Beoordelingen Hotel Otium Eco Club Side*****

9,6
met partner, 2013
"Super vakantie gehad!"vertalen
Ella

22-9-2013 Alles was goed geregeld toen we aankwamen in Otium, inchecken ging snel en onze bagage werd naar onze kamer gebracht. De kamer was heel mooi ingericht en was netjes. Men kwam iedere dag poetsen en op aanvraag kreeg je nieuwe lakens en handdoeken. Je kon telkens ook je strand en zwembadhanddoek inwisselen voor een nieuwe. Het restaurant was inderdaad vaak druk en in september waren er veel kleine kindjes die van hun oren konden maken, als je buiten zat had je hier minder last van. Het eten was lekker, er lag vaak hetzelfde (vb frietjes) maar ook iedere keer andere dingen en er waren thema-avonden (chinees, turks). De animatie was super enthousiast maar drongen volgens ons soms wel aan om deel te nemen en de shows waren meestal super. De omgeving is ideaal, dicht bij het strand waar je te voet naartoe kan gaan of met het busje om de 10-15 min. In de beach- en poolbar kon je ook eten en drinken. Een aanrader is Side met het Dolmusbusje (zeker 's avonds heel gezellig!) Leuk hotel!!

met partner, Aug. 2013
"Suuupervakantie!"vertalen
Sanne

12-9-2013 Mijn vriend en ik hebben een geweldige vakantie gehad in het Otium!
Het was nog beter dan we verwachtten! Het eten, de hygiëne,.. kan allemaal niet beter!
Eerst kan het even schrikken zijn door de drukte en vele kinderen, maar eenmaal je aan de relax-pool of aan de zee ligt merk je hier niets meer van! zo kan je goed afwisselen tussen drukte of wat meer rust.
Ik raad iedereen, met of zonder kinderen naar dit hotel te gaan!

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Fenomenaal familiehotel"vertalen
Dieter Vermeulen

14-8-2013 Net terug van een prachtig verblijf in Otium Eco Club. Dekamers in gebouw "3" zijn super. Wat ons vooral is bijgebleven :
- hygiene staat bovenaan hun lijst
- "kids world" is een klein dorpje voor de kinderen, waar veel aandacht is besteed aan rust, veiligheid en kleuren. Animatoren uit verschillende windstreken zodat je kid een vertrouweling had die zijn/haar taal en cultuur had. En, animatoren werkten echt wel hard om het de kinderen naar hun zin te maken (onze zoon sprak op den duur maar over de mini-club :-) )
- voor de kids is er aan het zwembad een eigen "bar", waar ze zelf (met of zonder trapje !) water kunnen tappen aan een sip-well, zelf granitados kunnen tappen, ...
- het personeel draagt de kids op handen (zelfs bagagejongens doen zot met de kids)
- een All-in = een echte All-in. Netjes gewassen harde plastic bekers aan zwembad, ontbijt, late-breakfast, lunch, 4-uurtje (leuk zwembad buffet met allerlei zoets), dinner EN zelfs late-dinner voor degene met late vlucht,...

met oudere kinderen, Juli 2013
"Een aangename 10 daagse"vertalen
Filip De Lille

20-7-2013 Net terug van een mooie prijs kwaliteit vakantie, Alles is er kraaknet, een prachtig onderhouden tuin, lekker en goed eten(veel variatie). Strand ligt op een boogscheut en is zeker een aanrader voor wie wil ontvluchten van het heel drukke en lawaaierig zwembad(groot minpunt) Animatoren doen best om de hele boel op te zwepen. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Een tip, vertrouw de doctor niet want de stuurt je voor elke kleinigheid naar het ziekenhuis met alle bijhorende kosten.

met oudere kinderen, Juni 2013
"Nooit meer voor mij"vertalen
merket evelyne
3,0

12-7-2013 Juist terug van een 12 daagse (rust)vakantie.26-06-13 tot 07-07-13
Heel mooi en proper hotel en zeker geschikt voor mensen met kleine kindjes niet zo geschikt voor tieners.
Restaurant heel druk en rommelig(net een grote refter) zeker als je maar tegen 19.30u gaat eten.
Eerste week veel variatie in het eten maar de 2de week niet veel meer gezien dan kip en spaghetti zowel s'middags een s'avonds.Heel veel russen wat de sfeer erg naar beneden haalt.Niet genoeg ligbedden aan het zwembad 600stuks en meer dan 1000 gasten en als je niet goed oplet stelen ze de ligbedden en de handdoeken leuk is iets anders.S'morgens heel veel lawaai op de gang vanaf 06.45u (wenende en tierende kinderen).Er is een disco voor de jongeren maar jammer genoeg maken ze er geen reclame voor met als gevolg dat er bijna nooit geen kat zit.Annimatie door de dag is heel goed en ze zijn zeer vriendelijk.Transfer van de luchthaven naar het hotel meer dan 2u i.p.v 1u.
Volgend jaar weer naar Kusadasi voor ons.

