Beoordelingen Hotel SENTIDO Perissia *****

30 oktober 2014

SENTIDO Perissia*****
Beoordelingen Hotel SENTIDO Perissia*****
Kumköy yolu üzeri Binge?ik Mevkii, TR-07330, Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun
Accommodatie site

De beste prijzen en last minutes voor Hotel SENTIDO Perissia***** bij:

97 beoordelingen over SENTIDO Perissia*****

9,2
Taal:
Gezelschap:

gemiddeld hotelvertalen

DEGRANDE vrijdag 24 oktober 2014

dit hotel is een aanrader qua ligging, en is ook goed qua eten. minpunten zijn zeker de dranken (slechte cocktails en slechte locale dranken) en de kamers die zeker nog niet allemaal nieuw zijn. Ook het personeel is niet altijd vriendelijk wat te maken zal hebben me het einde van het seizoen, maar dat maakt onze rekening niet. Er zijn 4 à la carte restaurants waarvan het visrestaurant en het italiaanse restaurant wel goed zijn. Ook het animatieteam krijgt zeker een grote pluim.
Voor ons is dit een goed 4-sterrenrestaurant.

Gereisd Met vrienden in oktober 2014

Reactie
Beste Degrande, Wij willen u van harte bedanken dat u uw vakantie in Sentido Perissia heeft doorgebracht en dat u de tijd heeft genomen ons ons hotel te beoordelen. We hopen dat u, ondanks enkele minpunten, toch van uw vakantie genoten heeft. Hopelijk mogen we u nog een keer bij ons verwelkomen! Met vriendelijke groeten, Sentido Perissia Management Team

Voor de 6de x zeer goed!!vertalen

E.Nijs woensdag 15 oktober 2014

Het hele plaatje klopt. De ligging, de wandel boulevard naar Side, de service, nog steeds dezelfde werknemers sinds jaren. Daaraan kan je ook zien dat Sentido een goede werkgever is.
De restaurants, het lekkere afwisselende eten. Als er nog een ding zou mogen veranderen is dat er misschien meer ruimte zou mogen zijn om buiten te eten bij het hoofd restaurant.
De avond animatie is heel goed. Het team is zeer professioneel bezig.
Het zwembad was zeker niet te koud, een lekkere afkoeling bij het zeer warme weer.
Nog een dank je wel voor de leuke verjaardag attentie op de kamer.
Wij komen zeker terug !

Gereisd Met partner in oktober 2014

Reactie
Beste E. Nijs, Bedankt voor uw positieve beoordeling! Het is voor ons erg belangrijk dat elke gast een leuke vakantie heeft. Het feit dat u voor de 6de keer bij ons verbleef doet ons dan ook veel plezier. We hopen u snel weer te zien! Heel veel groeten, Sentido Perissia Management Team

Waarschijnlijk keren we hier terugvertalen

Damien Janssens woensdag 1 oktober 2014

Prachtig hotel met een mooie gerenoveerde kamer voor ons.
Zwembad vrij koud, maar ja eind september hé.
Heel vriendelijk personeel, heel lekker eten, enkel de coctails dienen nog wat bijgeschaafd worden.
Geen enkele uitleg of vraag was te veel.
Avondanimatie en muziek nadien topklasse.
Wie hier zijn gading niet vindt is ofwel een persoonlijke butler gewoon of een verwend nest.

Gereisd Met partner in Sept. 2014

Reactie
Beste Jansda59, We willen u van harte bedanken voor uw positieve beoordeling en hopen u snel weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groeten, Sentido Perissia Management Team

waarschijnlijk niet meervertalen

geyskens guy zondag 14 september 2014

De ontvangst bij aankomst was vriendelijk en gedienstig.Met de ligzetels aan de zwembaden was er geen probleem wel eerder wat dicht bij elkaar maar er was zeker ruimte genoeg.Eten was goed..Hadden kamer met zeezicht maar konden in kamer 9119 zee niet bemerken.(hoge bomen)maar zagen wel uit op een stort met vuilnisafvalzakken waar zwerfhonden en -katten alle zakken open krabden op zoek naar eten.Echt niet appetijtelijk om naar te kijken.De kamer was niet gerenoverd maar wel heel proper.In het restaurant opgemerkt dat gebruikt bestek dat niet in een bord werd gelegd gewoon bleef liggen en aangevuld voor de volgende gebruikers waardoor men ander bestek diende te halen wegens niet proper.Ook de glazen voor fruitsap in het restaurant droegen nog sporen van lippen van een vorige gebruiker.Wij waren dan ook niet verwonderd dat er in de 2° week van ons verblijf zoveel zieken waren met diarée.Er werden toen wel een paar dagen grootscheepse controles uitgevoerd.Dit is geen 5 sterren Hotel.

