Beoordelingen Hotel Vera Mare Resort *****

Taal:
Gezelschap:

Aanradervertalen

Van Hoof zondag 20 juli 2014

Goed hotel, ruime kamers, lekker en gevarieerd eten. Enig minpunt zijn de vele Russen. Prijs / kwaliteit zeker een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Super Hotel geweldige servicevertalen

Sigrid zondag 13 juli 2014

Wij zijn net terug van een fijne vakantie in Vera Mare. wij hadden een familie kamer 2 volw & 4 kinderen. Bij onze aankomst werden we warm ontvangen, je merkte onmiddellijk dat men er zeer gastvrij is en dit vooral naar kinderen. Op onze kamer moest nog een baby bedje voorzien worden en hier werd door de poetsdame van dienst onmiddellijk voor gezorgd. deze dame was super vriendelijk en zou voor ons alles gedaan hebben wat ze kon. onze jongste kinderen konden dagelijks terecht in de pinguin club. Hier kon je met de kinderen vanaf 11.30 naar het kinder buffet, alsook 's avonds vanaf 18u. daarna konden wij rustig gaan tafelen in het restaurant.
de kamers zijn super geïsoleerd en de mini bar op de kamer "frisdranken" werd om de 2 dagen bijgevuld. geen probleem om dranken mee naar de kamer te nemen en de bar in het hoofdgebouw is 24/24u open.
Je kan de hele dag wel ergens gaan eten en of drinken. We hebben wel 1 opmerking, zoals overal zijn er veel russen en permiteren zich alles.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2014

Prachtig fantastisch hotel een aanrader !vertalen

Magda Begard maandag 2 juni 2014

Ligging wat ver van Belek maar op wandelafstand toch enkele winkeltjes.
Alles in het hotel zelf was perfect.
Personeel zeer vriendelijk.
Het eten zeer gevarieerd je vindt er gewoon alles en het eten is warm !!
Of je zou natuurlijk tegen het eind moeten gaan eten !
En je kan er een ganse dag door smullen !
De kamers heel net elke dag schoongemaakt en nieuwe handdoeken !
Voor de kindjes een echte aanrader !

Gereisd met vrienden in mei 2014

Mooi en proper hotel, eten is mindervertalen

Van Keer E zaterdag 2 november 2013

Mooi ,compact hotel met mooie propere kamers. Gelegen aan strand, leuk zwembad, spa, bar. Refter aan de kleine kant voor de hoeveelheid mensen die aanwezig zijn. Op wandelafstand van een twintigtal winkeltjes. Het personeel is behulpzaam maar er wordt verschil gemaakt tussen Ultra All inn gasten en gasten die betalend zijn. De Ultra all in is niet volledig all in ( bv de minibar op de kamer wordt tegen betaling bijgevuld ). Het menu komt om de 2 dagen terug en het eten is regelmatig koud. De animatie was in deze periode onbestaand. Er is wel een tennis, volleybal, basketbal veld, ping pong tafels voor ieder wat wils.

Gereisd met een groep in oktober 2013

hotel aan te raden ongeving niets te zien spijtigvertalen

alain van der venne... zondag 25 november 2012

het hotel is klasse heel proper en onderhouden juist een groot minpunt nu het is er echte bouwwerf nu en kwa te bezichtegen is er niets te vinden

Gereisd met partner in november 2012

Druk, druk, druk!vertalen

Ronn zondag 5 augustus 2012

Ondanks de regels van het hotel vindt je om 8 uur in de morgend al geen plek meer rond of in de nabijheid van het zwembad, om 6 uur zijn zelfs de betere plaatsen reeds gereserveerd. Onze eerste 3 toegewezen kamers lagen wel naast elkaar maar keken uit op een kolossale bouwput en het zandstof lag 0,5cm dik op de terrassen. na aandringen hebben we uiteindelijk andere kamers gekregen op verschillende verdiepen maar hadden één voor één veel last van lawaai in de gangen. Restaurant is uitstekend maar ook hier was soms plaats tekort bij het avondeten als je iets later dan 19uur kwam. Om het verhaal wat in te korten was er finaal overal te weinig plaats voor zo'n massa volk!

Gereisd met een groep in juli 2012

zeer aan te radenvertalen

suheyla koc zaterdag 7 april 2012

zeer aan te raden accomodatie voor families met kinderen.. het accomodatie is erg kindvriendelijk. de omgeving en uitzicht fantastische van het hotel. het is in een rustige omgeving gelegen waar u rustig uw vakantie kunt houden. personeel is erg klantvriendelijk en zeer behulpzaam.. tegenover kinderen is het persooneel extra vriendelijk. de eetgeleenheid is super schoon waarvan je de keuken op een scherm kan bezichtigen.. resteurant was super lux. de kamers zijn super mooi en worden erg schoon gehouden.. dankzij hotel vera mare en het vriendelijke personeels hebben wij een zeer mooie vakantie achter de rug. onvergeetbaar mooi

Gereisd met partner in maart 2012

plus jamaisvertalen

Rosette dinsdag 27 september 2011

L'hôtel est situé en dehors de Belek a 10 min en voiture de belek prix demandé par les taxis est de 30€ (scandaleux). vous sortez de l'hôtel il n'y a rien un petit soit disant centre avec 10 magasins. la plage, est une plage de galet sans chaussure c'est pas évident de rentré dans l'eau, la majorité des touristes sont Russes le personnel ne parlent pratiquement pas l'anglais uniquement russe, également les soirées sont animés en Russe, ha oui c'est bien on appprend (rire)
sinon dans l'esemble, la nourriture est bonne et l'hôtel propre... mais ne vaut pas un 5 étoiles

Gereisd met partner in Sept. 2011

Heerlijke vakantievertalen

Anoniem vrijdag 22 juli 2011

Kindvriendelijk hotel waar het ook voor ouders heerlijk relaxen is. Personeel is heel vriendelijk en de accommodatie is ontzettend netjes. Ook al was het buffetvorm, het eten was altijd ontzettend verzorgd en lekker. Men probeerde er goed variatie in te brengen. Enige minpuntje is misschien de ligging. Centrum Belek is niet vlakbij en een taxi kost algauw 20 euro enkele rit ! Jammer dat onze kamer ook niet goed gelegen was: gelijkvloers vlak aan de airco apparaten en boven de bowlingbaan ! Maar de kamer zelf was wel netjes en comfortabel (familiekamer met 2 ruime vertrekken). Wij proberen elk jaar iets nieuws uit maar mochten we daar verandering in brengen, dan komen we hier zeker terug !

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Héél goed hotelvertalen

De Clercq Nancy zondag 22 augustus 2010

Net terug en heb al heimwee ! Ik keer zeker terug naar dit hotel. Alles was prima in orde. Het personeel is er allemaal super vriendelijk, de animatie is leuk en goed, het eten is uitgebreid. De guest relations helpen je ook uitstekend. Ze doen er echt alles aan om het voor jou een aangename vakantie te maken ! Doe zo verder Hotel Vera Mare !!! Een dikke pluim krijgen jullie van mij....

Gereisd met vrienden in augustus 2010

Hotel Vera Mare Resort scoort een 8,4 uit 10, op basis van 255 beoordelingen

In welk land rij jij het liefst auto?