met partner, Juni 2013
"Een echt familiehotel! Verwacht geen luxeresort..."vertalen
Dominiek

1-7-2013 Superlastminute aan 499Euro p.p. kunnen boeken voor een weekje. Dit was zijn geld meer dan waard. Hotel gericht op families. Verwacht geen luxe, dit is een functioneel hotel, zonder gebreken. Het eten was uitgebreid én lekker, het turks a la carte resto is een aanrader! Ligstoelen op strand aan vervanging toe. Drankbediening in buffetrestaurants is self-service... Géén garcons, enkel personeel om af te ruimen en te dekken! Zwembad is proper, schaduw voor wie wil, ligstoelen voldoende... Animatie is top, alleen is één boog en één karabijn voor al de schietwilligen niet haalbaar. Kamer ad kant van de voliére te vermijden... om 0400u beginnen de hanen en pauwen te krijsen... Wandeling naar het strand een 500m, shuttle service nooit gebruikt. Aan de promoprijs die ik betaalde, wil ik zeker terug gaan! Al zijn er zeker mooiere hotels met betere service....

met jonge kinderen, Juni 2013
"Echte aanrader voor gezinnen met jonge kinderen"vertalen
Evy

27-6-2013 Net terug en ontzettend aangenaam verrast.Eerste maal in Turkije.Het eten was lekker,overvloed van keuze,verschillende bereidingen per buffet,vlees,kip,vis,...Bij ontbijt lekker verse eitjes op alle mogelijke manieren bereid.
Onze kamer was ruim,proper,terras met droogrekje,iedere dag gepoets,bedden opgemaakt en heel vriendelijk kamerpersoneel.

Er viel eigenlijk niets op te merken,de tuinen,zwembaden,wandelpaden waren steeds verzorgt.
Iedere dag vers handdoeken voor aan het zwembad en genoeg ligstoelen waarvoor je niet speciaal moet opstaan om deze te reserveren zoals in veel hotels.
Verder van ligging ligt het wel toch een uur van de luchthaven maar de bus was voorzien van airco,flesjes water aan 50 cent.
Iets verderop is er een winkelstraatje met allerhande spullen die je kan kopen,kledij,souveniers,handtassen,apotheek en bankcontactautomaat met euro/lira of dollars.

Wij zijn in ieder geval heel tevreden en ons zoontje van vier jr wil graag terug!

"Hotel de moeite waard!"vertalen
pieter leyman

27-5-2013 Net terug van dit hotel.
Toffe vakantie achter de rug. De kamers zijn ruim en zeer netjes, het domein wordt zeer goed onderhouden en iedereen staat klaar om jou te helpen.

Het eten in het restaurant is goed verzorgd, alleen zou meer afwisseling misschien wel op zijn plaats zijn en is er 's avonds veel lawaai door krijsende, spelende en wenende kinderen...

Het hotel is een echt clubhotel met vriendelijke animatoren.

"Zeer kindvriendelijk hotel"vertalen
Janssen Paula

4-6-2013 algemene indruk zeer goed , vind het niet echt geschikt voor koppels omdat er zeer veel kinderen aanwezig zijn en het hotel ook zeer kindvriendelijk is , heb zelf slechte ervaring met receptie personeel, het inchecken ging zeer moeizaam , ben 2 maal terug moeten gaan voor ik mijn kamer binnen kon (opzicht nie zo erg behalve dat het half 2 's nachts was en ze niet echt vriendelijk waren )het restaurant is erg rumoerig ,de kamers zijn mooi en proper,

"Uitstekend"vertalen
Robberechts Mieke
5,0

22-5-2013 We hebben een zalig tijd in dit hotel gehad.
De kamer was proper. Voldoende stoelen aan het zwembad en het strand.
Het eten was uitstekend. Steeds veel keuze en prima verzorgd.
Ook fijn dat er voor een kleine vergoeding fietsen te huur waren

1 2 3 4 5 6 7 8 volgende

Welke snack zie jij het liefst op de menukaart in het vliegtuig?