Beoordelingen Hotel SENTIDO Perissia*****

9,4

3 augustus 2014

SENTIDO Perissia*****
Beoordelingen Hotel SENTIDO Perissia*****
Kumköy yolu üzeri Binge?ik Mevkii, TR-07330, Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun
Accommodatie site

Hotel SENTIDO Perissia scoort een 9,1 uit 10, op basis van 697 beoordelingen

1 2 3 4 5 6 7 8 9 volgende

87 beoordelingen over SENTIDO Perissia*****

met jonge kinderen, Juli 2014
"Tophotel!"vertalen
Liesbeth Andries

28-07-2014 10 Dagen naar Sentido Perissia geweest in juli en het was schitterend!

- ruime, gerenoveerde kamers (wij hadden een superiorkamer aan het tennisveld, daar is het rustig en schaduwrijk)
- heel lekker en gevarieerd eten, overvloed aan gerechten
- nog nooit zulk een hygiëne gezien: overal antibacteriële spuiters in de toiletten, constante opruiming aan het zwembad, elk uur toiletten poetsen, poetsen van de kamer prima
- leuke zwembaden, goed overzicht om kids in het oog te houden
- vriendelijke bediening
- animatie: tof en niet opdringerig, leuke kidsclub
- veel redders, ook aan de glijbanen
- verzorgd strand met fruitbediening in de namiddag, aan het zwembad brengen ze ijsthee rond
- 's avonds mooie animatie, zeker niet amateuristisch

Kortom, een prima hotel. Wie hierop kritiek heeft, dat begrijp ik niet. Normaal gezien gaan wij nooit 2 keer naar hetzelfde hotel, maar we overwegen sterk om volgend jaar terug te gaan omdat we prijs/kwaliteit niet beter kunnen vinden, denken we.

met partner, Juli 2014
"Ideaal voor een luie vakantie"vertalen
joyce

20-07-2014 ligging: zee ligt in de tuin van het hotel, super dicht dus. winkels op ongeveer 500m maar je moet dan wel door alle bouwwerken wandelen

service: supervriendelijk personeel na 3 dagen moesten we ons drank zelf niet meer vragen ze wisten al wat we dronken.

eten: hoofdingrediënt blijft hetzelfde maar dan iedere keer een ander saus vooral kip, vis, pasta en gehaktballen zijn de favoriet van het hotel

kamers: onze superior kamer was volboekt bij aankomst waardoor we een nacht in een NIET gerenoveerde suite moesten verblijven. Erna kregen we onze gerenoveerde superior kamer, wij zijn wel 3x moeten gaan klagen omdat we meer water in onze badkamer hadden dan in het zwembad. Na 3x zoeken hebben ze dan gevonden dat het aan de wc lag en daarna geen last meer gehad.

zwembad: het handdoeken leggen voor 7u is hier een groot probleem. wij zijn iedere keer om 7u opgestaan om handdoeken te leggen anders hadden we geen plaats. toen we om 6u buiten keken lagen er al veel. ze grijpen niet in.

General Manager Tolga Çınar, 23-07-2014
Eigenaar zegt:  Geachte Joyce, Heel erg bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons hotel te beoordelen. Hierdoor krijgen wij de kans om de kwaliteit van ons hotel te verbeteren en onze gasten zo een betere service aan te bieden. Ligzetels reserveren is toegelaten vanaf 07:00 uur. We verwachten dat onze gasten hier rekening mee houden en ook het nachtpersoneel kijkt hierop toe. Ligzetels die meer dan 2u ongebruikt blijven worden vrijgemaakt. Ook aan het strand zijn er voldoende ligzetels voor iedereen. Nogmaals bedankt dat u uw vakantie bij ons heeft doorgebracht. We hopen u weer in Sentido Perissia te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groeten, Tolga ÇINAR General Manager

met jonge kinderen, Juli 2014
"Zeer goed!"vertalen
Steven

12-07-2014 Goed gelegen, vriendelijk en servicegericht management en personeel.
1 minpuntje: vroeg opstaan om een zeteltje aan het zwembad te hebben.

