Beoordelingen Hotel Siam Elegance Resort & Spa*****

30-12-2013 hotel siam elegance belek, zeker doen dit is een heel mooi hotel

met oudere kinderen, Sept. 2013
"Prijs kwaliteit heel goed"vertalen
patrick de keersmae...

18-9-2013 van 6 tot 15 sept naar siam geweest noch heel warm tot 39 graden .Aan het zwembad plaats genoeg nooit vroeg moeten opstaan .Animatie genoeg zeker s^avonds met gur en andy ons nooit verveelt in dag kon het beter;Eten goed met variatie, spijtig genoeg meestal aan lauwe kant,in het restaurant ook plaats genoeg soms wachten op propere tafel of bestek obers en afruimers zijn er echt te weinig.Kamer met groot bed en proper airco werkt goed,Winkeltjes aan het hotel niet zo hoog geprijst en marktje op loopafstand woensdag niet zo groot maar is toch altijd hetzelfde;

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Geweldig verblijf met subliem Kids&Co team!"vertalen
Dave

28-8-2013 Mooi hotel met alles op en aan! Propere kamers, goede bediening, vriendelijk personeel, toffe zwembaden met leuke glijbanen!
Het meest interessante was Kids&Co, de nederlandstalige animatie dewelke de naad uit hun broek werken om de kinderen het naar hun zin te maken! Thomas en Marijon waren subliem, een dikke pluim voor hen om zo alle dagen met dat enthousiasme en toewijding om te gaan met de kinderen!
Het is wel een groot hotel wat de nodige drukte met zich meebrengt uiteraard!
Het enige minpunt was dat niet overal de airco aanstond in de gebouwen hetgeen toch wel vereist was gelet de prangende hitte in augustus!

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Zalige vakantie"vertalen
Dilan

23-8-2013 Heb net een zalige vakantie achter de rug in dit hotel en het is zeker voor herhaling vatbaar! De kamer was altijd proper, het personeel vriendelijk en het eten ook lekker met veel keuze! Maar het allerbeste van de vakantie was zeker de animatie. Het team van Husseyin en Umut hebben altijd hun opperste best gedaan om het ons te vermaken. De shows waren super en de animatie en sport overdag waren zeker te appreciëren . Mijn dochtertje van 5 heeft een geweldige tijd gehad in de kinderclub met Thomas en Lara. Mijn dochtertje was ook net jarig tijdens ons verblijf en het team van Husseyin heeft haar een leuke dag bezorgd . Een dikke proficiat een een dikke merci voor alles

met jonge kinderen, 2013
"Fijne vakantie."vertalen
NANCY
5,0

26-7-2013 Twee weekjes in hotel geweest met dochter van negen. Goede prijs kwaliteit verhouding. Altijd proper, lekker eten, vriendelijke mensen. Voldoende zwembaden en glijbanen. Animatie goed en niet opdringerig. Dikke pluim voor het team van kids en Co., Thomas, Fayka, Lara en Melissa hebben de vakantie van onze dochter super fijn gemaakt. Enige minuten zijn de omgeving en het niet toelaten van kinderen in de à la carte restaurants, dit kan niet in een hotel waar zoveel mensen met kinderen verblijven. Dan kan je de restaurants beter afschaffen. Shows van het animatie team waren best leuk met voldoende humor, toch een aantal keren goed gelachen. Mensen die klagen over dit hotel,moeten hun budget herzien en ergens anders op vakantie gaan. Prima prijs kwaliteits verhouding. Je moet idd vroeg aan het zwembad zitten om plek te hebben, maar dat is overal zo. Is trouwens heerlijk rustig om daar zo vroeg te zitten. Conclusie: hele fijne vakantie achter de rug in dit hotel.

