3,9 miljoen reviews
Laagsteprijsgarantie
Boek met garantie
  • ANVR
  • Calamiteitenfonds
  • SGR
9.8
FenomenaalScore uit
  • Boek altijd met zekerheid: SGR, ANVR en Calamiteitenfonds

  • Deze accommodatie heeft een score van 9.8

  • 9.6
    Kamers
  • 10
    Service
  • 9.7
    Ligging
  • 9.8
    Hygiëne
  • 9.8
    Prijs/kwaliteit
  • 9.7
    Kindvriendelijk

Faciliteiten

Faciliteiten
  • Airconditioning

  • Fietsverhuur

  • Parkeerplaats

  • Internet

  • Wasserette

  • Speeltuin

  • Room service

  • WiFi

  • Bar

  • Cafe

  • Liften

  • Restaurant

  • Winkel

Sport & Entertainment
  • Entertainmentprogramma

  • Fitness

  • Zwembad

  • Sauna

  • Tennis

Overige informatie

De accommodatie
  • Aantal tweepersoonskamers: 4

  • Aantal verdiepingen hoofdgebouw: 1

  • Totaal aantal kamers: 5

  • Renovatiejaar: 2019

In de buurt
  • Strand: 200m

  • Bushalte: 2000m

  • Stadscentrum: 2000m

  • Zee: 200m

Contactgegevens

Adresgegevens
Andrije Kačića Miošića 3A, 23000

Wat zeggen bezoekers over

Kuća Bajlo

9.8
FenomenaalScore uit 41 reviews

We zijn benieuwd naar jouw ervaring!

Schrijf een review

Beoordeling

  • 9.6
    Kamers
  • 10
    Service
  • 9.7
    Ligging
  • 9.8
    Hygiëne
  • 9.8
    Prijs/kwaliteit
  • 9.7
    Kindvriendelijk

41 reviews

9
Ook voor niet veganisten zoals wij :)
Door chantal dedroog op 23-09-2023
Gereisd met partner

Super warm ontvangst met een hapje en een drankje.
Goede info over de buurt.
Alles was aanwezig.
Super lieve mensen.
Dikke pluim en doe zo voort.
Serge en Chantal uit Brecht( poesjes ;) xx

10
fantastisch
Door Emeline op 06-09-2023
Alleen gereisd

Ik kwam in augustus een korte week alleen op vakantie naar Kuca Bajlo.
Ik heb zooo hard genoten van mijn verblijf bij Griet en Anri: de hartelijke ontvangst, het ontbijt, de fietstocht, de prachtige locatie.
De zeiltocht naar de Kornati eilanden zal me zeker bijblijven, een echte aanrader.

10
Thuiskomen!
Door Ancy en Victor op 31-08-2023
Gereisd met partner

In 2018 kwamen mijn vriend en ik (twee studenten) voor de eerste keer terecht in Kuca Bajlo. Vijf jaar later (2023) keerden we dan ook met grote verwachtingen terug. Dit keer als werkende mensen waarvan de batterijen weleens opgeladen mochten worden.
Griet en Anri hebben onze verwachtingen voor een tweede keer overtroffen. We werden wederom met open armen ontvangen en overspoeld door hun enthousiasme begonnen we aan ons verblijf. De mooie (vernieuwde) kamers, het ontbijt, de gastvriendelijkheid,… alles was tot in de puntjes in orde. De prachtige zonsondergangen en de zeiltocht die volledig georganiseerd werd door Griet en Anri maakten deze reis onvergetelijk (we zagen zelfs dolfijnen!).
Dat onze batterijen terug opgeladen zijn na deze reis is overduidelijk. Wij keren zonder twijfel nog eens terug! Kortom, Kuca Bajlo is voor ons niet zomaar een verblijf, het is veel meer dan dat. Kuca Bajlo = thuiskomen.

10
een fantastische ervaring!
Door Christoph en Kathleen op 27-08-2023
Gereisd met partner

De B&B van Griet en Anri is fantastisch. Elke dag een super lekker vegetarisch ontbijt, een ideale ligging vlakbij de zee en op wandelafstand van de stad. Griet en Anri zijn een uitstekende gastvrouw en gastheer. Kortom, een aanrader.

9
Super B&B
Door Jan en Natasja op 10-08-2023
Gereisd met partner

We hebben 2 weken genoten van ons verblijf bij Griet en Anri
We werden allereerst hartelijk ontvangen met een welkomst drankje en lekker hapje
We hadden een zeer nette kamer met uitzicht op zee en de toilet voorzieningen waren uitstekend
We hebben iedere ochtend genoten van de vegetarische ontbijtjes in de serre met een mooi uitzicht op de tuin
Iedere ochtend was het zeer gezellig met de andere gasten aan tafel en we kregen van Griet veel tips en info om onze uitstapjes nog leuker te maken
We konden ook gebruik maken van de fietsen waardoor we nog meer van de omgeving konden ontdekken
Ze organiseren ook diverse uitstapjes waar je aan mee kunt doen
Al met al een B&B die wij zeer aanbevelen en waar we zeker nog een keertje terug willen komen 🥰

10
We komen terug
Door Baukje en Dirk op 05-08-2023
Gereisd met oudere kinderen

Griet en Anri zijn niet voor niets superhosts. Prachtige BB met uitzicht op zee. 5 minuten van de zee. Lopen naar Zadar centrum is een ware verrassing. Alle faciliteiten van de BB zijn top. Ze hebben fietsen en kunnen alles voor je organiseren. Airport / boottochten / adressen. En dan vergeet ik nog het uitgebreide ontbijt vegetarisch en alles vers.
Wat een fijne ervaring.
Wij komen er terug.