6,9

-2° /

7 dec 2016

Er is nog geen foto beschikbaar Voeg foto's toe
Ben je van plan een bezoek te brengen aan Aarburg? Bewonder je graag mooie bouwwerken, houd je van shoppen of bezoek je graag een museum? Neem een kijkje en kom snel te weten of Aarburg aan jouw wensen voldoet. Of je nu op zoek bent naar een geschikte accommodatie of naar een leuk restaurantje: hier vind je meer informatie, beoordelingen en foto's over deze mooie bestemming.

1 Accommodatie Zwitserland, Basel Regio, Aarburg

Reviews van accommodaties in Aarburg

Met partner, Juli 2016
"Overnachtingscamping"over Wiggerspitz
Marion

18-09-2016 Niet al te grote camping met veel plekken voor mensen die 1 nacht blijven op weg naar Italie. Wij hadden van te voren gereserveerd en langszamerhand...Lees verder

Met oudere kinderen, Juli 2016
"Fantastische"over Wiggerspitz
Ellen Van assche

21-07-2016 Eten hebben we niet gedaan maar het we hebben er wel mensen zien eten en het leek oke
Zwembad zijn we niet naar toe geweestLees verder

Aarburg scoort een 8,4 uit 10, op basis van 2 reviews