Beoordelingen Hotel Limak Limra*****

met partner, Juli 2014
"Prima prijs-kwaliteit!"vertalen
Lore Van Eyken
4,0

13-07-2014 Limak Limra is de ideale bestemming als je houdt van waterpret! De vele, grote zwembaden hebben alles te bieden voor een zonvakantie. Er zijn glijbanen (open van 10u tot 18u, 1 uurtje gesloten 's middags) die worden bewaakt door redders. Er zijn veel ligbedden, zowel in de schaduw als in de zon. Als je een plekje naar eigen voorkeur wil, leg je best niet later dan 8u een handdoek klaar. Later zijn er ook nog plaatsen, maar heb je niet zo veel keuze.
Wij vonden het aanbod aan eten heeeel ruim! Vele dingen keren iedere dag weer terug, maar als je het één dagje bij Italiaans houdt, dan weer Indisch, dan frietjes enz. dan heb je elke dag anders gegeten. Ook lekkere ijsjes!
De ligging vonden wij het grootste minpunt. Je bent omgeven door bergen en er zijn wel enkele winkeltjes buiten het hotel, maar er is geen charmant dorpje in de buurt. Ook een strandwandeling was niet mogelijk, want je kon enkel het stuk betreden dat bij het hotel hoort.
Laat dat je echter niet tegenhouden! Een aanrader!

met oudere kinderen, Juli 2014
"'Mooi en verzorgd hotel!'"vertalen
Vincent

13-07-2014 Limak Limra is een heel goed hotel, ontvangst was wel goed. Het restaurant was wel verzorgd en lekker alleen was er niet zo heel veel variatie en was het heel druk. Je kan ook voor à la carte restaurants kiezen wat dan weer voor variatie zorgt. Personeel was heel vriendelijk! De shows waren leuk en grappig. Het zwembad was heel mooi en schoon en de glijbanen waren ook wel leuk voor de kinderen. Er was ook veel animatie in het zwembad. De kamers waren heel mooi en verzorgd. De koelkast word ook dagelijks bijgevuld en de kamers mooi opgeruimd.
Al bij al is dit een mooi hotel. Veel Russen maar geen last van gehad. Zal zeker nog eens terugkomen!

met oudere kinderen, Juli 2014
"Leuk hotel, keten om terug te keren"vertalen
Kris

11-07-2014 Over het algemeen zijn wij zeer tevreden over ons verblijf in dit hotel.
Enig min puntje is de variatie in de maaltijden, vaak kwam hetzelfde terug. Dus als je je beperkt tot een gerecht per maaltijd heb je heel de week iets anders te eten.
Super dat dit hotel na een reeks van hotels die we de voorbije jaren bezocht hebben, de wortelen nog eens vers geraspt waren. Dit lijkt misschien wel een domme opmerking, maar als je vaak sla eet vind ik dit toch belangrijk.
Hoewel er in het hotel gezegd wordt dat er geen zetels aan het zwembad gereserveerd mogen worden, zie ja om 8.30 uur al dat ze allemaal bedekt zijn met een handdoek, enige oplossing is dus mee gaan met de flow en ook je bedden reserveren aan het zwembad.
Hotel bied een ruim animatie aanbod van 10 uur tot in de avond, maar je wordt gelukkig niet gepusht om mee te doen

met jonge kinderen, Juli 2014
"Alles tot in de puntjes verzorgd!"vertalen
Mirella Bosch

12-07-2014 Limak Limra is het beste hotel dat we al in Turkije geboekt hebben. We hadden een familiekamer (nr. 3310) met uitzicht op het rustige zwembad. Deze kamers liggen apart in het domein en bestaan uit een kamer met 2 aparte bedjes, een kamer met groot bed en terras en 2 badkamers met inloopdouche en ook 2 toiletten.
De buffetten zijn bij het ontbijt, lunch en diner telkens heel uitgebreid en goed verzorgd en er is over het hele domein de hele dag door iets te eten: gebakjes, taarten, ijs, vers fruit, pizza, pasta's, ...
Het animatieteam is super! Ook voor de kids is er een uitgebreid programma in de kidsclub met 's avonds minidisco. De shows zijn tot in de details perfect uitgewerkt. Nog nooit zo'n professionele shows gezien! Er zijn ook thema-avonden (Retro-White party-Caribien night-oriental night).
Voor het hotel begint een hele lange straat van winkeltjes. Hier zijn ook plaatselijke reisbureau's: veel goedkoper dan wanneer je in het hotel boekt!
Kortom: zeker een aanrader!!!

met oudere kinderen, Juni 2014
"Zalige vakantie gehad!"vertalen
Familie De Vylder

13-07-2014 Limak Limra is ons zeer goed bevallen, we hadden een familiekamer vlakbij het rustige zwembad, met niet enkel 2 slaapkamers maar ook met 2 badkamers.Lekker gevarieerd eten, véél tussendoortjes.Personeel vriendelijk en behulpzaam, aan elk zwembad ook een redder!Het enige wat ons enigzins tegenviel was de animatie.Overdag niet altijd aquagym, clubdance (als ze er zin in hadden ?).Ook de shows 's avonds hebben we al betere gezien.De Russen waren wel arrogant, zij bepaalden de spelregels.We hadden ook de indruk dat er bedjes te weinig waren maar als je-zoals ik zag- 3 bedden reserveerde in de zon en 3 in de schaduw (Russen!) tja, dan weet je wel hoe het komt.Niettemin een aanrader!

met jonge kinderen, Juni 2014
"Super vakantie!!"vertalen
Geoffrey

09-07-2014 Super hotel! Omgeving en uitzicht in fantastisch!
Super kindvriendelijk, zeer groot complex maar je hebt er niet veel last van of zelfs helemaal geen! Kamers zijn modern en proper.
Super leuke kinderclub

Kortom het was een fantastische vakantie! Hier komen wij terug!

met jonge kinderen, Mei 2014
"Echte een aanrader!"vertalen
kimsmans@hotmail.co...

18-06-2014 Super leuke vakantie gehad met de kids ! Een heel groot hotel, maar dat weet je vooraf...Alles zeer netjes onderhouden, zowel de tuin, als het zwembad, de kamers,... alles was top! Kinderclub heel de dag door!
Ik vond zelf het buffetrestaurant telkens te druk, maar wel een zeer uitgebreide keuze!
Vooral complimenten voor Erol en Sinan, de personen die instaan voor het ontbijt, en ook werken in het Italiaanse restaurant! Zij doen er alles aan om het naar je zin te maken!
Zeker een aanrader !!!

met jonge kinderen, Mei 2014
"Leuk hotel"vertalen
zomer
4,0
2,0

24-05-2014 Limal limra is blijkbaar niet meer wat het geweest is. Tijdens ons verblijf is er gedurende ganse week langs het zwembad niet 1 keer gepoetst. Bijzonder vuil dus zeker voor kinderen. Eten was zeer lekker en mooie en ruime kamers. Pas op met promokamers want deze zijn in het bijgebouw aan andere kant van straat en zijn echt super klein, maar ook proper. Buffet wordt niet echt bijgevuld en om negen uur vliegt het personeel op het eten. Nog nooit gezien in turkije. Of het hotel was nog niet klaar voor de zomer of het is van zijn pluimen aan het verliezen maar voor ons geen limak limra meer. Geen 5 sterren waard maar vakantie maak je ook zelf en al bij al zeer fijne reis gehadm

met partner, Mei 2014
"Fantastisch hotel"vertalen
Jean-pierre

07-06-2014 Hotel Limak Limra bezocht voor een 2° maal. Van bij aankomst tot bij het vertrek verloopt er alles naar wens. Personeel is heel vriendelijk. Werden ondergebracht in kamer 4231 in de tuin, welke goed gelegen is en rustige omgeving.De kamer werd dagelijks gepoetst, waarvoor mijn dank aan deze kuisvrouw, welke ons letterlijk en figuurlijk in de watten legde. Guest relation Enver is een toffe kerel, welke altijd paraat staat om allerhande problemen op te losssen mochten die er zijn. Sinan Sarohan is een van de vele bekwame cheffen in de restaurants en welke ook niet bang is om te helpen. Het kan best eens druk zijn in de restaurants maar men vindt er toch altijd een plaatsje. Het eten vonden we zeer goed en gevarieerd. De a la carte restaurants geven nog een meerwaarde. Buiten aan het zwembad, tuinen, strand, staan er genoeg ligzetels. Het animatieteam brengt ook de nodige ontspanning, vooral 's avonds met prachtige shows.Enver, Sinan en al de rest, bedankt.

alleenreizend, Apr. 2014
"Prachtig Hotel , prachtig personeel !"vertalen
Bruno Hayen

03-05-2014 Weer eens een verblijf in het Limra resort te Kiris . Het was weer een fantastische belevenis. Personeel uiterst vriendelijk !!! Een vakantie om U tegen te zeggen . Een mooie kamer die dagelijks goed gepoetst werd ! Dank aan Mizgin Z. ! Eten en drinken zoveel men wil !! Animatieteam was nog niet allemaal aanwezig doch enkele deden wel de nodige inspanning om de gasten goed te vermaken ! Het gaat om een groot hotel ; dit vraagt natuurlijk om een goed dagelijks bestuur wat er zeker was . Dank aan de Manager Yusuf , een aangenaam en uiterst vriendelijk man die zich elke dag weer inzet voor zijn gasten . Je moet zeker eens langs gaan in één van de a la carte restaurants ! Verder wil ik de guest relations Hartelijk Danken ; elke dag weer staan ze klaar om het de gasten zo aangenaam mogelijk te maken !!!Speciale dank aan Enver!! nog dank aan barman neslihan, altan, serdar, supervisar kudret , en vele anderen medewerkers van het limak limra hotel ! xxx Thanx Hope to see you soon again !!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Bezienswaardigheden in Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük

Hoeveel glazen alcohol drink je gemiddeld per dag op vakantie?