Gereisd Met partner in augustus 2014

Reactie
Beste Geyskens Guy, We willen u van harte bedanken voor uw beoordeling. Jammer genoeg werden uw verwachtingen niet volledig ingelost. Voor ons is de tevredenheid van onze gasten erg belangrijk en we doen er dan ook alles aan om iedereen een geweldige vakantie te bezorgen. Ook hygiëne wordt bij ons hoog aangeschreven, hiervoor worden de nodige procedures gevolgd. Daarnaast wordt het hotel ook regelmatig onaangekondigd gecontroleerd door onafhankelijke firma's. We vinden het erg jammer dat we u niet van onze kwaliteit hebben kunnen overtuigen en wensen u het allerbeste toe op uw volgende reizen! Met vriendelijke groeten, Sentido Perissia Management Team

zeer goed maar druk hotelvertalen

Houblon vrijdag 5 september 2014

Zeer goed maar druk hotel. Voor zoveel volk zijn de zwembaden wat te klein. Alle zetels werden van vroeg in de ochtend (zes uur) ingenomen en de zetels staan te dicht op elkaar.
Het strand en vooral de cabines (te betalen) zijn super.
Het eten is zeer lekker en gevarieerd. In het restaurant was het soms te warm. Dit is trouwens zo in gans het hotel. De airco zou wat harder mogen staan.
De kamer was ruim en proper. Jammer dat er geen wifibereik was.
Het personeel is over het algemeen vriendelijk en behulpzaam.
Ik zou zeker nog eens terug gaan maar dan buiten het seizoen.

Gereisd Zakelijk in augustus 2014

Reactie
Beste Houblon, Hartelijk bedankt voor uw reactie. Aan de hand hiervan kunnen we de kwaliteit van ons hotel verbeteren. Het is inderdaad zo, dat in de drukke zomermaanden meer mensen het zwembad prefereren. We proberen deze situatie zo goed mogelijk in de hand te houden. We willlen u in ieder geval bedanken voor uw verblijf bij ons en hopen u snel weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groeten, Het Sentido Perissia Management Team

super!vertalen

Sophie donderdag 21 augustus 2014

Sentido Perissia is een prima hotel! Het eten is zeer lekker en gevarieerd, de kamers volledig nieuw, superligging op de dijk naar Side, proper zwembad, leuke animatie, vriendelijk personeel, ... Er is altijd wat te doen: overdag sport en spel (ook voor kids), 's avonds minidisco en shows. Het animatieteam is super: bedankt Lili voor de leuke yoga en aquagym! Geweldige mannen ook: Jamal, Lawson,... echt leuk! Enkele minpunten: de werken aan de voorkant van het hotel, geen uurwerk op strand (lastig), geen ijsjes buiten restaurant. Voor de rest super goed daar! Vooral de hygiëne is uitmuntend! Zeker boeken!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2014

Reactie
Beste Sofie, Heel erg bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons hotel te beoordelen. Het is erg fijn om te horen dat u genoten heeft van uw tijd bij ons. Het concept biedt ijsjes aan in het hoofdrestaurant tijdens de lunch en het avondeten. We nemen uw opmerking natuurlijk graag in overweging om naar het volgende seizoen toe de nodige wijzigingen te doen. Met vriendelijke groeten, Tolga Çınar General Manager

een aanradervertalen

vanessa pieters woensdag 13 augustus 2014

we hadden dus ook geen vernieuwde kamer, maar omdat we pas om 22u30 arriveerden hebben we er geen punt van gemaakt.
en ook omdat er in de brochure stond dat alles vernieuwd was, wisten we het niet het eerste moment. jammer
het eten was super lekker: veel keuze, leuke patisserie, en voor de belgen lekkere wafels
het personeel was ook heel vriendelijk
voor de kleine van 2.5 jaar misten we in het zwembad een klein glijbaantje.
heel goede ligging
cocktails... dat is niet echt hetgeen we gewend zijn (maar wij zijn zeker veel gewend?)

