Beoordelingen Hotel Otium Eco Club Side *****

Taal:
Gezelschap:

een echt familie hotelvertalen

crombez m dinsdag 26 augustus 2014

goede ontvangst en zèèr kindvriendelijk , eten en drinken perfect.
wij komen zeker nog terug

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2014

Reactie
Lieve gasten, wij willen u bedanken voor uw positieve commentaar over ons hotel. Wij vinden het fijn om te horen dat u positief bent over de staat en onderhoud van het hotel. Ook willen wij u bedanken voor uw verbeterpunten, wij zullen deze doorgeven aan het management zodat hier aan gewerkt kan worden. Wij hopen uw volgend jaar weer te mogen verwelkomen in ons hotel. Met vriendelijke groet

Leuk familiehotelvertalen

Vervaeke Kurt zondag 10 augustus 2014

Onze eerste verblijf in een Turks hotel en we zijn over het algemeen zeer tevreden. Mooi privéstrand bij hotel, leuke zwembaden, vriendelijk en behulpzaam personeel en lekker gegeten.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014

Reactie
Lieve gasten, Wij zijn erg blij met uw positieve reactie over het hotel, de faciliteiten en ons personeel. Wij willen uw bedanken voor uw reactie, namens al het personeel. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel. Met vriendelijke groet,

Nooit meer! Geen 5 sterren!vertalen

Sarah maandag 4 augustus 2014

Bij aankomst zagen we al direct dat het hotel niet aan de omschrijving voldeed die we gekregen hadden. 8 zwembaden waarvan 3 only adult werd ons gezegd, er waren maar 4 zwembaden, waarvan 1 adult waar ook nog eens de plaatsen beperkt waren. Dat terzijde, het eten daar zijn we zeer ziek van geweest, glazen stonken verschrikkelijk, eetzaal is precies een grote refter, rustig eten zit er niet in. Vanaf dag 1 hadden we problemen, badkamer rijkelijk voorzien van schimmel en de douche was stuk, na een kamerwissel zaten we letterlijk tussen de schimmel en het ongedierte. Wij hadden niet voor dit zoveel geld betaald, dus zijn van dag 1 bezig geweest om de lokale contactpersoon te contacteren, dit was echter niet zo simpel, we werden van het kastje naar de muur gestuurd. op dag 3 hebben we hem uiteindelijk gesproken, hij lachte ons gewoon uit toen we zeiden dat we ofwel ons geld terug wilden ofwel een ander hotel! we werden niet serieus genomen! zelf ander hotel gezocht! schandalig gewoon!

Gereisd Met vrienden in juli 2014

Reactie
Bedankt voor uw beoordeling op Zoover. Het hotel leest alle beoordelingen om de service te verbeteren. Het spijt ons dat jullie problemen hebben ervaren tijdens jullie korte verblijf in ons hotel. Vanwege jullie korte verblijf in ons hotel denken wij dat jullie geen juiste informatie weergeven in jullie beoordeling. We willen graag benadrukken dat wij in ons hotel vier zwembaden voor volwassenen hebben. Wij willen nogmaals onze spijt betuigen van de problemen die jullie hebben ervaren tijdens jullie korte verblijf in ons hotel. Toch waren wij verbaasd over jullie beoordeling op Zoover omdat wij bij de smiley service ,die er speciaal is voor klachten en verzoeken, met jullie hebben gesproken en jullie aangaven dat jullie een meer luxe hotel hadden verwacht en nıet verwacht hadden dat er zoveel kinderen zouden zijn. Wij hopen dat jullie vakantie verder toch volgens verwachtingen is gegaan en we hopen jullie in de toekomst nogmaals in ons hotel te mogen verwelkomen.Met vriendelıjke groet

Zeer aangenaam hotelvertalen

christel.leeten dinsdag 15 juli 2014

Fantastische vakantie! Zeer proper hotel, er werken prachtige mensen. Een kinderparadijs, zeer veel animatie door een enthousiast team (met dank aan Usher en Ziya), zelfs de dochter van 15 heeft zich geweldig geamuseerd. Restaurant: uitgebreide buffetten, smakelijk eten, mede door Taner en Unal was het restaurantbezoek steeds een fijne ervaring. Het smileyteam zorgde ervoor dat problemen direct werden opgelost. Minpuntjes: de dranken van de all incl., de wifi.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2014

zeer goed hotelvertalen

strobbe zondag 6 juli 2014

we zijn net terug .een zeer goed hotel voor met kinderen .maar we hadden daar geen last van dat er zoveel kinderen er waren .het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.de kamer is zeker groot genoeg voor met 3 personen.het eten is zeer lekker en genoeg keuze.alle dagen is weer iets anders.die daar klaag weet ik niet wat ze thuis eten .en zeker geen last van russen .en zeker nog een plus punt voor live muziek 'savond .ik zal zeker nog reug gaan .

