7,3
Stranden

24 sep 2017

Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük bij :

227 Accommodaties Turkije, Mediterraan, Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük

Reviews van accommodaties in Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük

Met oudere kinderen, Sept. 2017
"Fantastisch"over Fame Residence Kemer*****
Roland

21-09-2017 Eten is soms wat lauw,strand ligt vol met grote kiezels,maar voo4 de rest was alles zeer goed.Lees verder

Met vrienden, Sept. 2017
"Prima hotel"over Queen's Park Le Jardin*****
Anna

20-09-2017 Wij hebben erg genoten in dit hotel. Prachtige tuin waar je heerlijk onder de bomen over zee uitkijkt. Vriendelijk personeel. Alles goed schoon. Kamer...Lees verder

Met partner, Sept. 2017
"Geen tweede keer!"over smartline Greenwood****
Fam.Lubbers

19-09-2017 Bij aankomst na 11 uur s'morgens konden we niet meer eten. Een vriendelijke medewerker heeft voor broodjes en koffie gezorgd.
Wij moesten tot 14.00...Lees verder

Met partner, Aug. 2017
"Fijn vakantie adres"over Queen's Park Le Jardin*****
Hellen

16-09-2017 Sevice prima aardige mensen jammer dat er heel veel russen zitten heerlijk aan het strandLees verder

Met vrienden, Okt. 2016
"Geweldig"over Limak Limra*****
Pierre De Meuter

16-09-2017 Het eten ,de sfeer ,de animatie was top.niet moeilijk wij zijn al 12 maal in limak limra hotel geweest en wij gaan nogLees verder

Ben je nieuwsgierig naar Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük? Als je wilt weten wat andere vakantiegangers ervan vonden, kun je op deze pagina hun beoordeling lezen. Bekijk de foto's en proef van de sfeer. De plattegrond helpt je om de exacte locatie van een accommodatie of leuke bezienswaardigheid te vinden. Misschien ben je er zelf al eens geweest en wil je jouw ervaring delen met andere vakantiegangers. Ook daarvoor ben je hier op de juiste plaats!
Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük scoort een 8,0 uit 10, op basis van 1520 reviews