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014

Reactie
Beste vptje, Bedankt voor uw beoordeling! De standaardkamers in het hotel zijn volledig vernieuwd, in de superieure kamers en de suite kamers zijn er enkele verfrissingen doorgevoerd. Om de cocktails tot een betere standaard te krijgen hebben we voor het barpersoneel extra opleidingen voorzien. We hopen jullie terug in Sentido Perissia te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groeten, Tolga Çınar General Manager

Tophotel!vertalen

Liesbeth Andries maandag 28 juli 2014

10 Dagen naar Sentido Perissia geweest in juli en het was schitterend!

- ruime, gerenoveerde kamers (wij hadden een superiorkamer aan het tennisveld, daar is het rustig en schaduwrijk)
- heel lekker en gevarieerd eten, overvloed aan gerechten
- nog nooit zulk een hygiëne gezien: overal antibacteriële spuiters in de toiletten, constante opruiming aan het zwembad, elk uur toiletten poetsen, poetsen van de kamer prima
- leuke zwembaden, goed overzicht om kids in het oog te houden
- vriendelijke bediening
- animatie: tof en niet opdringerig, leuke kidsclub
- veel redders, ook aan de glijbanen
- verzorgd strand met fruitbediening in de namiddag, aan het zwembad brengen ze ijsthee rond
- 's avonds mooie animatie, zeker niet amateuristisch

Kortom, een prima hotel. Wie hierop kritiek heeft, dat begrijp ik niet. Normaal gezien gaan wij nooit 2 keer naar hetzelfde hotel, maar we overwegen sterk om volgend jaar terug te gaan omdat we prijs/kwaliteit niet beter kunnen vinden, denken we.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014

Reactie
Beste Liesbeth Andries, Wat fijn om te horen dat u overweegt om ons hotel weer te boeken! Heel erg bedankt dat u tijd heeft vrijgemaakt om ons hotel te beoordelen. Hopelijk zien we jullie snel terug. Met vriendelijke groeten, Tolga Çınar General Manager

prima hotel !prijs/kwaliteit in ordevertalen

koppel uit berlaar vrijdag 8 augustus 2014

schitterend hotelcomplex.
handdoek leggen aan zwembad om 7u ,eerder worden ze weggehaald.Op strand plaats genoeg.
Op 500m zijn winkels.
Hotel aan boulevard en strand.
Uurtje wandelen naar Side.
Personeel heel behulpzaam,,animatieteam is sterke troef van dit hotel.
Hoofdrestaurant is top,keuze genoeg,buffetten worden tijdig aangevuld,uitgebreid dessertenbuffet,ontbijt :pannekoeken,wafels , vers geperst fruitsap en veel meer..
Kamers: minpunten:er zijn nieuwe kamers en oudere nochtans staat op site dat heel het hotel vernieuwd is in winter 2014 maar dit is niet zo.Goed opletten als je kamer boekt,standaardkamer score 8,superieur score8/9 en suites zeker een 9.
Standaardkamers zijn in het oudere gedeelte,superieur en suites in nieuwe vleugel.Bij ons was er zo'n vergissing van kamer,moesten 1 nacht in die kamer blijven en kregen daarna een vernieuwde kamer.
Kamers dagelijks gepoetst,handdoeken voor zwembad en strand.
Besluit: heel goed hotel
Wij zouden zeker terugkeren naar dit hotel.

Gereisd Met partner in juli 2014

Reactie
Beste koppel uit Berlaar, Bedankt voor uw bedoordeling! Het is voor ons erg fijn te horen dat u bij ons een leuke vakantie heeft gehad en u ons terug wilt bezoeken. We hopen u dan ook snel weer te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groeten, Tolga Çınar General Manager

Fantastische vakantie beleefdvertalen

Melx2512 maandag 4 augustus 2014

Top hotel, vriendelijke mensen, avondshows waren top, er was een bar 24/7 open, niet ver van het hotel waren winkeltjes, ook aan het strand kreeg je de kans om vers fruit te eten, de kamers waren ook zeer netjes onderhouden, niets op aan te merken.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2014

Reactie
Beste Melx2512, Van harte bedankt voor uw positieve beoordeling! We hopen dat u voor een volgende vakantie opnieuw voor een Paloma hotel kiest. Met vriendelijke groeten, Tolga Çınar General Manager
1 2 3 4 5 6 7 ... 10 volgende
Hotel SENTIDO Perissia scoort een 9,0 uit 10, op basis van 714 beoordelingen

In welk land rij jij het liefst auto?