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2014

Reactie
Lieve gasten, wij willen u bedanken voor uw positieve commentaar over ons hotel en de service van ons personeel. Wij vinden het fijn om te horen dat u positief bent over de staat en onderhoud van het hotel. Ook willen wij u bedanken voor uw verbeterpunten, wij zullen deze doorgeven aan het management zodat hier aan gewerkt kan worden. Wij hopen uw volgend jaar weer te mogen verwelkomen in ons hotel. Met vriendelijke groet,

Perfect voor ouders en hun kinderen (tot 6 jaar)vertalen

Dirk dinsdag 24 juni 2014

Hotel is echt een aanrader. Kamer (in building 2) was goed en netjes. Kidsclub is uitstekend. Ook veel tijd aan kids-zwembad doorgebracht. binnenzwembad is goed alsook de SPA (hammam, sauna & stoombad). Shows zijn echt goed en animatoren doen hun best om te laten genieten. Strand heel verzorgd en helemaal niet ver (kan ook busje gebruiken). Echt een aanrader. Enig minpunt: restaurant kan soms heel druk zijn (over de koppen lopen), maar eten is wel goed.

Fantastisch hotel voor gezinnenvertalen

Vanessa donderdag 12 juni 2014

Net terug van Otium met 2 kinderen van 3 en 5 jaar. Hotel is mooi, netjes en hygienisch. Minpunt: ver van de luchthaven en niet vlak bij de zee waardoor je dat mooie uitzicht mist . Wel mooi uitzicht over de tuin. Water nog een beetje koud begin juni voor kleine kinderen en vloer rond het zwembad kon wel properder. Veel russen maar niet zo storend ervaren als vorige keren in andere hotels. Ook omdat het hotel zijn best doet om alle nationaliteiten even goed van dienst te zijn. Personeel werkt zeer hard. Hotel is echt op kinderen afgestemd. Restaurant binnen wel hectisch. Kinderbuffet vond ik eerder babybuffet met vooral puree, papjes, ... . Zeer grote miniclub met alle talen. Hebben er een clown, goochelaar en circusshow gezien dus dik in orde. Familiekamers heel ruim. 2 grote propere kamers met eigen badkamer, met een grote gang tussen waar buggy, schoenen en waterspullen kunnen staan. Wij hebben een zeer fijne vakantie gehad in dit hotel. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Reactie

Prachtig hotel met knipoog naar kinderenvertalen

roeymans maandag 7 juli 2014

Eerste keer Turkije met kind van bijna 2 en kind van 5. Verbleven in een standaardkamer met extra babybed. Bedje was niet meer zo proper, maar werd onmiddellijk vervangen na telefoontje. Tijdens verblijf ook 1x lamp in badkamer stuk, werd onmiddellijk gemaakt. Wat betreft de service en de gastvrijheid, niks dan lof voor de mensen van dit hotel. Ook naar kinderen toe zijn alle medewerkers zeer vriendelijk.
Zwembaden genoeg op dit resort, met paar glijbanen voor de kinderen. Ook opvallend dat altijd alles zeer proper er bij lag, zowel de zwembaden als de tuinen.
Wat betreft eten was er altijd wel een uitgebreide keuze, voor ieder wat wils. Ook aan de jongsten was er gedacht met apart kinderrestaurant en menu aangepast aan de kleinsten.
Kortom een hotel om zeker opnieuw te bezoeken met de kinderen.

Reactie

goed hotel voor ouders met jonge kinderenvertalen

VANELDEREN EDDY zondag 25 mei 2014

de accommedatie algemeen is goed, omgeving en uitzicht is niet zo speciaal .Het personeel is vriendelijk en een speciale dank voor Faruk (kids animator voor nederlands sprekende kinderen). Voor enkele zaken waar we niet zo tevreden over waren heeft hij dadelijk actie ondernomen, een dikke merci aan hem!!! Ook de kelner Erdic uit het a la carte restaurant is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het is een kinderhotel en voor een koppel niet zo ideaal. Het terras om te eten bij de de niet rokers is niet aangenaam met zoveel kleine kinderen.

Gereisd Met partner in mei 2014

Super vakantie gehad!vertalen

Ella zondag 22 september 2013

Alles was goed geregeld toen we aankwamen in Otium, inchecken ging snel en onze bagage werd naar onze kamer gebracht. De kamer was heel mooi ingericht en was netjes. Men kwam iedere dag poetsen en op aanvraag kreeg je nieuwe lakens en handdoeken. Je kon telkens ook je strand en zwembadhanddoek inwisselen voor een nieuwe. Het restaurant was inderdaad vaak druk en in september waren er veel kleine kindjes die van hun oren konden maken, als je buiten zat had je hier minder last van. Het eten was lekker, er lag vaak hetzelfde (vb frietjes) maar ook iedere keer andere dingen en er waren thema-avonden (chinees, turks). De animatie was super enthousiast maar drongen volgens ons soms wel aan om deel te nemen en de shows waren meestal super. De omgeving is ideaal, dicht bij het strand waar je te voet naartoe kan gaan of met het busje om de 10-15 min. In de beach- en poolbar kon je ook eten en drinken. Een aanrader is Side met het Dolmusbusje (zeker 's avonds heel gezellig!) Leuk hotel!!

Gereisd Met partner in 2013

1 2 3 4 5 6 7 8 9 volgende
Hotel Otium Eco Club Side scoort een 8,7 uit 10, op basis van 322 beoordelingen

In welk land rij jij het liefst auto?