Beoordelingen Hotel Limak Limra*****

9,2
met oudere kinderen, Aug. 2014
"Mooi ruim opgezet complex"vertalen
didier an bauke

26-08-2014 limak limra is een ruim opgezet complex bestaande uit hotel en bijgebouwen. Wij verbleven op een kamer met frontaal zeezicht. (streepje zeezicht) De kamer was vuil bij aankomst. Er lag zand en stenen op de vloer. Ook 2 andere hotelkamers van ons gezelschap waren oppervlakkig gekuist. Restanten kleefden op de spiegels van vorige hotelgasten. Een mooie landschapstuin met schaduwrijke zit - en ligplaatsen. De zwembaden waren proper/.Het strand had genoeg ligplaatsen, doch wel een bemerking dat van 's morgens vroeg de vuilnisbakken al vol waren. De openbare toiletten achter de bar aan het zwembad en aan de ingang van de filmzaal waren goor en vies. Het eten was gevarieerd en men had een heel ruime keuze.

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Leuk hotel"vertalen
Caroline

21-08-2014 Leuk hotel met goede ligging.de kamer was top top in orde. Geen handdoeken moeten leggen voor kwart voor 8,en dan had je nog plaats genoeg .shows waren OK.eten was lekker maar minder gevarieerd. Ook was de schikking in het restaurant een beetje een warboel
Afstand van luchthaven 1uur.voor herhaling vatbaar

met partner, Juli 2014
"Prima prijs-kwaliteit!"vertalen
Lore Van Eyken
4,0

13-07-2014 Limak Limra is de ideale bestemming als je houdt van waterpret! De vele, grote zwembaden hebben alles te bieden voor een zonvakantie. Er zijn glijbanen (open van 10u tot 18u, 1 uurtje gesloten 's middags) die worden bewaakt door redders. Er zijn veel ligbedden, zowel in de schaduw als in de zon. Als je een plekje naar eigen voorkeur wil, leg je best niet later dan 8u een handdoek klaar. Later zijn er ook nog plaatsen, maar heb je niet zo veel keuze.
Wij vonden het aanbod aan eten heeeel ruim! Vele dingen keren iedere dag weer terug, maar als je het één dagje bij Italiaans houdt, dan weer Indisch, dan frietjes enz. dan heb je elke dag anders gegeten. Ook lekkere ijsjes!
De ligging vonden wij het grootste minpunt. Je bent omgeven door bergen en er zijn wel enkele winkeltjes buiten het hotel, maar er is geen charmant dorpje in de buurt. Ook een strandwandeling was niet mogelijk, want je kon enkel het stuk betreden dat bij het hotel hoort.
Laat dat je echter niet tegenhouden! Een aanrader!

met oudere kinderen, Juli 2014
"'Mooi en verzorgd hotel!'"vertalen
Vincent

13-07-2014 Limak Limra is een heel goed hotel, ontvangst was wel goed. Het restaurant was wel verzorgd en lekker alleen was er niet zo heel veel variatie en was het heel druk. Je kan ook voor à la carte restaurants kiezen wat dan weer voor variatie zorgt. Personeel was heel vriendelijk! De shows waren leuk en grappig. Het zwembad was heel mooi en schoon en de glijbanen waren ook wel leuk voor de kinderen. Er was ook veel animatie in het zwembad. De kamers waren heel mooi en verzorgd. De koelkast word ook dagelijks bijgevuld en de kamers mooi opgeruimd.
Al bij al is dit een mooi hotel. Veel Russen maar geen last van gehad. Zal zeker nog eens terugkomen!

met oudere kinderen, Juli 2014
"Leuk hotel, keten om terug te keren"vertalen
Kris

11-07-2014 Over het algemeen zijn wij zeer tevreden over ons verblijf in dit hotel.
Enig min puntje is de variatie in de maaltijden, vaak kwam hetzelfde terug. Dus als je je beperkt tot een gerecht per maaltijd heb je heel de week iets anders te eten.
Super dat dit hotel na een reeks van hotels die we de voorbije jaren bezocht hebben, de wortelen nog eens vers geraspt waren. Dit lijkt misschien wel een domme opmerking, maar als je vaak sla eet vind ik dit toch belangrijk.
Hoewel er in het hotel gezegd wordt dat er geen zetels aan het zwembad gereserveerd mogen worden, zie ja om 8.30 uur al dat ze allemaal bedekt zijn met een handdoek, enige oplossing is dus mee gaan met de flow en ook je bedden reserveren aan het zwembad.
Hotel bied een ruim animatie aanbod van 10 uur tot in de avond, maar je wordt gelukkig niet gepusht om mee te doen

met jonge kinderen, Juli 2014
"Alles tot in de puntjes verzorgd!"vertalen
Mirella Bosch

