Beoordelingen Hotel Otium Eco Club Side*****

9,6
met oudere kinderen, Juli 2014
"Zeer aangenaam hotel"vertalen
christel.leeten

15-07-2014 Fantastische vakantie! Zeer proper hotel, er werken prachtige mensen. Een kinderparadijs, zeer veel animatie door een enthousiast team (met dank aan Usher en Ziya), zelfs de dochter van 15 heeft zich geweldig geamuseerd. Restaurant: uitgebreide buffetten, smakelijk eten, mede door Taner en Unal was het restaurantbezoek steeds een fijne ervaring. Het smileyteam zorgde ervoor dat problemen direct werden opgelost. Minpuntjes: de dranken van de all incl., de wifi.

met oudere kinderen, Juni 2014
"Zeer goed hotel"vertalen
strobbe

06-07-2014 we zijn net terug .een zeer goed hotel voor met kinderen .maar we hadden daar geen last van dat er zoveel kinderen er waren .het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.de kamer is zeker groot genoeg voor met 3 personen.het eten is zeer lekker en genoeg keuze.alle dagen is weer iets anders.die daar klaag weet ik niet wat ze thuis eten .en zeker geen last van russen .en zeker nog een plus punt voor live muziek 'savond .ik zal zeker nog reug gaan .

Smiley Service Makbule Kurt, Smiley Service Supervisor, 10-07-2014
Eigenaar zegt:  Lieve gasten, wij willen u bedanken voor uw positieve commentaar over ons hotel en de service van ons personeel. Wij vinden het fijn om te horen dat u positief bent over de staat en onderhoud van het hotel. Ook willen wij u bedanken voor uw verbeterpunten, wij zullen deze doorgeven aan het management zodat hier aan gewerkt kan worden. Wij hopen uw volgend jaar weer te mogen verwelkomen in ons hotel. Met vriendelijke groet,

"Perfect voor ouders en hun kinderen (tot 6 jaar)"vertalen
Dirk

24-06-2014 Hotel is echt een aanrader. Kamer (in building 2) was goed en netjes. Kidsclub is uitstekend. Ook veel tijd aan kids-zwembad doorgebracht. binnenzwembad is goed alsook de SPA (hammam, sauna & stoombad). Shows zijn echt goed en animatoren doen hun best om te laten genieten. Strand heel verzorgd en helemaal niet ver (kan ook busje gebruiken). Echt een aanrader. Enig minpunt: restaurant kan soms heel druk zijn (over de koppen lopen), maar eten is wel goed.

"Fantastisch hotel voor gezinnen"vertalen
Vanessa

12-06-2014 Net terug van Otium met 2 kinderen van 3 en 5 jaar. Hotel is mooi, netjes en hygienisch. Minpunt: ver van de luchthaven en niet vlak bij de zee waardoor je dat mooie uitzicht mist . Wel mooi uitzicht over de tuin. Water nog een beetje koud begin juni voor kleine kinderen en vloer rond het zwembad kon wel properder. Veel russen maar niet zo storend ervaren als vorige keren in andere hotels. Ook omdat het hotel zijn best doet om alle nationaliteiten even goed van dienst te zijn. Personeel werkt zeer hard. Hotel is echt op kinderen afgestemd. Restaurant binnen wel hectisch. Kinderbuffet vond ik eerder babybuffet met vooral puree, papjes, ... . Zeer grote miniclub met alle talen. Hebben er een clown, goochelaar en circusshow gezien dus dik in orde. Familiekamers heel ruim. 2 grote propere kamers met eigen badkamer, met een grote gang tussen waar buggy, schoenen en waterspullen kunnen staan. Wij hebben een zeer fijne vakantie gehad in dit hotel. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

met jonge kinderen, Juni 2014
"Prachtig hotel met knipoog naar kinderen"vertalen
roeymans

07-07-2014 Eerste keer Turkije met kind van bijna 2 en kind van 5. Verbleven in een standaardkamer met extra babybed. Bedje was niet meer zo proper, maar werd onmiddellijk vervangen na telefoontje. Tijdens verblijf ook 1x lamp in badkamer stuk, werd onmiddellijk gemaakt. Wat betreft de service en de gastvrijheid, niks dan lof voor de mensen van dit hotel. Ook naar kinderen toe zijn alle medewerkers zeer vriendelijk.
Zwembaden genoeg op dit resort, met paar glijbanen voor de kinderen. Ook opvallend dat altijd alles zeer proper er bij lag, zowel de zwembaden als de tuinen.
Wat betreft eten was er altijd wel een uitgebreide keuze, voor ieder wat wils. Ook aan de jongsten was er gedacht met apart kinderrestaurant en menu aangepast aan de kleinsten.
Kortom een hotel om zeker opnieuw te bezoeken met de kinderen.

met partner, Mei 2014
"Goed hotel voor ouders met jonge kinderen"vertalen
VANELDEREN EDDY

25-05-2014 de accommedatie algemeen is goed, omgeving en uitzicht is niet zo speciaal .Het personeel is vriendelijk en een speciale dank voor Faruk (kids animator voor nederlands sprekende kinderen). Voor enkele zaken waar we niet zo tevreden over waren heeft hij dadelijk actie ondernomen, een dikke merci aan hem!!! Ook de kelner Erdic uit het a la carte restaurant is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het is een kinderhotel en voor een koppel niet zo ideaal. Het terras om te eten bij de de niet rokers is niet aangenaam met zoveel kleine kinderen.

met partner, 2013
"Super vakantie gehad!"vertalen
Ella

22-09-2013 Alles was goed geregeld toen we aankwamen in Otium, inchecken ging snel en onze bagage werd naar onze kamer gebracht. De kamer was heel mooi ingericht en was netjes. Men kwam iedere dag poetsen en op aanvraag kreeg je nieuwe lakens en handdoeken. Je kon telkens ook je strand en zwembadhanddoek inwisselen voor een nieuwe. Het restaurant was inderdaad vaak druk en in september waren er veel kleine kindjes die van hun oren konden maken, als je buiten zat had je hier minder last van. Het eten was lekker, er lag vaak hetzelfde (vb frietjes) maar ook iedere keer andere dingen en er waren thema-avonden (chinees, turks). De animatie was super enthousiast maar drongen volgens ons soms wel aan om deel te nemen en de shows waren meestal super. De omgeving is ideaal, dicht bij het strand waar je te voet naartoe kan gaan of met het busje om de 10-15 min. In de beach- en poolbar kon je ook eten en drinken. Een aanrader is Side met het Dolmusbusje (zeker 's avonds heel gezellig!) Leuk hotel!!

met partner, Aug. 2013
"Suuupervakantie!"vertalen
Sanne

12-09-2013 Mijn vriend en ik hebben een geweldige vakantie gehad in het Otium!
Het was nog beter dan we verwachtten! Het eten, de hygiëne,.. kan allemaal niet beter!
Eerst kan het even schrikken zijn door de drukte en vele kinderen, maar eenmaal je aan de relax-pool of aan de zee ligt merk je hier niets meer van! zo kan je goed afwisselen tussen drukte of wat meer rust.
Ik raad iedereen, met of zonder kinderen naar dit hotel te gaan!

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Fenomenaal familiehotel"vertalen
Dieter Vermeulen

14-08-2013 Net terug van een prachtig verblijf in Otium Eco Club. Dekamers in gebouw "3" zijn super. Wat ons vooral is bijgebleven :
- hygiene staat bovenaan hun lijst
- "kids world" is een klein dorpje voor de kinderen, waar veel aandacht is besteed aan rust, veiligheid en kleuren. Animatoren uit verschillende windstreken zodat je kid een vertrouweling had die zijn/haar taal en cultuur had. En, animatoren werkten echt wel hard om het de kinderen naar hun zin te maken (onze zoon sprak op den duur maar over de mini-club :-) )
- voor de kids is er aan het zwembad een eigen "bar", waar ze zelf (met of zonder trapje !) water kunnen tappen aan een sip-well, zelf granitados kunnen tappen, ...
- het personeel draagt de kids op handen (zelfs bagagejongens doen zot met de kids)
- een All-in = een echte All-in. Netjes gewassen harde plastic bekers aan zwembad, ontbijt, late-breakfast, lunch, 4-uurtje (leuk zwembad buffet met allerlei zoets), dinner EN zelfs late-dinner voor degene met late vlucht,...

met oudere kinderen, Juli 2013
"Een aangename 10 daagse"vertalen
Filip De Lille

20-07-2013 Net terug van een mooie prijs kwaliteit vakantie, Alles is er kraaknet, een prachtig onderhouden tuin, lekker en goed eten(veel variatie). Strand ligt op een boogscheut en is zeker een aanrader voor wie wil ontvluchten van het heel drukke en lawaaierig zwembad(groot minpunt) Animatoren doen best om de hele boel op te zwepen. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Een tip, vertrouw de doctor niet want de stuurt je voor elke kleinigheid naar het ziekenhuis met alle bijhorende kosten.

1 2 3 4 5 6 7 8 volgende

Hoeveel glazen alcohol drink je gemiddeld per dag op vakantie?