prijsklasse. Er zijn betere als je maar betaald. Als gepensioneerde (vrouw niet) kan ik dat niet meer betalen. Echt een aanrader voor mensen die rust willen, en om 23 uur gaan slapen. Omdat "zonder kinderen" vakantie begeerd is, eens een positieve reactie. Nadeel zwembad is niet verwarmd.

Wat is voor jou het belangrijkst bij de keuze voor een stedentrip?