3,9 miljoen reviews
Laagsteprijsgarantie
Boek met garantie
  • ANVR
  • Calamiteitenfonds
  • SGR
7.3
GoedScore uit
  • 4.5
    Kindvriendelijk
  • 8.4
    Ligging
  • 6.9
    Prijs/kwaliteit
  • 8.7
    Hygiëne
  • 8.6
    Staat v/h sanitair

Over Camping Punta Lago

Camping Punta Lago in Calceranica al Lago (Italië) is een leuke familiecamping aan een mooi meer. Op de camping heb je een fijne ijs/koffiesalon en animatie. De camping heeft geen zwembad, maar in het meer met kraakhelder water is meer dan genoeg waterpret te beleven. Huur een kano en kijk vanaf het water op het mooie landschap van italië uit.

Reviews

De camping wordt geprezen om zijn netheid en de goed bijgehouden staat, waar het vriendelijke personeel zeker een rol in speelt. Vakantiegangers genieten van de ruime en schaduwrijke plekken, het schone sanitair en de prachtige ligging aan het Lago di Caldonazzo. Vooral de rust na 10 uur 's avonds wordt gewaardeerd, net als de strikte maar rechtvaardige handhaving van de regels. De animatie krijgt complimenten voor het betrekken van de kinderen in leuke activiteiten, waardoor het een ideale plek is voor gezinnen. Ook de nabijheid van voldoende eetgelegenheden en het adembenemende panorama tussen de bergen dragen bij aan een onvergetelijke vakantie-ervaring.

Faciliteiten

Faciliteiten
  • BBQ toegestaan

  • Fietsverhuur

  • Parkeerplaats

  • Internet

  • Wasserette

  • Honden toegestaan

  • Speeltuin

  • WiFi

  • Bar

  • Cafe

  • Restaurant

  • Winkel

Sport & Entertainment
  • Fitness

  • Zwembad

  • Sauna

  • Tafeltennis

  • Tennis

Strand
  • Door weg gescheiden van strand

Overige informatie

De accommodatie
  • Aantal bungalows: 39

Betaling
  • EC-kaart

  • Mastercard

  • Visa

In de buurt
  • Strand: 0m

  • Bushalte: 1500m

  • Stadscentrum: 1500m

  • Treinstation: 1500m

Contactgegevens

Adresgegevens
Via Lungo Lago, 70, I-38050

Wat zeggen bezoekers over

Camping Punta Lago

7.3
GoedScore uit 18 reviews

We zijn benieuwd naar jouw ervaring!

Schrijf een review

Beoordeling

  • 4.5
    Kindvriendelijk
  • 8.4
    Ligging
  • 6.9
    Prijs/kwaliteit
  • 8.7
    Hygiëne
  • 8.6
    Staat v/h sanitair

18 reviews

6
Mooie Camping maar zeer onvriendelijke eigenaar
Door Johan op 27-08-2025
Gereisd met partner

De camping is een mooie camping, netjes en schoon. De locatie is prima, maar daar alles wel mee gezegd. Werkelijk in meer dan 20 jaar camping ervaring heb ik nog nooit zulke onvriendelijke camping eigenaars ontmoet . Werkelijk geen woorden voor, vooral voor de vrouw ( de titel Dame kan ik haar niet geven ) is ongelofelijk onbeschoft, geen woorden voor. Bij een simpele vergissing wordt direct gedreigd dat je van de camping wordt verwijderd. We kregen vrienden op bezoek en deze vrienden hadden zich niet aanmeld bij de receptie. Dit was niet juist , maar om dan zo boos te worden en zo te dreigen, werkelijk ongepast. alle gastvrijheid en fatsoen was ver te zoeken. Echt zo beneden alle peil, en wat een misbruik van de machtspositie ( ik stuur je van de camping weg als je geen excuus maakt ). Beneden elk niveau en zeer kinderachtig. Natuurlijk heb ik de vrienden alsnog aangemeld en gewoon netjes betaald.
Een 2e teleurstelling was het volgende

8
Mooie camping, maar onvriendelijke eigenaar
Door Bert op 13-08-2025
Gereisd met oudere kinderen

De camping is mooi, er is genoeg schaduw, de plekken zijn relatief ruim, het sanitair is netjes en schoon.
Maar ja, inderdaad die eigenaar... Als je zonder bandje wordt gezien wordt je huid volgescholden. Of idem bij kinderen die met de kraan aan het spelen waren (elkaar natspatteren). Er wordt dan ook direct gedreigd je van de camping te zetten. Noem het maar italiaans temperament. Ik ben die beste man zelf niet tegengekomen, en heb het erg naar mijn zin gehad.

6
Nooit meer!
Door Babs op 21-08-2024
Gereisd met jonge kinderen

Het is een nette camping met schoon sanitair, maar het voelt als een strafkamp. Wijk niet af van de regels anders zal het je berouwen. Dat hebben wij letterlijk ervaren door bij aankomst niet direct ons bandje te dragen. Geen onwil, maar we waren bezig de caravan op de plek aan het zetten toen onze jongste dochter moest plassen. We liepen naar het toiletgebouw, werden tegengehouden en aangesproken met een felheid waar de honden geen brood van lusten. We waren totaal in shock. Eerst bandje, dan plassen. Mijn man kreeg nog even een dreigement naar zijn hoofd geslingerd. Dit hebben we echt nog nooit meegemaakt. Onze buren herkende dit gedrag en hadden soortgelijk iets meegemaakt. Aanspreken is ok, maar de manier waarop…
Bezoek dient legitimatie af te geven. Bewaren ze achter toonbank totdat je vertrekt.
Wij hadden een plek aan het meer. Ook geen aanrader overigens als je een rustige vakantie wil, vanwege alle drukte tot diep in de nacht.

6
Mooie camping, maar (verbaal) agressieve eigenaar
Door Edwin op 09-08-2024
Gereisd met jonge kinderen

Wij zijn net thuis gekomen en hebben wisselende gevoelens aan deze camping overgehouden. Normaal gesproken zou ik de camping 4 van de 5 sterren geven, maar door een ontmoeting met de onvriendelijke en agressieve eigenaresse houd ik het op 1 ster.
Eerst maar de normale beoordeling, dan eindig ik met de beoordeling van de onvriendelijke en agressieve eigenaresse.
De camping is netjes en wordt goed bijgehouden door het (wel) vriendelijke personeel. Wij stonden met onze 2 dochters (11 / 9 jaar) en onze op hond achter op de camping op een XL plek. Het sanitair is prima en wordt goed schoongehouden. Enige is dat in de avond het warme water op raakt doordat er te veel tegelijk wordt gebruikt voor de afwas en douches. Ik vind het geen probleem, kan je even lekker afkoelen, maar mocht je wel warm willen douchen, dan moet je daar rekening mee houden.
WiFi is niet heel goed en na een avond met bliksem, was die op onze plek helemaal niet meer besc

10
Punta Lago top camping!
Door Erik op 02-08-2024
Gereisd met jonge kinderen

Zeer mooi gelegen Camping aan het Lago di Caldonazzo. Wij reisden met een vouwwagen; voor het eerst op deze camping. Zeer schoon sanitair; wordt hele dag door schoongemaakt. Als je op zoek bent naar een camping waar je tot laat in de avond door mag lallen en de Bluetooth boxjes op max mag zetten, boek dan 2 campings verderop. De regels zijn strikt en worden gehandhaafd, vonden wij zeer prettig. Personeel enorm vriendelijk; snap de reviews over onvriendelijk personeel totaal niet. Wij sliepen heerlijk, want na 10en is het echt stil tot minimaal 8 uur ‘s ochtends. Animatie was top! Niet hele dag door tsjoe tsjoe wa, maar echt samen met de kinderen optrekken, compliment. Onze kinderen (8 en 12) waren de hele dag met vriendjes aan het spelen, er zijn namelijk genoeg gezinnen hier. De camping ligt direct aan het fantastische meer. Panorama is ongelooflijk mooi tussen de bergen. Genoeg eetgelegenheden op loopafstand en zeer goed. Aanrader!

9
Prachtige campeerlocatie
Door Freek op 27-07-2024
Gereisd met partner

Mooie schone camping aan de gezellige kant van het meer. Klein campingwinkeltje voor vers brood met een vriendelijke dame achter de kassa. Nette ruime toiletten en nette douches. Beetje gedateerde voorziening voor de afwas. Strenge regels voor visite, na 20.30 mag dat niet meer. Daar zou ik 22.00 van maken, kan je nog met anderen bij de tent een spelletje spelen. Mijn zussen (en wij ook) kenden deze regels niet en werden niet zo heel vriendelijk aangesproken toen ze even bij onze tent wilden komen kijken. Dit lees ik in meer reviews en daar zou ik als eigenaar (vader en dochter) toch iets mee doen. Maar wij komen zeker terug!