Beoordelingen Hotel SENTIDO Perissia*****

9,1

17 september 2014

SENTIDO Perissia*****
Beoordelingen Hotel SENTIDO Perissia*****
Kumköy yolu üzeri Binge?ik Mevkii, TR-07330, Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun
Accommodatie site

Hotel SENTIDO Perissia scoort een 9,0 uit 10, op basis van 710 beoordelingen

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

94 beoordelingen over SENTIDO Perissia*****

met partner, Aug. 2014
"Waarschijnlijk niet meer"vertalen
geyskens guy

14-09-2014 De ontvangst bij aankomst was vriendelijk en gedienstig.Met de ligzetels aan de zwembaden was er geen probleem wel eerder wat dicht bij elkaar maar er was zeker ruimte genoeg.Eten was goed..Hadden kamer met zeezicht maar konden in kamer 9119 zee niet bemerken.(hoge bomen)maar zagen wel uit op een stort met vuilnisafvalzakken waar zwerfhonden en -katten alle zakken open krabden op zoek naar eten.Echt niet appetijtelijk om naar te kijken.De kamer was niet gerenoverd maar wel heel proper.In het restaurant opgemerkt dat gebruikt bestek dat niet in een bord werd gelegd gewoon bleef liggen en aangevuld voor de volgende gebruikers waardoor men ander bestek diende te halen wegens niet proper.Ook de glazen voor fruitsap in het restaurant droegen nog sporen van lippen van een vorige gebruiker.Wij waren dan ook niet verwonderd dat er in de 2° week van ons verblijf zoveel zieken waren met diarée.Er werden toen wel een paar dagen grootscheepse controles uitgevoerd.Dit is geen 5 sterren Hotel.

zakelijk, Aug. 2014
"Zeer goed maar druk hotel"vertalen
Houblon

05-09-2014 Zeer goed maar druk hotel. Voor zoveel volk zijn de zwembaden wat te klein. Alle zetels werden van vroeg in de ochtend (zes uur) ingenomen en de zetels staan te dicht op elkaar.
Het strand en vooral de cabines (te betalen) zijn super.
Het eten is zeer lekker en gevarieerd. In het restaurant was het soms te warm. Dit is trouwens zo in gans het hotel. De airco zou wat harder mogen staan.
De kamer was ruim en proper. Jammer dat er geen wifibereik was.
Het personeel is over het algemeen vriendelijk en behulpzaam.
Ik zou zeker nog eens terug gaan maar dan buiten het seizoen.

General Manager Sentido Perissia Management Team, 06-09-2014
Eigenaar zegt:  Beste Houblon, Hartelijk bedankt voor uw reactie. Aan de hand hiervan kunnen we de kwaliteit van ons hotel verbeteren. Het is inderdaad zo, dat in de drukke zomermaanden meer mensen het zwembad prefereren. We proberen deze situatie zo goed mogelijk in de hand te houden. We willlen u in ieder geval bedanken voor uw verblijf bij ons en hopen u snel weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groeten, Het Sentido Perissia Management Team

met oudere kinderen, Aug. 2014
"Super!"vertalen
Sophie

21-08-2014 Sentido Perissia is een prima hotel! Het eten is zeer lekker en gevarieerd, de kamers volledig nieuw, superligging op de dijk naar Side, proper zwembad, leuke animatie, vriendelijk personeel, ... Er is altijd wat te doen: overdag sport en spel (ook voor kids), 's avonds minidisco en shows. Het animatieteam is super: bedankt Lili voor de leuke yoga en aquagym! Geweldige mannen ook: Jamal, Lawson,... echt leuk! Enkele minpunten: de werken aan de voorkant van het hotel, geen uurwerk op strand (lastig), geen ijsjes buiten restaurant. Voor de rest super goed daar! Vooral de hygiëne is uitmuntend! Zeker boeken!

General Manager Tolga Çınar, 03-09-2014
Eigenaar zegt:  Beste Sofie, Heel erg bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons hotel te beoordelen. Het is erg fijn om te horen dat u genoten heeft van uw tijd bij ons. Het concept biedt ijsjes aan in het hoofdrestaurant tijdens de lunch en het avondeten. We nemen uw opmerking natuurlijk graag in overweging om naar het volgende seizoen toe de nodige wijzigingen te doen. Met vriendelijke groeten, Tolga Çınar General Manager

"Een aanrader"vertalen
vanessa pieters

13-08-2014 we hadden dus ook geen vernieuwde kamer, maar omdat we pas om 22u30 arriveerden hebben we er geen punt van gemaakt.
en ook omdat er in de brochure stond dat alles vernieuwd was, wisten we het niet het eerste moment. jammer
het eten was super lekker: veel keuze, leuke patisserie, en voor de belgen lekkere wafels
het personeel was ook heel vriendelijk
voor de kleine van 2.5 jaar misten we in het zwembad een klein glijbaantje.
heel goede ligging
cocktails... dat is niet echt hetgeen we gewend zijn (maar wij zijn zeker veel gewend?)

