Beoordelingen Hotel Vera Mare Resort*****

Bogazkent, TR-07500, Belek / Aksu / Kadriye

8 beoordelingen over Vera Mare Resort*****

7,1
met een groep, Okt. 2013
"Mooi en proper hotel, eten is minder"vertalen
Van Keer E

2-11-2013 Mooi ,compact hotel met mooie propere kamers. Gelegen aan strand, leuk zwembad, spa, bar. Refter aan de kleine kant voor de hoeveelheid mensen die aanwezig zijn. Op wandelafstand van een twintigtal winkeltjes. Het personeel is behulpzaam maar er wordt verschil gemaakt tussen Ultra All inn gasten en gasten die betalend zijn. De Ultra all in is niet volledig all in ( bv de minibar op de kamer wordt tegen betaling bijgevuld ). Het menu komt om de 2 dagen terug en het eten is regelmatig koud. De animatie was in deze periode onbestaand. Er is wel een tennis, volleybal, basketbal veld, ping pong tafels voor ieder wat wils.

met partner, Nov. 2012
"Hotel aan te raden ongeving niets te zien spijtig"vertalen
alain van der venne...
3,0

25-11-2012 het hotel is klasse heel proper en onderhouden juist een groot minpunt nu het is er echte bouwwerf nu en kwa te bezichtegen is er niets te vinden

met een groep, Juli 2012
"Druk, druk, druk!"vertalen
Ronn

5-8-2012 Ondanks de regels van het hotel vindt je om 8 uur in de morgend al geen plek meer rond of in de nabijheid van het zwembad, om 6 uur zijn zelfs de betere plaatsen reeds gereserveerd. Onze eerste 3 toegewezen kamers lagen wel naast elkaar maar keken uit op een kolossale bouwput en het zandstof lag 0,5cm dik op de terrassen. na aandringen hebben we uiteindelijk andere kamers gekregen op verschillende verdiepen maar hadden één voor één veel last van lawaai in de gangen. Restaurant is uitstekend maar ook hier was soms plaats tekort bij het avondeten als je iets later dan 19uur kwam. Om het verhaal wat in te korten was er finaal overal te weinig plaats voor zo'n massa volk!

met partner, Mrt. 2012
"Zeer aan te raden"vertalen
suheyla koc

7-4-2012 zeer aan te raden accomodatie voor families met kinderen.. het accomodatie is erg kindvriendelijk. de omgeving en uitzicht fantastische van het hotel. het is in een rustige omgeving gelegen waar u rustig uw vakantie kunt houden. personeel is erg klantvriendelijk en zeer behulpzaam.. tegenover kinderen is het persooneel extra vriendelijk. de eetgeleenheid is super schoon waarvan je de keuken op een scherm kan bezichtigen.. resteurant was super lux. de kamers zijn super mooi en worden erg schoon gehouden.. dankzij hotel vera mare en het vriendelijke personeels hebben wij een zeer mooie vakantie achter de rug. onvergeetbaar mooi

met partner, Sept. 2011
"Plus jamais"vertalen
Rosette

27-9-2011 L'hôtel est situé en dehors de Belek a 10 min en voiture de belek prix demandé par les taxis est de 30€ (scandaleux). vous sortez de l'hôtel il n'y a rien un petit soit disant centre avec 10 magasins. la plage, est une plage de galet sans chaussure c'est pas évident de rentré dans l'eau, la majorité des touristes sont Russes le personnel ne parlent pratiquement pas l'anglais uniquement russe, également les soirées sont animés en Russe, ha oui c'est bien on appprend (rire)
sinon dans l'esemble, la nourriture est bonne et l'hôtel propre... mais ne vaut pas un 5 étoiles

met jonge kinderen, Juli 2011
"Heerlijke vakantie"vertalen
Anoniem

22-7-2011 Kindvriendelijk hotel waar het ook voor ouders heerlijk relaxen is. Personeel is heel vriendelijk en de accommodatie is ontzettend netjes. Ook al was het buffetvorm, het eten was altijd ontzettend verzorgd en lekker. Men probeerde er goed variatie in te brengen. Enige minpuntje is misschien de ligging. Centrum Belek is niet vlakbij en een taxi kost algauw 20 euro enkele rit ! Jammer dat onze kamer ook niet goed gelegen was: gelijkvloers vlak aan de airco apparaten en boven de bowlingbaan ! Maar de kamer zelf was wel netjes en comfortabel (familiekamer met 2 ruime vertrekken). Wij proberen elk jaar iets nieuws uit maar mochten we daar verandering in brengen, dan komen we hier zeker terug !

met vrienden, Aug. 2010
"Héél goed hotel"vertalen
De Clercq Nancy

22-8-2010 Net terug en heb al heimwee ! Ik keer zeker terug naar dit hotel. Alles was prima in orde. Het personeel is er allemaal super vriendelijk, de animatie is leuk en goed, het eten is uitgebreid. De guest relations helpen je ook uitstekend. Ze doen er echt alles aan om het voor jou een aangename vakantie te maken ! Doe zo verder Hotel Vera Mare !!! Een dikke pluim krijgen jullie van mij....

Familie, Aug. 2008
"Prachtig hotel met alles erop en eraan"vertalen
SVL

22-8-2008 Net terug van vakantie in hotel Vera Mare. Was een beetje bang na het lezen van de eerste reacties hier. Alles super ! lekker eten en gevarieerd, vriendelijke mensen, zeer propere kamers, mooi zwembad, leuke animatie, veel controle door meerderen, ... Kortom een echte aanrader ! Voor uitstappen dien je een taxi of boot te nemen en dat kost geld maar waneer je dit bij ons wenst te doen is dat ook het geval dus zeker geen slecht punt !

Welke snack zie jij het liefst op de menukaart in het vliegtuig?