Beoordelingen Hostel Jugendherberge am Rotsee - Youth Hostel

Aankomstdatum
Vertrekdatum
Vanaf CHF 38
Het laagste tarief in de afgelopen 48 uur gevonden.
Wij doorzoeken Booking.com voor de beste prijs.
Er is nog geen foto beschikbaar Voeg foto's toe
Beoordelingen Hostel Jugendherberge am Rotsee - Youth Hostel
Sedelstraße 12, A-6004, Luzern

De beste prijzen en last minutes voor Hostel Jugendherberge am Rotsee - Youth Hostel bij:

Er zijn helaas nog geen Belgische beoordelingen van bestemming Jugendherberge am Rotsee - Youth Hostel gegeven. Je kunt wel een beoordeling over bestemming Jugendherberge am Rotsee - Youth Hostel achterlaten.

Heb je deze accommodatie bezocht?

2 beoordelingen over Jugendherberge am Rotsee - Youth Hostel

5,2
3,8
5,1
4,3
Taal:
Gezelschap:

Prima voor een overnachting richting Italiëvertalen

Deef donderdag 28 juni 2012

Prima prijs-kwaliteit. Als je besluit hier te overnachten, wees dan voorbereid op een hostel. Veel kamers, veel jeugd (niet storend of té aanwezig) en niet echt een bar aanwezig. Deugelijke kamers en inderdaad gemeenschappelijke badkamers en wc. Nogmaals, dit hoort bij een hostel. Voor een kleine bijbetaling kun je gebruik maken vanhet avondeten. Je kunt gerust aan de receptie een biertje bestellen en je in diverse ruimtes terugtrekken. Aanrader om te overnachten als tussenstop naar Italië.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2012

Wat een drama! Een hotel is beter en goedkoper!vertalen

Luc maandag 19 september 2011

Wij waren op doorreis naar Italie. Een nacht geboekt na goede ervaringen in Lausanne. Maar wat een Stayokay! EUR 140,- voor een kamer met vier bedden. En dat was het dan ook: Een kamer met vier bedden. Ik ben echt wel wat gewend, maar voor dit geld verwacht ik meer dan alleen twee maal twee stapelbedden en een meter manouvreeruimte in een zeer simpel kamertje. Weinig parkeerruimte trouwens ook, maar dat viel in het niet bij dit sobere "hostel". Wij gaan er nooit meer naar toe!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2011

Hostel Jugendherberge am Rotsee - Youth Hostel scoort een 4,8 uit 10, op basis van 2 beoordelingen

Waar breng jij het liefst de winter door?