met oudere kinderen, Juli 2013
"Super séjour, très bel hôtel"vertalen
Sophie

10-8-2013 nous revenons de 15 jours avec 2 enfants 6 et 9 ans, très bel hôtel, grand choix de nourriture, répétitif mais normal quand on reste 15 jours, il faut gérer, ne pas goûter à tout dès le 1er jour. Piscines très grandes et très jolies, se lever à 7h30 pour aller déposer les serviettes à la piscine. si vous n'avez pas De transat il suffit de demander ils en ressortent! Chouettes animations le soir mais équipe d'animations très (trop) discrète la journée. mini club pas testé car ne parle pas français
par contre agréablement surprise par le nombre de francophones
gros bémol, le 4ième lit était un fauteuil en mousse à déplier, pas confortable. wiffi parfait, restaurants à la carte, ouverts aux enfants 2 jours par semaine, 1 seule fois par séjour, nous avons testé l'Italien, c'était très bon. chouette moment passé au spa, massage, bain turc, masque, avec les enfants, l'hôtel est propre, les chambres sont nettoyées chaque jour.
petit centre commercial à proximité, marché le mercredi

met jonge kinderen, Juni 2013
"Geweldige vakantie gehad in dit hotel"vertalen
Vanessa Baerten

9-7-2013 Wij waren in totaal met 18 personen kinderen inbegrepen, wij hebben het fantastisch gehad in dit hotel alles was prima. eten, bediening, animatie, poets alles tip top. Ook wij waren aanwezig met het feest rond het 5 jarig bestaan van het hotel. Vraag zeker als garcon selcuk de beste van ze allemaal en dat is moeilijk. Amo van de animatie is geweldig en dan nog Melissa en Thomas mijn dochter van 5 was helemaal verkocht van deze nederlandse animatoren. zeker voor herhaling vatbaar.

"Heel leuke tijd gehad!"vertalen
Evy

6-7-2013 Wij zijn een gezin met drie kinderen tuss 4 en 10 jaar en hebben een hele leuke tijd gehad. Wij hadden het geluk daar te zijn toen het hotel zijn 5jarig bestaan vierde en hebben een fantastisch feest meegemaakt met vuurwerk, lekker eten, en als afsluiter een schuimparty. Het hotel is prima naar prijs/kwaliteit. Enig minpuntje is dat de omgeving niet veel voorstelt,maar aan de andere kant is er zoveel te doen in het hotel dat je niet echt hoeft buiten het hotel te gaan. Er zijn ook georganiseerde uitstappen die je kan doen. Wij hebben een boottocht gedaan, was leuk, enkel de rit naar Kemer was redelijk ver. (Toch 2 uur bus) . Voor mensen met kids is dit hotel zeker aan te raden. Kamers waren ook zuiver, wat ik wel belangrijk vind. Onze dochter ging ook graag naar de kidsclub en mini disco met Thomas en Melissa. De avond shows waren ook best vermakelijk. Toch een aantal keren goed gelachen!

"Fantastisch"vertalen
bart
5,0

28-6-2013 Een zeer toffe week gehad met 2 kids, van 4 en 1, 5jaar. Mooie kamers, vriendelijke service, lekker gevarieerd en zeer uitgebreid eten. Toffe en propere zwembaden alleen jammer van beperkte glijbaan-uren. Zeer veel en luxe ligplaatsen. Uitgebreide bars met vlotte bediening.
1 minpuntje maar dit is persoonlijk: te groot en dus veel te druk.

Overall: zeer toffe ultra-allinn vakantie.

En bedankt aan Melis en Thomas van Kids & Co: onze oudste stoelt overal over jullie

met jonge kinderen, Juni 2013
"Zalige vakantie achter de rug!"vertalen
Kurt & An

6-7-2013 We zijn eind juni naar Siam Elegance gegaan met een klein hartje na sommige reacties hier maar we hebben een prachtige week gehad:
Enorm vriendelijk personeel, proper, leuke zwembaden, toffe strandstoelen met tafeltjes, lekker eten,mooie kamer met groot terras, prachtige fotoshoot gedaan(deze was wel prijzig maar veel te mooi om ze niet te nemen, afbieden blijft de boodschap) Kortom, super vakantie! Voor deze prijs haddenwezeker niet te klagen dus voor iedereen die nog moet vertrekken, laat je absoluut niet ontmoedigen door muggenzifterij want het was toch wel de moeite waard!

Welke snack zie jij het liefst op de menukaart in het vliegtuig?