General Manager Tolga Çınar, 03-09-2014
Eigenaar zegt:  Beste vptje, Bedankt voor uw beoordeling! De standaardkamers in het hotel zijn volledig vernieuwd, in de superieure kamers en de suite kamers zijn er enkele verfrissingen doorgevoerd. Om de cocktails tot een betere standaard te krijgen hebben we voor het barpersoneel extra opleidingen voorzien. We hopen jullie terug in Sentido Perissia te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groeten, Tolga Çınar General Manager

"Tophotel!"vertalen
Liesbeth Andries

28-07-2014 10 Dagen naar Sentido Perissia geweest in juli en het was schitterend!

- ruime, gerenoveerde kamers (wij hadden een superiorkamer aan het tennisveld, daar is het rustig en schaduwrijk)
- heel lekker en gevarieerd eten, overvloed aan gerechten
- nog nooit zulk een hygiëne gezien: overal antibacteriële spuiters in de toiletten, constante opruiming aan het zwembad, elk uur toiletten poetsen, poetsen van de kamer prima
- leuke zwembaden, goed overzicht om kids in het oog te houden
- vriendelijke bediening
- animatie: tof en niet opdringerig, leuke kidsclub
- veel redders, ook aan de glijbanen
- verzorgd strand met fruitbediening in de namiddag, aan het zwembad brengen ze ijsthee rond
- 's avonds mooie animatie, zeker niet amateuristisch

Kortom, een prima hotel. Wie hierop kritiek heeft, dat begrijp ik niet. Normaal gezien gaan wij nooit 2 keer naar hetzelfde hotel, maar we overwegen sterk om volgend jaar terug te gaan omdat we prijs/kwaliteit niet beter kunnen vinden, denken we.

General Manager Tolga Çınar, 03-09-2014
Eigenaar zegt:  Beste Liesbeth Andries, Wat fijn om te horen dat u overweegt om ons hotel weer te boeken! Heel erg bedankt dat u tijd heeft vrijgemaakt om ons hotel te beoordelen. Hopelijk zien we jullie snel terug. Met vriendelijke groeten, Tolga Çınar General Manager

"Prima hotel !prijs/kwaliteit in orde"vertalen
koppel uit berlaar

08-08-2014 schitterend hotelcomplex.
handdoek leggen aan zwembad om 7u ,eerder worden ze weggehaald.Op strand plaats genoeg.
Op 500m zijn winkels.
Hotel aan boulevard en strand.
Uurtje wandelen naar Side.
Personeel heel behulpzaam,,animatieteam is sterke troef van dit hotel.
Hoofdrestaurant is top,keuze genoeg,buffetten worden tijdig aangevuld,uitgebreid dessertenbuffet,ontbijt :pannekoeken,wafels , vers geperst fruitsap en veel meer..
Kamers: minpunten:er zijn nieuwe kamers en oudere nochtans staat op site dat heel het hotel vernieuwd is in winter 2014 maar dit is niet zo.Goed opletten als je kamer boekt,standaardkamer score 8,superieur score8/9 en suites zeker een 9.
Standaardkamers zijn in het oudere gedeelte,superieur en suites in nieuwe vleugel.Bij ons was er zo'n vergissing van kamer,moesten 1 nacht in die kamer blijven en kregen daarna een vernieuwde kamer.
Kamers dagelijks gepoetst,handdoeken voor zwembad en strand.
Besluit: heel goed hotel
Wij zouden zeker terugkeren naar dit hotel.

General Manager Tolga Çınar, 03-09-2014
Eigenaar zegt:  Beste koppel uit Berlaar, Bedankt voor uw bedoordeling! Het is voor ons erg fijn te horen dat u bij ons een leuke vakantie heeft gehad en u ons terug wilt bezoeken. We hopen u dan ook snel weer te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groeten, Tolga Çınar General Manager

met oudere kinderen, Juli 2014
"Fantastische vakantie beleefd"vertalen
Melx2512

04-08-2014 Top hotel, vriendelijke mensen, avondshows waren top, er was een bar 24/7 open, niet ver van het hotel waren winkeltjes, ook aan het strand kreeg je de kans om vers fruit te eten, de kamers waren ook zeer netjes onderhouden, niets op aan te merken.

