Vraag & Antwoord Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun

Stranden

23 oktober 2014

Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun
Vraag & Antwoord Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun

De beste prijzen en last minutes voor Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun bij:

het weer einde oktober /november??????? (2 reacties)
de vadder liliane maandag 16 juni 2014

al in mei juni en september aan de Turkse riviera geweest ,maar nog nooit zo laat op het jaar ,kan mij iemand zeggen of men dan nog in het zxembad kan of in de zee en is het niet te slecht weer ,heel belangrijk voor ons want nu reizen wij met de kleinkinderen en die willen water,zon en zee,alvast bedankt voor mij te helpen

marthe maandag 14 juli 2014

wij gaan al een paar jaar eind november naar Turkije normaal valt het weer wel mee er is wel meer regen die tijd en sommige zwemmen in zee het is er wel al altijd rond de 20 graden geweest en om 16 uur begint het al donker te worden

liliane maandag 14 juli 2014

bedankt voor het reageren maar om met de kleinkinderen naar daar te gaan is het net iets te koud ,dus is onze beslissing gevallen op volgens jaar augustus ,wij gaan nu ook begin september naar side ,verheug er mij al op ,gr;Liliane

corendon (0 reacties)
alex vrijdag 8 november 2013

Hallo iedereen,zijn er vlamingen die reeds met Corendon naar Turkye zijn geweest??.Hoe is alles verlopen op vliegveld in Brussel en op aankomst,de transfer naar hotel,en hotel zelf??.In het gekozen hotel,had je daar ook de gevraagde kamer?Alvast bedankt voor de eventuele reacties en GOEDE reis.

royal dragon voetbal animatie (0 reacties)
trijntje woensdag 4 september 2013

hallo weet er iemand of er de jongens aan voetbal word gedaan? is er een voetbalveld in de buurt?

November (1 reactie)
karine.vlayen vrijdag 28 juni 2013

Weet er iemand soms welk weer het is in november in Turkije, zou voor een huwelijksreis zijn. Weet er iemand een goed hotel voor die periode.

rapido zaterdag 18 oktober 2014

Tot en met oktober heb je er geweldig mooi weer 's avonds wel wat frisser, maar vanaf november moet je geluk hebben kans op regen en temp. van 20gr. Een goed hotel is de Barut Hemera Side, Jetair heeft dit. Het hotel is aan de boulevard gelegen, eveneens nabij winkeltjes, bars.

kwaliteit bedden (1 reactie)
Silvie maandag 8 april 2013

Mijn man is rugpatiënt en wij willen graag vooraf weten welke hotels aan de Turkse Rivièra (Side/ Kemer/ mag ook Kusadasi/ Bodrum) écht goede bedden hebben. Dit wil zeggen, niet te hard of te zacht, dus toch een zekere kwaliteit. Mochten wij reeds een paar namen hebben, dan kunnen wij daar al op focussen. Wij durven niet zonder deze info boeken. . Alvast dank voor uw tips!

Vermaeren zaterdag 18 mei 2013

Beste, Ook ik ben een rug patiënt en ik kan je zeggen dat het Ali Bey resort te Side ZALIGE bedden hadden. Ik kan je geen beter hotel aanraden.

sunweb (0 reacties)
mestdagh alex vrijdag 22 maart 2013

Wij gaan dit jaar voor de 6e keer naar Turkye,vroeger altijd met sunjets en 1 keer met jetair.Dit jaar gaan we met Sunweb Belgie, heeft er iemand ervaring met vlieg vakanties naar Turkye met Sunweb.We gaan wel naar een hotel dat we al kennen.Alvast bedankt voor eventuele antwoorden.

Amelia Beach resort in Side (2 reacties)
Maes Johan zondag 27 januari 2013

In de commentaren lezen we dat er buiten het hotel niets valt te beleven, wat bedoelen ze dan in de brochures met " 800 m van een klein winkelgebied" en "3 km van winkels,bars en restaurants". Het zou tof zijn mocht er iemand een antwoord kunnen geven op onze vraag !

Goethals L dinsdag 4 juni 2013

Je moet de dolmus nemen of de taxi en als het kan ga je te voet.

Maes Johan woensdag 5 juni 2013

Sorry, maar wat is eigenlijk de bedoeling van de reactie van Goethals L. Dat er dolmussen en bussen rijden wisten we al langer en te voet gaan is voor ons geen enkel probleem, wij wandelen trouwens heel graag !! De vraag was gesteld aan mensen die reeds in Amelia beach resort@ spa zijn geweest of het klopt wat Neckermann in de brochure zet : " Dat er op 800 m. BARS EN WINKELTJES EN OP 3 km BARS EN WINKELTJES zijn. Zodoende dat wij TE VOET daarheen zouden kunnen gaan !

wifi (0 reacties)
jamie maandag 16 juli 2012

is er wifi gratis in side star park?

Bungalows in het hotel Blue Waters Club (1 reactie)
Ingrid zaterdag 13 augustus 2011

Wij gaan van 3 tot 10 september naar Blue Waters Club in Colakli en wij gaan in een bungalow verblijven. Is er iemand die kan vertellen of dit hotel ok is en hoe de bungalows zijn?

liliane.devadder dinsdag 15 juli 2014

kan jullie niks vertellen maar heb wel intresse hoe jullie het vonden ,want dit is een van de optie's voor volgend jaar met de kleinkinderen ,ik hoop dat jullie een zalig verlof hebben want de commentaren zijn toch goed op de verschillende site's

In welk land rij jij het liefst auto?