Beoordelingen Hotel Limak Limra *****

Taal:
Gezelschap:

Fantastische vakantievertalen

Nesrin Rasim vrijdag 7 november 2014

Vriendelijke en behulpzame personeel.
Uitgebreide buffetten.
Mooie shows van het animatieteam

Gereisd Met een groep in oktober 2014

Vriendelijk personeel

Gereisd Met een groep in oktober 2014

Tophotel tegen lage prijs en 5 sterren waard !!vertalen

Kris maandag 29 september 2014

We waren hier voor de 2e maal. Pluspunten van het hotel zijn de heel uitgebreide bufetten overal in het park, de vriendelijkheid, de animatie,
de prachtige shows, aan het strand gelegen, de mooie grote tuinen en prachtige zwembaden, dagelijks s morgens en s avonds buiten kunnen eten,
en niet te vergeten, de perfecte dagelijkse schoonmaak van de kamers met verassingen zoals handdoeken in een hartje gelegd of een zwaan gemaakt met een handdoek, bloemetjes op de bedden, .....
Kortom, de kleine dingen zijn ook zeker een surplus ! Wij komen zeker terug !

Gereisd Met partner in Sept. 2014

nog steeds voor herhaling vatbaarvertalen

Verstraete - Clarys dinsdag 7 oktober 2014

Het is een heel mooi complex waar we voor de elfde keer verbleven hebben. Prachtige kamer in het hoofdgebouw. Plaats aan zwembad in overvloed. Heel vriendelijk personeel met een speciale vermelding voor Sinan Sarohan en Sadullah Yildirim die alles proberen te doen in het restaurant om het de gasten heel aangenaam te maken. Kamers steeds proper gepoetst.Een heel goeie vakantiesfeer in het ganse hotel. Prachtige shows.

mooi hotel van 18 tot 28 septembervertalen

Linda.bellens woensdag 1 oktober 2014

mooi hotel voor elk wat wils annimatieteam kan beter deden niet veel moeite voor de gasten mooie shows bijna geen internetin gans het hotel

Gereisd Met partner in Sept. 2014

Het is maar waar je mee vergelijktvertalen

Tom en Jelle dinsdag 30 september 2014

Eerste indruk mooi hotel in een mooie omgeving (hoewel receptie tegenviel voor een 5* hotel)
Kamer ruim en goed onderhouden. We zaten in de bijgebouwen en hier werden de gangen gedurende ons verblijf geen enkele keer onderhouden, waardoor vuile indruk.
Mooi zwembad en als je wil kan je in alle rust genieten, handdoek leggen niet nodig.
Op service scoren ze laag, soms heel nors aan bar en het is vooral kwestie van zelf je drankjes halen enz
Eten lekker, voldoende keuze, maar onvoldoende aangevuld en soms koud.
Restaurants: Chinees leuke omgeving, eten viel tegen. Turks lekker en gezellig.
De shows waren ok, meestal door team zelf. Een + was na 10u parties in loungy sfeer aan zwembad.
WIFI (gratis) prima ontvangst op kamers maar ramp aan zwembad.
Elk hotel heeft wel zijn + en -, hier krijg je prijs/kwaliteit waar voor je geld en wie niet kan vergelijken zal dit een prima hotel vinden .
Echter als je vergelijkt met andere (duurdere) 5* hotels dan moet je dit toch anders beoordelen.

Super!!vertalen

Britt dinsdag 23 september 2014

Hotel limak limra is een echte aanrader , alles was super inorde , vriedelijk onthaal , goed eten , super animatieteam !!!!! , zeer zeer vriendelijk personeel ! kamer was dik inorde , wij hadden kamer met zee + zwembadzicht!! .. aanrader is de speedboot - tour!! wij gaan zeker terug naar dit hotel !!!

Gereisd Met vrienden in Sept. 2014

Voor de 8ste keer daar geweestvertalen

Karina woensdag 17 september 2014

Iedereen zet zich in van het personeel voor de mensen het naar de zin te maken niets is er hen teveel

Gereisd in Sept. 2014

Supervakantie!!!vertalen

Martine woensdag 1 oktober 2014

Dit was een super vakantie. Terug een Limak hotel gekozen en zeker géén spijt hiervan. Graag vermelden we de professionele aanpak van Onur Bülbül. Wij waren superverrast om onze vriend Mert terug te zien en hebben echt genoten van de service van Sadullah en Sinan. Zeer attent en zeker niet opdringerig.
Het hotel is rustig gelegen en toch héél dichtbij tal van winkeltjes met typisch turkse spulletjes.
Naar Kemer met dolmus kost amper 1,5 euro en is zeker een bezoekje waard.
Het eten in hotel is met veel variatie en is zeker niet alleen kip en kalkoen. Ook keuze uit vis en rundsvlees.
De animatie is heel leuk en ook voor de luie klanten echt aangenaam om te volgen.
Kortom, wij hebben ons kamernummer genoteerd en hopen volgend jaar terug zicht op de bergen, de zee, het zwembad en het chinees restaurant te hebben.
Echt een aanrader!!!

Mooi ruim Resortvertalen

Theo maandag 8 september 2014

Wij verbleven in een kamer in de bijgebouwen,ruime kamer,eerste indruk nogal verouderde gangen en trappenhal,kamer zelf is precies al eens opgeknapt.
Hoofdrestaurant nogal druk,te weinig plaats buiten,
Eten lijkt elke dag het zelfde,wel veel keuze.
Op moment dat wij er waren veel mensen met darmklachten,lag dat aan het eten of aan het gebruik van ijsblokjes in de drankjes !!!
à la carte restaurants zeer goed,
Zwembad zeer goed onderhouden en nogal ruim met genoeg bedjes.
Goede animatie en mooie avondshows.

Gereisd Met partner in augustus 2014

1 2 3 4 5 6 7 ... 21 volgende
Hotel Limak Limra scoort een 8,7 uit 10, op basis van 2366 beoordelingen

Bezienswaardigheden in Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük

Waar breng jij het liefst de winter door?