6,8

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Three Rivers bij :

7 Accommodaties Verenigde Staten van Amerika, California, Three Rivers

Reviews van accommodaties in Three Rivers

Met vrienden, Sept. 2015
"Goed hotel, dicht bij het National Park"over Comfort Inn & Suites Sequoia/Kings Canyon**
Raymond

09-10-2015 Goede service, vriendelijk personeel, voldoende parking. Ontbijt inbegrepen. Verscheidene restaurants op wandelafstand.
Eén minpuntje: te weinig...Lees verder

Met partner, Mei 2015
"Geweldig!"over Wuksachi Village & Lodge*****
S

03-06-2015 We hebben hier twee geweldige nachten doorgebracht. Het was precies wat we gehoopt en verwacht hadden!
Uiteraard moet je wel van de nationale parken...Lees verder

Met partner, Okt. 2013
"Prachtig gelegen, kamer matig"over Wuksachi Village & Lodge*****
Costatica

07-01-2014 Gelukkig ligt dit hotel midden in het Sequoia NP anders hadden we het park niet kunnen zien vanwege de Gouvernment Shutdown. Nu mochten we toch...Lees verder

Met partner, Aug. 2012
"Prima hotel om Sequoia te bezoeken"over Comfort Inn & Suites Sequoia/Kings Canyon**
Marleen

27-08-2012 Een prima hotel. Three Rivers ligt tegen het park aan maar vanaf het hotel tot de bezienswaardigheden in het park was het nog bijna een uur rijden.
De...Lees verder

Ben je van plan een bezoek te brengen aan Three Rivers? Bewonder je graag mooie bouwwerken, houd je van shoppen of bezoek je graag een museum? Neem een kijkje en kom snel te weten of Three Rivers aan jouw wensen voldoet. Of je nu op zoek bent naar een geschikte accommodatie of naar een leuk restaurantje: hier vind je meer informatie, beoordelingen en foto's over deze mooie bestemming.
Three Rivers scoort een 6,8 uit 10, op basis van 4 reviews