Beoordelingen Hotel SENTIDO Perissia*****

9,1

1 september 2014

SENTIDO Perissia*****
Beoordelingen Hotel SENTIDO Perissia*****
Kumköy yolu üzeri Binge?ik Mevkii, TR-07330, Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun
Accommodatie site

Hotel SENTIDO Perissia scoort een 9,0 uit 10, op basis van 705 beoordelingen

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

92 beoordelingen over SENTIDO Perissia*****

met oudere kinderen, Aug. 2014
"Super!"vertalen
Sophie

21-08-2014 Sentido Perissia is een prima hotel! Het eten is zeer lekker en gevarieerd, de kamers volledig nieuw, superligging op de dijk naar Side, proper zwembad, leuke animatie, vriendelijk personeel, ... Er is altijd wat te doen: overdag sport en spel (ook voor kids), 's avonds minidisco en shows. Het animatieteam is super: bedankt Lili voor de leuke yoga en aquagym! Geweldige mannen ook: Jamal, Lawson,... echt leuk! Enkele minpunten: de werken aan de voorkant van het hotel, geen uurwerk op strand (lastig), geen ijsjes buiten restaurant. Voor de rest super goed daar! Vooral de hygiëne is uitmuntend! Zeker boeken!

"Een aanrader"vertalen
vanessa pieters

13-08-2014 we hadden dus ook geen vernieuwde kamer, maar omdat we pas om 22u30 arriveerden hebben we er geen punt van gemaakt.
en ook omdat er in de brochure stond dat alles vernieuwd was, wisten we het niet het eerste moment. jammer
het eten was super lekker: veel keuze, leuke patisserie, en voor de belgen lekkere wafels
het personeel was ook heel vriendelijk
voor de kleine van 2.5 jaar misten we in het zwembad een klein glijbaantje.
heel goede ligging
cocktails... dat is niet echt hetgeen we gewend zijn (maar wij zijn zeker veel gewend?)

"Tophotel!"vertalen
Liesbeth Andries

28-07-2014 10 Dagen naar Sentido Perissia geweest in juli en het was schitterend!

- ruime, gerenoveerde kamers (wij hadden een superiorkamer aan het tennisveld, daar is het rustig en schaduwrijk)
- heel lekker en gevarieerd eten, overvloed aan gerechten
- nog nooit zulk een hygiëne gezien: overal antibacteriële spuiters in de toiletten, constante opruiming aan het zwembad, elk uur toiletten poetsen, poetsen van de kamer prima
- leuke zwembaden, goed overzicht om kids in het oog te houden
- vriendelijke bediening
- animatie: tof en niet opdringerig, leuke kidsclub
- veel redders, ook aan de glijbanen
- verzorgd strand met fruitbediening in de namiddag, aan het zwembad brengen ze ijsthee rond
- 's avonds mooie animatie, zeker niet amateuristisch

Kortom, een prima hotel. Wie hierop kritiek heeft, dat begrijp ik niet. Normaal gezien gaan wij nooit 2 keer naar hetzelfde hotel, maar we overwegen sterk om volgend jaar terug te gaan omdat we prijs/kwaliteit niet beter kunnen vinden, denken we.

"Prima hotel !prijs/kwaliteit in orde"vertalen
koppel uit berlaar

08-08-2014 schitterend hotelcomplex.
handdoek leggen aan zwembad om 7u ,eerder worden ze weggehaald.Op strand plaats genoeg.
Op 500m zijn winkels.
Hotel aan boulevard en strand.
Uurtje wandelen naar Side.
Personeel heel behulpzaam,,animatieteam is sterke troef van dit hotel.
Hoofdrestaurant is top,keuze genoeg,buffetten worden tijdig aangevuld,uitgebreid dessertenbuffet,ontbijt :pannekoeken,wafels , vers geperst fruitsap en veel meer..
Kamers: minpunten:er zijn nieuwe kamers en oudere nochtans staat op site dat heel het hotel vernieuwd is in winter 2014 maar dit is niet zo.Goed opletten als je kamer boekt,standaardkamer score 8,superieur score8/9 en suites zeker een 9.
Standaardkamers zijn in het oudere gedeelte,superieur en suites in nieuwe vleugel.Bij ons was er zo'n vergissing van kamer,moesten 1 nacht in die kamer blijven en kregen daarna een vernieuwde kamer.
Kamers dagelijks gepoetst,handdoeken voor zwembad en strand.
Besluit: heel goed hotel
Wij zouden zeker terugkeren naar dit hotel.

met oudere kinderen, Juli 2014
"Fantastische vakantie beleefd"vertalen
Melx2512

04-08-2014 Top hotel, vriendelijke mensen, avondshows waren top, er was een bar 24/7 open, niet ver van het hotel waren winkeltjes, ook aan het strand kreeg je de kans om vers fruit te eten, de kamers waren ook zeer netjes onderhouden, niets op aan te merken.

met partner, Juli 2014
"Ideaal voor een luie vakantie"vertalen
joyce

20-07-2014 ligging: zee ligt in de tuin van het hotel, super dicht dus. winkels op ongeveer 500m maar je moet dan wel door alle bouwwerken wandelen

service: supervriendelijk personeel na 3 dagen moesten we ons drank zelf niet meer vragen ze wisten al wat we dronken.

eten: hoofdingrediënt blijft hetzelfde maar dan iedere keer een ander saus vooral kip, vis, pasta en gehaktballen zijn de favoriet van het hotel

kamers: onze superior kamer was volboekt bij aankomst waardoor we een nacht in een NIET gerenoveerde suite moesten verblijven. Erna kregen we onze gerenoveerde superior kamer, wij zijn wel 3x moeten gaan klagen omdat we meer water in onze badkamer hadden dan in het zwembad. Na 3x zoeken hebben ze dan gevonden dat het aan de wc lag en daarna geen last meer gehad.

zwembad: het handdoeken leggen voor 7u is hier een groot probleem. wij zijn iedere keer om 7u opgestaan om handdoeken te leggen anders hadden we geen plaats. toen we om 6u buiten keken lagen er al veel. ze grijpen niet in.

General Manager Tolga Çınar, 23-07-2014
Eigenaar zegt:  Geachte Joyce, Heel erg bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons hotel te beoordelen. Hierdoor krijgen wij de kans om de kwaliteit van ons hotel te verbeteren en onze gasten zo een betere service aan te bieden. Ligzetels reserveren is toegelaten vanaf 07:00 uur. We verwachten dat onze gasten hier rekening mee houden en ook het nachtpersoneel kijkt hierop toe. Ligzetels die meer dan 2u ongebruikt blijven worden vrijgemaakt. Ook aan het strand zijn er voldoende ligzetels voor iedereen. Nogmaals bedankt dat u uw vakantie bij ons heeft doorgebracht. We hopen u weer in Sentido Perissia te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groeten, Tolga ÇINAR General Manager

"Zeer goed!"vertalen
Steven

12-07-2014 Goed gelegen, vriendelijk en servicegericht management en personeel.
1 minpuntje: vroeg opstaan om een zeteltje aan het zwembad te hebben.

General Manager Tolga ÇINAR, 18-07-2014
Eigenaar zegt:  Geachte sbloeyaert, Heel erg bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons hotel te beoordelen. Hierdoor krijgen wij de kans om de kwaliteit van ons hotel te verbeteren en onze gasten zo een betere service aan te bieden. De ligzetels mogen pas vanaf 07:00u 's morgens gereserveerd worden. Hierop wordt door ons nachtpersoneel strict toegekeken en ingegrepen waar nodig. Nogmaals bedankt dat u uw vakantie bij ons heeft doorgebracht. We hopen u weer in Sentido Perissia te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groeten, Tolga ÇINAR General Manager

"Niet voor herhaling"vertalen
Roose Ivan

05-08-2014 In december een kamer met zeezicht geboekt.Onze kamer was er eentje met zicht op een muur. Na een paar kamers en wat heen en weer geloop kwamen we aan op onze kamer met zeezicht . Wat bleek bij het openen van het gordijn,een palmboom voor het raam!!!! . We waren het zo moe dat we maar de kamer met palmboomzicht genomen hebben . Eten lekker,vriendelijkheid niet zo best . Voor de mensen die een kamer met zeezicht boeken is het interessant om een zaag en wat materiaal mee te nemen om een kamer met zeezicht zelf te maken . Het strand is een aanrader . In het algemeen was het er wel proper. Al bij al hebben we wel genoten van onze vakantie.

met een groep, Juli 2014
"De eerste en de laatste keer!"vertalen
kennethbe82

01-08-2014 Weinig vakantiegevoel, eerder vier dan vijf sterren. Ligbedden al vóór 7 uur geserveerd (officieel vanaf 7u). Management doet hier niets aan. Bij aankomst geen informatie of plannetje. Inchecken was chaotisch. Iedereen werd tegelijk ingecheckt. Koffers door elkaar in de inkomhal gezet. Velen die een kamer met zeezicht boekten, kregen kamer op gelijkvloers of achteraan. Deel personeel afgemeten of onvriendelijk. Aan de receptie werd zelfs een keer de telefoon ingegooid. Het hoofdrest. is refter met slechte akoestiek. Nooit een tafellaken gezien. Het eten is goed. Lekker zijn visrest. “Ada” en het internat. rest. “Grappa”. “Mikado”, het oosterse rest., was betalend (15 euro), dit hebben we niet geboekt. Cocktails niet lekker, verschillen per bar. Zelfde cocktail smaakt dikwijls anders. Fruitsap uit niet-gekoelde kartons. Bij het ontbijt geen vers fruitsap, komt uit plastic bidons. Zwembaden tot 18 uur open. Er werd niet zo grondig gepoetst zoals we gewoon zijn in b.v. Riu-hotels.

met oudere kinderen, Juni 2014
"Totaalpakket klopt - een topper!!"vertalen
Joris_meersman

12-07-2014 Zijn echte Turkije gangers, reeds 16 jaar, en hebben dus al vrij veel hotels bezocht van Marmaris, Bodrum, Kusadasi, Antalya, Kemer en Side!
Sentido Perrisia ligt ideaal aan strand op wandelafstand van Side. Mooie wandelpromenade. Kamer was héél mooi, bar gratis en elke dag aangevuld. Zwembaden mooi, proper en redders aanwezig. Shows van animatieteam en gastoptredens van groepen waren heel mooi. Personeel vriendelijk en gedienstig, bedelen ook niet om een tip! Animatieteam is niet opdringerig en doet hard zijn best, Jamal en Jamouch zijn 2 toffe gasten die voor het nodige plezier zorgen bij beachvolley en petanque. Wifi gratis, maar in blok 9 hadden we geen bereik, aan receptie en bars wel. Aan het strand kan je een privé hut huren en wordt je echt behandeld als een koning. Eten was lekker en genoeg keuze, doch hier hebben we al betere hotels gekend. Conclusie: prijs-kwaliteit is dit hotel zijn 5* meer dan waard. Het totaalpakket klopt, waarschijnlijk komen we hier nog terug....

General Manager Tolga Çinar, 18-07-2014
Eigenaar zegt:  Geachte Joris_meersman, Heel erg bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons hotel te beoordelen. Hierdoor krijgen wij de kans om de kwaliteit van ons hotel te verbeteren en onze gasten zo een betere service aan te bieden. Ons animatieteam biedt een ruime waaier aan activiteiten aan, waaraan iedereen vrijblijvend kan deelnemen. Blok 9 werd recent van een sterkere Wi-Fi verbinding voorzien. Nogmaals bedankt dat u uw vakantie bij ons heeft doorgebracht. We hopen u weer in Sentido Perissia te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groeten, Tolga ÇINAR General Manager

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Het meest vriendelijk zijn de inwoners van: