Aankomstdatum
Vertrekdatum
Vanaf -
Het laagste tarief in de afgelopen 48 uur gevonden.
Wij doorzoeken Booking.com voor de beste prijs.
Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun
Vraag & Antwoord Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun

corendon (0 reacties)
alex
8/11/2013
Hallo iedereen,zijn er vlamingen die reeds met Corendon naar Turkye zijn geweest??.Hoe is alles verlopen op vliegveld in Brussel en op aankomst,de transfer naar hotel,en hotel zelf??.In het gekozen hotel,had je daar ook de gevraagde kamer?Alvast bedankt voor de eventuele reacties en GOEDE reis.

royal dragon voetbal animatie (0 reacties)
trijntje
4/09/2013
hallo weet er iemand of er de jongens aan voetbal word gedaan? is er een voetbalveld in de buurt?

November (0 reacties)
karine.vlayen
28/06/2013
Weet er iemand soms welk weer het is in november in Turkije, zou voor een huwelijksreis zijn. Weet er iemand een goed hotel voor die periode.

kwaliteit bedden (1 reacties)
Silvie
8/04/2013
Mijn man is rugpatiënt en wij willen graag vooraf weten welke hotels aan de Turkse Rivièra (Side/ Kemer/ mag ook Kusadasi/ Bodrum) écht goede bedden hebben. Dit wil zeggen, niet te hard of te zacht, dus toch een zekere kwaliteit. Mochten wij reeds een paar namen hebben, dan kunnen wij daar al op focussen. Wij durven niet zonder deze info boeken. . Alvast dank voor uw tips!

Vermaeren
18/05/2013
Beste, Ook ik ben een rug patiënt en ik kan je zeggen dat het Ali Bey resort te Side ZALIGE bedden hadden. Ik kan je geen beter hotel aanraden.

sunweb (0 reacties)
mestdagh alex
22/03/2013
Wij gaan dit jaar voor de 6e keer naar Turkye,vroeger altijd met sunjets en 1 keer met jetair.Dit jaar gaan we met Sunweb Belgie, heeft er iemand ervaring met vlieg vakanties naar Turkye met Sunweb.We gaan wel naar een hotel dat we al kennen.Alvast bedankt voor eventuele antwoorden.

Amelia Beach resort in Side (2 reacties)
Maes Johan
27/01/2013
In de commentaren lezen we dat er buiten het hotel niets valt te beleven, wat bedoelen ze dan in de brochures met " 800 m van een klein winkelgebied" en "3 km van winkels,bars en restaurants". Het zou tof zijn mocht er iemand een antwoord kunnen geven op onze vraag !

Goethals L
4/06/2013
Je moet de dolmus nemen of de taxi en als het kan ga je te voet.

Maes Johan
5/06/2013
Sorry, maar wat is eigenlijk de bedoeling van de reactie van Goethals L. Dat er dolmussen en bussen rijden wisten we al langer en te voet gaan is voor ons geen enkel probleem, wij wandelen trouwens heel graag !! De vraag was gesteld aan mensen die reeds in Amelia beach resort@ spa zijn geweest of het klopt wat Neckermann in de brochure zet : " Dat er op 800 m. BARS EN WINKELTJES EN OP 3 km BARS EN WINKELTJES zijn. Zodoende dat wij TE VOET daarheen zouden kunnen gaan !

wifi (0 reacties)
jamie
16/07/2012
is er wifi gratis in side star park?

Bungalows in het hotel Blue Waters Club (0 reacties)
Ingrid
13/08/2011
Wij gaan van 3 tot 10 september naar Blue Waters Club in Colakli en wij gaan in een bungalow verblijven. Is er iemand die kan vertellen of dit hotel ok is en hoe de bungalows zijn?

Welke snack zie jij het liefst op de menukaart in het vliegtuig?