General Manager Tolga ÇINAR, 18-07-2014
Eigenaar zegt:  Geachte sbloeyaert, Heel erg bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons hotel te beoordelen. Hierdoor krijgen wij de kans om de kwaliteit van ons hotel te verbeteren en onze gasten zo een betere service aan te bieden. De ligzetels mogen pas vanaf 07:00u 's morgens gereserveerd worden. Hierop wordt door ons nachtpersoneel strict toegekeken en ingegrepen waar nodig. Nogmaals bedankt dat u uw vakantie bij ons heeft doorgebracht. We hopen u weer in Sentido Perissia te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groeten, Tolga ÇINAR General Manager

met een groep, Juli 2014
"De eerste en de laatste keer!"vertalen
kennethbe82

01-08-2014 Weinig vakantiegevoel, eerder vier dan vijf sterren. Ligbedden al vóór 7 uur geserveerd (officieel vanaf 7u). Management doet hier niets aan. Bij aankomst geen informatie of plannetje. Inchecken was chaotisch. Iedereen werd tegelijk ingecheckt. Koffers door elkaar in de inkomhal gezet. Velen die een kamer met zeezicht boekten, kregen kamer op gelijkvloers of achteraan. Deel personeel afgemeten of onvriendelijk. Aan de receptie werd zelfs een keer de telefoon ingegooid. Het hoofdrest. is refter met slechte akoestiek. Nooit een tafellaken gezien. Het eten is goed. Lekker zijn visrest. “Ada” en het internat. rest. “Grappa”. “Mikado”, het oosterse rest., was betalend (15 euro), dit hebben we niet geboekt. Cocktails niet lekker, verschillen per bar. Zelfde cocktail smaakt dikwijls anders. Fruitsap uit niet-gekoelde kartons. Bij het ontbijt geen vers fruitsap, komt uit plastic bidons. Zwembaden tot 18 uur open. Er werd niet zo grondig gepoetst zoals we gewoon zijn in b.v. Riu-hotels.

met oudere kinderen, Juni 2014
"Totaalpakket klopt - een topper!!"vertalen
Joris_meersman

12-07-2014 Zijn echte Turkije gangers, reeds 16 jaar, en hebben dus al vrij veel hotels bezocht van Marmaris, Bodrum, Kusadasi, Antalya, Kemer en Side!
Sentido Perrisia ligt ideaal aan strand op wandelafstand van Side. Mooie wandelpromenade. Kamer was héél mooi, bar gratis en elke dag aangevuld. Zwembaden mooi, proper en redders aanwezig. Shows van animatieteam en gastoptredens van groepen waren heel mooi. Personeel vriendelijk en gedienstig, bedelen ook niet om een tip! Animatieteam is niet opdringerig en doet hard zijn best, Jamal en Jamouch zijn 2 toffe gasten die voor het nodige plezier zorgen bij beachvolley en petanque. Wifi gratis, maar in blok 9 hadden we geen bereik, aan receptie en bars wel. Aan het strand kan je een privé hut huren en wordt je echt behandeld als een koning. Eten was lekker en genoeg keuze, doch hier hebben we al betere hotels gekend. Conclusie: prijs-kwaliteit is dit hotel zijn 5* meer dan waard. Het totaalpakket klopt, waarschijnlijk komen we hier nog terug....

General Manager Tolga Çinar, 18-07-2014
Eigenaar zegt:  Geachte Joris_meersman, Heel erg bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons hotel te beoordelen. Hierdoor krijgen wij de kans om de kwaliteit van ons hotel te verbeteren en onze gasten zo een betere service aan te bieden. Ons animatieteam biedt een ruime waaier aan activiteiten aan, waaraan iedereen vrijblijvend kan deelnemen. Blok 9 werd recent van een sterkere Wi-Fi verbinding voorzien. Nogmaals bedankt dat u uw vakantie bij ons heeft doorgebracht. We hopen u weer in Sentido Perissia te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groeten, Tolga ÇINAR General Manager

"Prima hotel !"vertalen
Vandenboer

22-07-2014 Uitstekend hotel, vriendelijk personeel.
Ligging is ok. Enkel de straat aan de hoofdingang van het hotel zou aangelegd moeten worden met een stoep en verlichting. Het eten is lekker, vooral de vis vond ik super. Tof dat er op het strand vers fruit uitgedeeld werd, wel ver gaan om flesjes water te halen als je op het strand ligt. Buffetrestaurant is ok, maar persoonlijk vind ik dat het buitenterras te klein is. Kamers zijn mooi en proper.

