6,5

Reviews van accommodaties in Saas Grund

Met een groep, Mei 2017
"Het was super."over Azalea**
Els

04-06-2017 Alles was wel goed . Wat niet goed was heb ik niet gezien.Lees verder

Met oudere kinderen, Apr. 2017
Lukas Hidding

05-05-2017 De hotel houder wil alles voor de gasten doen om het naar de zin te maken.
Gaat met de gasten het dorp door om alles uit te leggen. De ober Illias is...Lees verder

Met oudere kinderen, Feb. 2017
Astrid

20-03-2017 Goed hotel met 4 gangendiner. Geen keuze, maar prima.
Aan de hoofdweg met bus op loopafstand en dichtbij de gondellift van Saas Grund.
Kamers schoon...Lees verder

Met jonge kinderen, Feb. 2017
"Aanrader !"over Heino
Babette Slier

04-03-2017 Super vakantie !!! De kamers schoon en ruim, lekker gegeten en zeer kindvriendelijk. Op steenworp afstand van de GondelliftLees verder

Met partner, Feb. 2017
"Prima!!"over Heino
Klaartje

03-03-2017 Ook dit jaar waren we weer blij dat we een paar dagen samen met onze kinderen en kleinkinderen in Pension Heino terecht konden.Het was de derde keer...Lees verder

Ben je van plan een bezoek te brengen aan Saas Grund? Bewonder je graag mooie bouwwerken, houd je van shoppen of bezoek je graag een museum? Neem een kijkje en kom snel te weten of Saas Grund aan jouw wensen voldoet. Of je nu op zoek bent naar een geschikte accommodatie of naar een leuk restaurantje: hier vind je meer informatie, beoordelingen en foto's over deze mooie bestemming.
Saas Grund scoort een 8,6 uit 10, op basis van 95 reviews