Ben je op zoek naar goed beoordeelde accommodatie voor je vakantie in Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük? Hieronder vind je alle accommodaties in Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük.
Stranden

9 feb 2016

Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük bij :

225 Accommodaties Turkije, Mediterraan, Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük

Reviews van accommodaties in Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük

Met een groep, Aug. 2015
Yvonne

03-02-2016 Het is een geweldig mooi, luxe hotel! Ruime kamers (wij zaten in het hoofdgebouw) van alle gemakken voorzien! Personeel is erg vriendelijk! Je kan...Lees verder

Met partner, Mrt. 2015
"Super zeker een aanrader."over Amara Wing Resort*****
M.Berghout

03-02-2016 Alles is heel erg schoon,personeel is zeer aardig en niets is teveel.Het eten is zeer uitgebreid en ontzettend lekker.Voor elk wat wils.
Wij gaan dit...Lees verder

Met een groep, Okt. 2015
"Perfect. Ontbrak ons aan niets!"over Fame Residence Kemer*****
Marian

31-01-2016 Alles superschoon. Bijzonder vriendelijk personeel. Eten en drinken uitstekend! Fantastische locatie. Iets negatiefs kan ik niet bedenken.Lees verder

Met partner, Apr. 2015
"Fantastisch hotel met fantastische gasten"over Queen's Park Le Jardin*****
Carine

31-01-2016 Alles was prima, het enige minpuntje dat pas met ingang vanaf 1 mei alles open is en bij ons was dit helaas nog niet zo.Lees verder

Met partner, Jan. 2016
"Dit noolt meer"over Amara Dolce Vita*****
Albert Peeters

28-01-2016 Te weinig personeel en zeer slechte service 1/2 uur wachten op een drankje. Teveel turken met kinderen zij worden eerst bediendLees verder

Ben je nieuwsgierig naar Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük? Als je wilt weten wat andere vakantiegangers ervan vonden, kun je op deze pagina hun beoordeling lezen. Bekijk de foto's en proef van de sfeer. De plattegrond helpt je om de exacte locatie van een accommodatie of leuke bezienswaardigheid te vinden. Misschien ben je er zelf al eens geweest en wil je jouw ervaring delen met andere vakantiegangers. Ook daarvoor ben je hier op de juiste plaats!
Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük scoort een 8,0 uit 10, op basis van 1488 reviews