General Manager Tolga Çınar, 23-07-2014
Eigenaar zegt:  Geachte Vandenboer, Heel erg bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons hotel te beoordelen. Hierdoor krijgen wij de kans om de kwaliteit van ons hotel te verbeteren en onze gasten zo een betere service aan te bieden. De straat naar het hotel wordt momenteel vernieuwd. Het fruit op het strand maakt deel uit van het beach concept dat in elk Paloma hotel terug te vinden is.Dit geeft natuurlijk een extraatje aan uw vakantie. Nogmaals bedankt dat u uw vakantie bij ons heeft doorgebracht. We hopen u weer in Sentido Perissia te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groeten, Tolga ÇINAR General Manager

"Gewoon fantastisch . Top"vertalen
Blockken Jos

25-06-2014 Sentido Perissia hotel zeer goed gelegen en mooi hotel. Familie en kindvriendelijk hotel. Mooie zwembaden en prive strand met zeer veel ruimte om op u ligzetels en onder de paraplu te genieten. Er is een promenade tot in het stadje Side op ongeveer een half uur wandelen. Maar juist buiten het hotel zijn er ook winkeltjes op vijf minuten wandel afstand.

General Manager Tolga Çinar, 18-07-2014
Eigenaar zegt:  Geachte Blockken Jos, Heel erg bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons hotel te beoordelen. Hierdoor krijgen wij de kans om de kwaliteit van ons hotel te verbeteren en onze gasten zo een betere service aan te bieden. Via de promenade kan iedereen makkelijk te voet naar Side wandelen. In het hotel en natuurlijk op wandelafstand zijn er ook shopping-mogelijkheden. Nogmaals bedankt dat u uw vakantie bij ons heeft doorgebracht. We hopen u weer in Sentido Perissia te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groeten, Tolga ÇINAR General Manager

"Zeer goed hotel"vertalen
Steeman

22-06-2014 het hotel is heel mooi en heel verzorgd. Het personeel is ten alle tijden heel vriendelijk en behulpsaam. De animatie mag er zeker ook wezen met mannen zoals Kenan en jeff en jamal alias stromai ze doen het fantastisch. Het eten is er heel lekker en heel veel keuze, alsook de alla cart resteaurants.

General Manager Tolga Çinar, 18-07-2014
Eigenaar zegt:  Geachte Steeman, Heel erg bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons hotel te beoordelen. Hierdoor krijgen wij de kans om de kwaliteit van ons hotel te verbeteren en onze gasten zo een betere service aan te bieden. Het hoofdrestaurant biedt elke dag een afwisselend buffet aan met verschillende thema-avonden. De a la carte restaurants bieden natuurlijk een leuke afwisseling. Nogmaals bedankt dat u uw vakantie bij ons heeft doorgebracht. We hopen u weer in Sentido Perissia te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groeten, Tolga ÇINAR General Manager

met partner, Mei 2014
"Van privacy was op superiorkamer 9010 geen sprake"vertalen
Wynens Herman
5,0

19-07-2014 We komen zeker nog terug naar dit fantastische hotel op voorwaarde dat we op voorhand onze accomodatie kennen

General Manager Tolga Çinar, 23-07-2014
Eigenaar zegt:  Geachte Wherman, Heel erg bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons hotel te beoordelen. Hierdoor krijgen wij de kans om de kwaliteit van ons hotel te verbeteren en onze gasten zo een betere service aan te bieden. We zijn erg blij dat u tevreden bent over onze hotel-service, maar indien mogelijk vragen we u toch om ons een persoonlijke e-mail te sturen i.v.m. uw kamer. Dit kunt u via jessie.duts@palomaperissia.com. Nogmaals bedankt dat u uw vakantie bij ons heeft doorgebracht. We hopen u weer in Sentido Perissia te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groeten, Tolga ÇINAR General Manager

met partner, Mei 2014
"Fantastisch Hotel"vertalen
Annie Corthouts

28-05-2014 Zeer mooi hotel, echte aanrader met zeer mooie kamers en prachtige tuin en een super goede keuken met zeer goede service, en 's avonds is er een goede animatie. Dus volgend jaar in mei zeker terug

General Manager Tolga Çinar, 18-07-2014
Eigenaar zegt:  Geachte Annie Corthouts, Heel erg bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons hotel te beoordelen. Hierdoor krijgen wij de kans om de kwaliteit van ons hotel te verbeteren en onze gasten zo een betere service aan te bieden. We vinden het erg fijn om te horen dat u van uw vakantie genoten heeft en hopen u dan ook volgend jaar weer terug te zien. Met vriendelijke groeten, Tolga ÇINAR General Manager

1 2 3 4 5 6 7 8 9 volgende

Hoeveel glazen alcohol drink je gemiddeld per dag op vakantie?