Beoordelingen Hotel Limak Limra*****

203 beoordelingen over Limak Limra*****

9,2
"Tophotel tegen lage prijs en 5 sterren waard !!"vertalen
Kris

29-09-2014 We waren hier voor de 2e maal. Pluspunten van het hotel zijn de heel uitgebreide bufetten overal in het park, de vriendelijkheid, de animatie,
de prachtige shows, aan het strand gelegen, de mooie grote tuinen en prachtige zwembaden, dagelijks s morgens en s avonds buiten kunnen eten,
en niet te vergeten, de perfecte dagelijkse schoonmaak van de kamers met verassingen zoals handdoeken in een hartje gelegd of een zwaan gemaakt met een handdoek, bloemetjes op de bedden, .....
Kortom, de kleine dingen zijn ook zeker een surplus ! Wij komen zeker terug !

met partner, Sept. 2014
"Nog steeds voor herhaling vatbaar"vertalen
Verstraete - Clarys

07-10-2014 Het is een heel mooi complex waar we voor de elfde keer verbleven hebben. Prachtige kamer in het hoofdgebouw. Plaats aan zwembad in overvloed. Heel vriendelijk personeel met een speciale vermelding voor Sinan Sarohan en Sadullah Yildirim die alles proberen te doen in het restaurant om het de gasten heel aangenaam te maken. Kamers steeds proper gepoetst.Een heel goeie vakantiesfeer in het ganse hotel. Prachtige shows.

"Mooi hotel van 18 tot 28 september"vertalen
Linda.bellens

01-10-2014 mooi hotel voor elk wat wils annimatieteam kan beter deden niet veel moeite voor de gasten mooie shows bijna geen internetin gans het hotel

met partner, Sept. 2014
"Het is maar waar je mee vergelijkt"vertalen
Tom en Jelle

30-09-2014 Eerste indruk mooi hotel in een mooie omgeving (hoewel receptie tegenviel voor een 5* hotel)
Kamer ruim en goed onderhouden. We zaten in de bijgebouwen en hier werden de gangen gedurende ons verblijf geen enkele keer onderhouden, waardoor vuile indruk.
Mooi zwembad en als je wil kan je in alle rust genieten, handdoek leggen niet nodig.
Op service scoren ze laag, soms heel nors aan bar en het is vooral kwestie van zelf je drankjes halen enz
Eten lekker, voldoende keuze, maar onvoldoende aangevuld en soms koud.
Restaurants: Chinees leuke omgeving, eten viel tegen. Turks lekker en gezellig.
De shows waren ok, meestal door team zelf. Een + was na 10u parties in loungy sfeer aan zwembad.
WIFI (gratis) prima ontvangst op kamers maar ramp aan zwembad.
Elk hotel heeft wel zijn + en -, hier krijg je prijs/kwaliteit waar voor je geld en wie niet kan vergelijken zal dit een prima hotel vinden .
Echter als je vergelijkt met andere (duurdere) 5* hotels dan moet je dit toch anders beoordelen.

met vrienden, Sept. 2014
"Super!!"vertalen
Britt

23-09-2014 Hotel limak limra is een echte aanrader , alles was super inorde , vriedelijk onthaal , goed eten , super animatieteam !!!!! , zeer zeer vriendelijk personeel ! kamer was dik inorde , wij hadden kamer met zee + zwembadzicht!! .. aanrader is de speedboot - tour!! wij gaan zeker terug naar dit hotel !!!

