Beoordelingen Hotel Saray Regency*****

9,4
met jonge kinderen, Aug. 2013
"Buitengewoon "geweldig""vertalen
van Wees -Bertels

7-9-2013 Wij hebben hier een " geweldige " vakantie gehad, ondanks de negatieve beoordelingen die we voordien hadden gelezen. Het eten is hier uitmuntend goed, zeer vriendelijk en gedienstig personeel. Ook onze kinderen hebben het hier reuze naar hun zin gehad. Vooral de all inclusive maakt dit aangenaam. Buiten het hotel is er wel weinig te beleven, maar met de dolmus kun je goed en goedkoop op verkenning. De avondvoorstellingen waren ook geweldig goed. Onze kamer was in het bijgebouw, deze was wel wat verouderd, met name de badkamer, maar verder was alles proper en verzorgd. Voor ons was dit de eerste keer in Turkije, vergelijken met andere kunnen we niet dus, maar we zullen dit hotel zeker aanraden. Je krijgt hier waar voor je geld.

met partner, Juli 2013
"Goed hotel, lekker eten,"vertalen
Els Vanheuverswijn

31-7-2013 1 ste indruk:waw! na een tijdje merk je dat er paar zaken verouderd zijn, maar was niet storend. minpunt was slechte harde matras op onze kamer, wij sliepen in het hoofdgebouw aan de kant van het zwembad, er was luide muziek elke avond van het hotel ernaast, dus voor 24u kon je niet slapen. verder kon het personeel wat vriendelijker, maar het was ramadan dus dat dat keken we door de vingers, verder best goed hotel, groot plus punt is hun eten, groot buffet en veel variatie. Als je buiten het hotel gaat heb je een straatje met wat winkeltjes en een restaurant, verder niet veel in de buurt, aan strand enkel de eigen snackbar van het hotel, verder ook geen winkels, geen bars, geen restaurants aan het strand te vinden. we namen paar keer het busje naar Manavgat markt en eens naar Side wat 15 min rijden is en 1€ kost. Het mexicaans/italiaans restaurant hebben we niet gezien, dat is gewoon een groot terras dat ze in 2 delen, het eten was daar niet zo lekker, het gewoon buffet is lekkerder.

met partner, Juli 2013
"Voor herhaling vatbaar!!"vertalen
Sarina

31-7-2013 bij onze aankomst hadden wij er meer van verwacht maar we hadden nog lang niet alles gezien.
we werden goed geholpen ondanks alle slechte reacties die we hier lazen.
de kamers waren netjes en voorzien van alle benodigdheden en werden dagelijks gepoetst.het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam.zeker in het restaurant.het eten was heel gevarieerd en zéér lekker!!!wie dit hotel boekt hoeft zich geen zorgen te maken,schitterend....

met jonge kinderen, Juli 2012
"VOOR HERHALING VATBAAR"vertalen
FAM SCHETZ DAVY, HE...

13-7-2012 Voor de 3de maal turkije geweest maar dit hotel was toch het beste. rond 09u s morgens zijn er nog altijd ligbedjes bij het zwembad. goed eten en je kan a la carte gaan eten.mexicaans eten was super lekker. onze kamer was groot. animatie was ook goed. er was dit jaar een nederlandstalige animatrice bij genaamd loes. prijs kwaliteit een zeer goed hotel.

met jonge kinderen, 2010
"Jammer!!!"vertalen
Stamgasten

20-9-2010 Maar voor hoelang nog?? Saray gaat uitbreiden. Een naastgelegen hotel is aangekocht waardoor de capaciteit uitgebreid wordt met 200 kamers en 4 of 5 thema-restaurant, waarvan enkele tegen betaling. Het probleem dat er gasten voor een nacht overgeboekt moeten worden bestaat dan, naar we hopen, niet meer.
Het bestaande restaurant wordt vergroot en zal eetgelegenheid bieden aan 900 personen. Hopen maar dat de keuze ook groter wordt want het moet gezegd, de kip en patat met iedere avond dezelfde vaste aanvulling van rauwkost komt je na 2 weken de keel uit.
Saray Regency Resort & Spa, nieuwe naam, met een uitgebreider aanbod van eten!
De algemene opmerking van de vele gasten die vaak terugkeren is toch wel dat het jammer is dat de uitbreiding volgend jaar een feit zal zijn.
Juist door de kleinschaligheid onderscheidde Saray zich van de grote en vaak onpersoonlijke resorts.
We kijken met spanning uit naar de gidsen 2011. En of de prijzen voor de all-inclusive vakantie gelijk blijven?

met jonge kinderen, Aug. 2010
"Gewoon perfect !!!"vertalen
Isabelle Stappers

1-9-2010 Ook wij waren voor de 2de keer in Sary Regency, we kunnen opnieuw geen slecht woord zeggen over dit hotel... ik weet niet wat me gaat tegen houden om nog een 3de keer terug te gaan.

Welke snack zie jij het liefst op de menukaart in het vliegtuig?