12-07-2014 Limak Limra is het beste hotel dat we al in Turkije geboekt hebben. We hadden een familiekamer (nr. 3310) met uitzicht op het rustige zwembad. Deze kamers liggen apart in het domein en bestaan uit een kamer met 2 aparte bedjes, een kamer met groot bed en terras en 2 badkamers met inloopdouche en ook 2 toiletten.
De buffetten zijn bij het ontbijt, lunch en diner telkens heel uitgebreid en goed verzorgd en er is over het hele domein de hele dag door iets te eten: gebakjes, taarten, ijs, vers fruit, pizza, pasta's, ...
Het animatieteam is super! Ook voor de kids is er een uitgebreid programma in de kidsclub met 's avonds minidisco. De shows zijn tot in de details perfect uitgewerkt. Nog nooit zo'n professionele shows gezien! Er zijn ook thema-avonden (Retro-White party-Caribien night-oriental night).
Voor het hotel begint een hele lange straat van winkeltjes. Hier zijn ook plaatselijke reisbureau's: veel goedkoper dan wanneer je in het hotel boekt!
Kortom: zeker een aanrader!!!

met oudere kinderen, Juni 2014
"Zalige vakantie gehad!"vertalen
Familie De Vylder

13-07-2014 Limak Limra is ons zeer goed bevallen, we hadden een familiekamer vlakbij het rustige zwembad, met niet enkel 2 slaapkamers maar ook met 2 badkamers.Lekker gevarieerd eten, véél tussendoortjes.Personeel vriendelijk en behulpzaam, aan elk zwembad ook een redder!Het enige wat ons enigzins tegenviel was de animatie.Overdag niet altijd aquagym, clubdance (als ze er zin in hadden ?).Ook de shows 's avonds hebben we al betere gezien.De Russen waren wel arrogant, zij bepaalden de spelregels.We hadden ook de indruk dat er bedjes te weinig waren maar als je-zoals ik zag- 3 bedden reserveerde in de zon en 3 in de schaduw (Russen!) tja, dan weet je wel hoe het komt.Niettemin een aanrader!

met jonge kinderen, Juni 2014
"Super vakantie!!"vertalen
Geoffrey

09-07-2014 Super hotel! Omgeving en uitzicht in fantastisch!
Super kindvriendelijk, zeer groot complex maar je hebt er niet veel last van of zelfs helemaal geen! Kamers zijn modern en proper.
Super leuke kinderclub

Kortom het was een fantastische vakantie! Hier komen wij terug!

met jonge kinderen, Mei 2014
"Echte een aanrader!"vertalen
kimsmans@hotmail.co...

18-06-2014 Super leuke vakantie gehad met de kids ! Een heel groot hotel, maar dat weet je vooraf...Alles zeer netjes onderhouden, zowel de tuin, als het zwembad, de kamers,... alles was top! Kinderclub heel de dag door!
Ik vond zelf het buffetrestaurant telkens te druk, maar wel een zeer uitgebreide keuze!
Vooral complimenten voor Erol en Sinan, de personen die instaan voor het ontbijt, en ook werken in het Italiaanse restaurant! Zij doen er alles aan om het naar je zin te maken!
Zeker een aanrader !!!

met jonge kinderen, Mei 2014
"Leuk hotel"vertalen
zomer
4,0
2,0

24-05-2014 Limal limra is blijkbaar niet meer wat het geweest is. Tijdens ons verblijf is er gedurende ganse week langs het zwembad niet 1 keer gepoetst. Bijzonder vuil dus zeker voor kinderen. Eten was zeer lekker en mooie en ruime kamers. Pas op met promokamers want deze zijn in het bijgebouw aan andere kant van straat en zijn echt super klein, maar ook proper. Buffet wordt niet echt bijgevuld en om negen uur vliegt het personeel op het eten. Nog nooit gezien in turkije. Of het hotel was nog niet klaar voor de zomer of het is van zijn pluimen aan het verliezen maar voor ons geen limak limra meer. Geen 5 sterren waard maar vakantie maak je ook zelf en al bij al zeer fijne reis gehadm

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Bezienswaardigheden in Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük

Het meest vriendelijk zijn de inwoners van: