Beoordelingen Hotel SENTIDO Perissia*****

9,4

25 april 2014

SENTIDO Perissia*****
Beoordelingen Hotel SENTIDO Perissia*****
Kumköy yolu üzeri Binge?ik Mevkii, TR-07330, Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun
Accommodatie site

1 2 3 4 5 6 7 8 volgende

75 beoordelingen over SENTIDO Perissia*****

9,1
met jonge kinderen, Apr. 2014
"Super!"vertalen
van der Heiden Ines

19-4-2014 Mooi vernieuwd hotel, zeer kindvriendelijk, top animatie, zeer uitgebreid buffet en goede à la carte restaurants, eten zelf zeer lekker, thema avonden...echt een aanrader wat ons betreft!

met partner, Apr. 2014
"Topklasse hotel.beste aanrader ooit"vertalen
marc boyaert

21-4-2014 dit hotel is zeer mooi,Een echte uitblinker op elk vlak.Eten was buitengewoon lekker.Design uitmuntend.Animatie meer dan top .zijn ons zelfs allemaal komen uitwuiven van animatie.Zo emotioneel dat ik ervan moest huilen.Topshows van animatieteams.Zeer familiaal.Topbediening in restaurant alle eten perfect.Zeker de photoshoot doen.Hemels mooi.Dit hotel is geen 100% maar150%.zeer grote romantische kamers.Marc Michele Belgie.Room was 5541 zeer rustig.Zalige matrassen

alleenreizend, Nov. 2013
"Zeer goede ligging"vertalen
Mayke VG

9-11-2013 Het is een top hotel voor bijna alles!

Ik had een kamer aan gevraagd bij het inschrijven in het reisbureau maanden op voorhand met zeezicht, tien dagen op voorhand nog een fax gestuurd.
Het was aan de zeekant maar de eerste maal had ik een kamer 9033 dit is de en kamer voor ouders met baby's als ik het raam open zette liep de kat zo binnen dus ik zag niks van de zee dus terug naar de incheckbalie na veel bla bla bla zou ik de dag daarna een andere kamer krijgen.Als je niets zegt zit je wel helemaal zonder zeezicht De volgende dag werd de kamer die ze me beloofd hadden doorgegeven aan een mindervalide dit was aanneembaar. Na weer gemor kreeg ik eindelijk een kamer 4426 zoals ik er eentje gevraagd had een verdiep hoger maar wel oké. Maar ik vind het niet prettig dat je al direct moet reclameren. Ze houden er gewoon geen rekening mee als je een email en fax stuurt en dat vind ik bijzonder jammer.

met partner, Okt. 2013
"Vakantietopper"vertalen
Philip

6-11-2013 Geweldige tijd gehad in dit hotel. Verzorgde kamers, vriendelijk personeel, heel lekker eten en gevarieerd. Animatieteam is aanwezig maar niet opdringend. Mooie, professionele avondshows. Mooie promenade, verzorgd strand met pier. Goed gelegen om gemakkelijk naar Side, Manavgat of Kumkoy te gaan. Dit hotel is prijs/kwaliteit een heel goede keuze!

met vrienden, Sept. 2013
"Leuke vakantie"vertalen
Emily maesen

15-9-2013 Wij hebben een zeer leuke vakantie gehad. Het hotel was zeker in orde!
Personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Kamer was in orde en proper.
Het eten was er ook lekker en gevarieerd. Hotel ligt vlak aan het strand en op wandelafstand van de winkeltjes.
Animatieteam: waren er twee grote uitblinkers en dat waren Salemon en Aycut!! Zij deden dit super!!!! En verdienen een dikke pluim. De andere animatieleden waren iets minder... waren meer met elkaar bezig dan met de mensen. Ook de chef van de animatie GIZMO was niet echt geschikt!

met partner, Sept. 2013
"Vakantie zoals het hoort ..."vertalen
Eddy

13-9-2013 Hotel Sentido Perissia is een Klasse 5 sterren hotel met een echte vakantie sfeer dat er door alles uitgestraald wordt. Vanuit het hotel heb je een prachtig uitzicht op de mooie blauwe Middellandse zee. Het personeel is er zeer vriendelijk en geeft je meteen het 'thuis' gevoel. Prijs/Kwaliteit is meer dan in orde... lekker eten, zowel in het grote restaurant als in een van de 5 'à la carte' restaurants. De kamers zijn heel proper, worden dagelijks grondig gepoetst, en zijn ruim en comfortabel. Dat kan alleen nog maar verbeteren, daar er in het najaar een opfrisbeurt gaat plaatsvinden waarbij de badkamers zullen vernieuwd worden met moderne inloopdouches etc.

met partner, Sept. 2013
"Tophotel Perrisia met een hart van goud!"vertalen
Luc en Marina-Geraa...

11-9-2013 Dit prachtige hotel en de volledige staf heeft ons een prachtvakantie gegeven!
Niets was dit hele team teveel, steeds met een hartelijke glimlach. Van management, tot animatieteam, koks, obers, bediening, schoonmaakploeg !
Dit is vakantie!!!
Het verse fruitsap, overheerlijke keuken!!!,drankjes, hardwerkend personeel, de leuke restaurantjes ,mooie zwembaden en strand, de hamman en medische massage(waarvoor grote dank!) en zoveel meer maken onze vakantie onvergetelijk.
De kamers worden deze winter gerenoveerd, dus voor ons een 5 * plus!!
Heel graag tot volgend jaar!

met partner, Aug. 2013
"Zéér goed hotel !"vertalen
Monique De Laet

25-9-2013 Hotel Perissia is geen nieuw hotel maar prijs/kwaliteit zeker een aanrader. De ligging is zeer gunstig, op +/- 35 min. van Side, die je langs een promenade kan afleggen Voor mensen met een handicap zou ik dit hotel niet overwegen met de vele trapjes. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam.

met partner, Aug. 2013
"Goed hotel ."vertalen
broekaert erik

3-9-2013 Net terug van een weekje vakantie , gezellige week gehad , lekker eten:
vers fruitsap s'morgens , keuze genoeg in alle opties , ( zowel s"middags als s"avonds ) zelfs de 5 andere restaurants een aanrader .
personeel doet alles om je een fijne vakantie te laten genieten ... animatie team gewoon top ....er zouden wat problemen zijn geweest met het zwemwater . (maar wij hebben er niets van gemerkt...)
geen handdoeken plaatsen om 7 uur s"morgens .(8u30-9.00).. plaats genoeg aan het zwembad , (misschien wel in de drukke maanden juli -augustus )
wel zeker een kamer huren met terras ... andere kamers hebben bijna geen terras..of geen !! . vanaf oktober tot april wordt het hotel gesloten wegens verbouwingswerken aan de kamers ..maar voor ons herhalingvatbaar !

hostess kwam (Touroperator) alle dagen langs .
geen russen ... toch belangrijk .

met vrienden, Aug. 2013
"Top hotel"vertalen
de vadder liliane

16-9-2013 Hotel is rustig gelegen in een mooi verzorgde tuin , aan een mooi zandstrand en een fijne wandelpromenade .Het personeel leest de wensen uit je ogen .De kamers zijn zeer proper en ruim ,ook genoeg kastruimte .Verschillende a la carte restaurants waar je lekker kan eten maar ook in het hoofdrestaurant is er keuze genoeg !Lekkere Koele wijnen teveel om op te noemen .Gewoon heel goed!

1 2 3 4 5 6 7 8 volgende

Welke snack zie jij het liefst op de menukaart in het vliegtuig?