General Manager Tolga Çınar, 03-09-2014
Eigenaar zegt:  Beste Melx2512, Van harte bedankt voor uw positieve beoordeling! We hopen dat u voor een volgende vakantie opnieuw voor een Paloma hotel kiest. Met vriendelijke groeten, Tolga Çınar General Manager

met partner, Juli 2014
"Ideaal voor een luie vakantie"vertalen
joyce

20-07-2014 ligging: zee ligt in de tuin van het hotel, super dicht dus. winkels op ongeveer 500m maar je moet dan wel door alle bouwwerken wandelen

service: supervriendelijk personeel na 3 dagen moesten we ons drank zelf niet meer vragen ze wisten al wat we dronken.

eten: hoofdingrediënt blijft hetzelfde maar dan iedere keer een ander saus vooral kip, vis, pasta en gehaktballen zijn de favoriet van het hotel

kamers: onze superior kamer was volboekt bij aankomst waardoor we een nacht in een NIET gerenoveerde suite moesten verblijven. Erna kregen we onze gerenoveerde superior kamer, wij zijn wel 3x moeten gaan klagen omdat we meer water in onze badkamer hadden dan in het zwembad. Na 3x zoeken hebben ze dan gevonden dat het aan de wc lag en daarna geen last meer gehad.

zwembad: het handdoeken leggen voor 7u is hier een groot probleem. wij zijn iedere keer om 7u opgestaan om handdoeken te leggen anders hadden we geen plaats. toen we om 6u buiten keken lagen er al veel. ze grijpen niet in.

General Manager Tolga Çınar, 23-07-2014
Eigenaar zegt:  Geachte Joyce, Heel erg bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons hotel te beoordelen. Hierdoor krijgen wij de kans om de kwaliteit van ons hotel te verbeteren en onze gasten zo een betere service aan te bieden. Ligzetels reserveren is toegelaten vanaf 07:00 uur. We verwachten dat onze gasten hier rekening mee houden en ook het nachtpersoneel kijkt hierop toe. Ligzetels die meer dan 2u ongebruikt blijven worden vrijgemaakt. Ook aan het strand zijn er voldoende ligzetels voor iedereen. Nogmaals bedankt dat u uw vakantie bij ons heeft doorgebracht. We hopen u weer in Sentido Perissia te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groeten, Tolga ÇINAR General Manager

"Zeer goed!"vertalen
Steven

12-07-2014 Goed gelegen, vriendelijk en servicegericht management en personeel.
1 minpuntje: vroeg opstaan om een zeteltje aan het zwembad te hebben.

General Manager Tolga ÇINAR, 18-07-2014
Eigenaar zegt:  Geachte sbloeyaert, Heel erg bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons hotel te beoordelen. Hierdoor krijgen wij de kans om de kwaliteit van ons hotel te verbeteren en onze gasten zo een betere service aan te bieden. De ligzetels mogen pas vanaf 07:00u 's morgens gereserveerd worden. Hierop wordt door ons nachtpersoneel strict toegekeken en ingegrepen waar nodig. Nogmaals bedankt dat u uw vakantie bij ons heeft doorgebracht. We hopen u weer in Sentido Perissia te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groeten, Tolga ÇINAR General Manager

"Niet voor herhaling"vertalen
Roose Ivan

05-08-2014 In december een kamer met zeezicht geboekt.Onze kamer was er eentje met zicht op een muur. Na een paar kamers en wat heen en weer geloop kwamen we aan op onze kamer met zeezicht . Wat bleek bij het openen van het gordijn,een palmboom voor het raam!!!! . We waren het zo moe dat we maar de kamer met palmboomzicht genomen hebben . Eten lekker,vriendelijkheid niet zo best . Voor de mensen die een kamer met zeezicht boeken is het interessant om een zaag en wat materiaal mee te nemen om een kamer met zeezicht zelf te maken . Het strand is een aanrader . In het algemeen was het er wel proper. Al bij al hebben we wel genoten van onze vakantie.

General Manager Tolga Çınar, 03-09-2014
Eigenaar zegt:  Beste Roose Ivan, We vinden het erg spitjig dat uw verwachtingen niet werden ingelost. Onze zeezichtkamers geven geen garantie op direct zeezicht, dit wordt door de reisagentschappen niet verkocht. Jammer genoeg heeft u omwille van dit feit niet ten volle van uw vakantie kunnen genieten. We willen u bedanken dat u uw vakantie bij ons heeft doorgebracht en hopen u ooit nog een keer bij ons te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groeten, Tolga Çınar General Manager

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Wat is voor jou het belangrijkst bij de keuze voor een stedentrip?