Sept. 2014
"Voor de 8ste keer daar geweest"vertalen
Karina

17-09-2014 Iedereen zet zich in van het personeel voor de mensen het naar de zin te maken niets is er hen teveel

"Supervakantie!!!"vertalen
Martine

01-10-2014 Dit was een super vakantie. Terug een Limak hotel gekozen en zeker géén spijt hiervan. Graag vermelden we de professionele aanpak van Onur Bülbül. Wij waren superverrast om onze vriend Mert terug te zien en hebben echt genoten van de service van Sadullah en Sinan. Zeer attent en zeker niet opdringerig.
Het hotel is rustig gelegen en toch héél dichtbij tal van winkeltjes met typisch turkse spulletjes.
Naar Kemer met dolmus kost amper 1,5 euro en is zeker een bezoekje waard.
Het eten in hotel is met veel variatie en is zeker niet alleen kip en kalkoen. Ook keuze uit vis en rundsvlees.
De animatie is heel leuk en ook voor de luie klanten echt aangenaam om te volgen.
Kortom, wij hebben ons kamernummer genoteerd en hopen volgend jaar terug zicht op de bergen, de zee, het zwembad en het chinees restaurant te hebben.
Echt een aanrader!!!

met partner, Aug. 2014
"Mooi ruim Resort"vertalen
Theo

08-09-2014 Wij verbleven in een kamer in de bijgebouwen,ruime kamer,eerste indruk nogal verouderde gangen en trappenhal,kamer zelf is precies al eens opgeknapt.
Hoofdrestaurant nogal druk,te weinig plaats buiten,
Eten lijkt elke dag het zelfde,wel veel keuze.
Op moment dat wij er waren veel mensen met darmklachten,lag dat aan het eten of aan het gebruik van ijsblokjes in de drankjes !!!
à la carte restaurants zeer goed,
Zwembad zeer goed onderhouden en nogal ruim met genoeg bedjes.
Goede animatie en mooie avondshows.

met oudere kinderen, Aug. 2014
"Fantastisch hotel. Hier komen we zéker terug !"vertalen
Ann Brusseel

12-09-2014 Hotel Limak Limra in Kemer verdient een betere beoordeling dan aangegeven . Uitgebreid buffet en heel vers.Vers geperst fruitsap bij ontbijt voor TL5=€1.70. Buffet op kinderhoogte.Binnen en buitenrestaurant , Chinees/Italiaans en bbq restaurant,Nette kamers met inloopdouche. Dagelijks douchegel, shampoo, bodylotion en hairconditioner. Dagelijks aanvullen minibar gratis .Heel vriendelijk en behulpzaam personeel.Toiletten worden om 1/2u gepoetst. Animatie voor iedereen,ook Nederlands voor de kids ook een rustig zwembad zonder muziek en animatie. Overal redders aan de zwembaden. Verschillende glijbanen .Zwembaden worden dagelijks gestofzuigd en gemeten. Dokter in hotel is gratis. We zijn vegetariërs en hebben er niets tekort gehad . Mijn man eet vlees en vond ook voldoende afwisseling. 2 kappers in het hotel. Gratis wifi in het hele hotel . Grote markt op dinsdag waar je met een busje kan naartoe gebracht worden voor €1.5. Rechtover hotel apotheek . Prijs kwaliteit zéker een aanrader !!

met oudere kinderen, Aug. 2014
"Mooi ruim opgezet complex"vertalen
didier an bauke

26-08-2014 limak limra is een ruim opgezet complex bestaande uit hotel en bijgebouwen. Wij verbleven op een kamer met frontaal zeezicht. (streepje zeezicht) De kamer was vuil bij aankomst. Er lag zand en stenen op de vloer. Ook 2 andere hotelkamers van ons gezelschap waren oppervlakkig gekuist. Restanten kleefden op de spiegels van vorige hotelgasten. Een mooie landschapstuin met schaduwrijke zit - en ligplaatsen. De zwembaden waren proper/.Het strand had genoeg ligplaatsen, doch wel een bemerking dat van 's morgens vroeg de vuilnisbakken al vol waren. De openbare toiletten achter de bar aan het zwembad en aan de ingang van de filmzaal waren goor en vies. Het eten was gevarieerd en men had een heel ruime keuze.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Bezienswaardigheden in Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük

In welk land rij jij het liefst auto?