7,1
Stranden

17 okt 2017

Knysna

Vanaf ZAR 467

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Knysna bij :

83 Accommodaties Zuid-Afrika, Westelijke Kaap (Western Cape), Knysna

Reviews van accommodaties in Knysna

Met partner, Juni 2017
Piet Klokman

13-08-2017 Goed :Het ontvangst ,het complex, de kamer, de service en het ontbijt

Niet goed maar daar konden zij niets aan doen , wij waren er met de brandLees verder

Met partner, Nov. 2016
"Heerlijk"over Bradach Manor Guesthouse
Lianne

27-07-2017 2 Geweldige nachten doorgebracht in Bradach Manor. We hadden een kamer met Lagoonview, helemaal te gek. Kamer was ruim 2 jaar geleden verbouwd en het...Lees verder

Met oudere kinderen, Dec. 2015
"Prachtig uitzicht"over Bradach Manor Guesthouse
Folkerts

28-02-2016 Wat een prachtige ligging heeft dit guesthouse met uitzicht op de baai
De vriendelijke gastvrouw Tilly gaf ons een warm welkom.
Het dorpje is erg...Lees verder

Met partner, Okt. 2015
"Fijne tijd gehad"over Aestas***
A-F

24-02-2016 1 van onze accommodaties tijdens onze rondreis door Zuid-Afrika.
Mooie ruime kamers. Bij aankomst verwelkomd door de gastheer die ons het een en ander...Lees verder

Met partner, Dec. 2015
"Heerlijk plaats en geweldige mensen"over Knysna Country House****
Leo van Berkel

12-12-2015 Goede bedden grote badkamer, heerlijk ontbijt fantastisch zwembadLees verder

Ben je nieuwsgierig naar Knysna? Als je wilt weten wat andere vakantiegangers ervan vonden, kun je op deze pagina hun beoordeling lezen. Bekijk de foto's en proef van de sfeer. De plattegrond helpt je om de exacte locatie van een accommodatie of leuke bezienswaardigheid te vinden. Misschien ben je er zelf al eens geweest en wil je jouw ervaring delen met andere vakantiegangers. Ook daarvoor ben je hier op de juiste plaats!
Knysna scoort een 8,2 uit 10, op basis van 53 reviews