




Boek altijd met zekerheid: SGR, ANVR en Calamiteitenfonds
Deze accommodatie heeft een score van 9.3
Over Parc Maasresidence Thorn
Parc Maasresidence Thorn is een heerlijk vakantiepark gelegen aan de Maasplassen en van alle luxe voorzien. De villa’s en appartementen stralen een unieke persoonlijkheid uit en geven door hun speelse uiteenzetting echt een authentiek dorps gevoel. Met de Maasplassen en de omliggende natuur aan de voordeur, is er altijd iets te doen. Of u nu een sloep of SUP-board wilt huren voor op het water, of met de e-bike door Natuurgebied Koningsteen wilt fietsen, het park is de perfecte uitvalsbasis.
Reviews
Vakantiegangers genieten van een fijne tijd in een schoon en modern huisje, met een heerlijke sauna en volop gebruik van de bbq. Het park straalt een ontspannen sfeer uit, ideaal voor gezinnen en stellen die willen ontsnappen aan de dagelijkse drukte. De mooie omgeving, rustige plek en prachtige waterlocaties maken het extra gezellig. Het zwemmen in het zwembad is leuk en ontspannen, en de faciliteiten worden als top ervaren. Fietsen huren en lekker ontbijten met uitzicht zorgt voor mooie herinneringen. Het personeel helpt vriendelijk en het park biedt leuke activiteiten, zoals de formule1 experience en gamen in het huisje. Zonnige dagen, sereniteit en een vleugje vakantiekriebel zorgen dat je hier zeker weer terug wil komen.
Faciliteiten
Faciliteiten
Internet
Airconditioning
BBQ toegestaan
Fietsverhuur
Parkeerplaats
Honden toegestaan
Speeltuin
WiFi
Bar
Cafe
Vergaderruimte
Restaurant
Restaurants met niet-rokers gedeelte
Winkel
(Mini) supermarkt
Sport & Entertainment
Basketbal
Beach volleybal
Bowling
Kinderanimatie
Kinderzwembad
Fietsen en/of mountainbiken
Duiken
Entertainmentprogramma
Verwarmd zwembad
Binnenzwembad
Zwembad
Waterfietsen
Speedboot varen
Ligstoelen
Zonneterras
Zwembad
Strand
Zandstrand
Door weg gescheiden van strand
Overige informatie
De accommodatie
Aantal appartementen: 60
Aantal bungalows: 145
Aantal verdiepingen hoofdgebouw: 2
Bouwjaar: 2022
Betaling
EC-kaart
Mastercard
Visa
In de buurt
Strand: 900m
Stadscentrum: 1500m
Meer: 5m
Restaurant: 10m
Contactgegevens
Adresgegevens | 30 Meers 30, 6017 BD |
Wat zeggen bezoekers over
Parc Maasresidence Thorn
We zijn benieuwd naar jouw ervaring!
Schrijf een review46 reviews
We hebben een fijne tijd gehad. Schoon en ruim huis, met heerlijke sauna en volop gebruikgemaakt van de bbq. Mooi en modern opgezet park en alles is schoon. De kinderen hebben heerlijk gezwommen. Zwembad is voor een paar dagen voldoende.
We hadden prachtig mooi weer. Je kunt dan niet lekker buiten zwemmen of het meer in; daar zijn geen faciliteiten voor. MRT Beach ligt ergens ver weg, en wil je daar een bedje, zou je een gigabedrag moeten betalen. Ik zou deze accomodatie dus niet aanraden als zomerverblijf.
We hadden 's nachts erg last van de achterburen. De eerste nacht zelfs de beveiliging gebeld. Er was te veel geluid, tot diep in de nacht. Ook 's ochtends (lees: 04.30) vroeg maakten de achterburen veel geluid in de tuin. Tip zou zijn om hierop beter te controleren, zodat elke gast geniet van een rustig verblijf.
De frietkraam was prijzig en niet echt van topkwaliteit...
Wij verbleven dit weekend in een hotelkamer. Super mooie en grote kamer. Alles wat we nodig hadden was beschikbaar. We hadden ook het ontbijt bijgeboekt en dit was ook heel lekker. Veel verschillende keuzes en een mooi omgeving om s'morgens te ontbijten. Op zaterdag hadden we fietsen gehuurd en hebben we een leuk fietstochtje in de buurt gedaan. leuk dat er aan de receptie enkele fietstochten voor ons klaar lagen die we konden gebruiken. Op vrijdag zagen we vrij laat dat de tv het niet deed. Zaterdag dit even gemeld aan de receptie en in de namiddag was het probleem al opgelost. Jammer genoeg had er iemand in de nacht van zaterdag op zondag een kookpot op zijn vuur laten staan waardoor om half 3 het brandalarm af ging. Het probleem was snel opgelost en konden snel terug naar de kamer. Zowel aan de receptie als in het restaurant was er super vriendelijk personeel die je met al je vragen verder hielp.
Wat een fantastische ervaring bij dit vakantiepark!
Alles was tot in de puntjes verzorgd: van de schone en comfortabele accommodatie tot de prachtige, rustige omgeving.
Het park straalt echt een ontspannen sfeer uit en is perfect voor zowel gezinnen als stellen gewoon voor iedereen.
De faciliteiten zijn top en het personeel is ontzettend vriendelijk en behulpzaam.
Je voelt je hier meteen welkom.
Wij hebben enorm genoten en komen hier zeker nog eens terug. Absoluut een hele dikke aanrader voor iedereen die er even tussenuit wil!
Zitten momenteel (feb2026) in een 8persoons game huisje. Erg leuk met grotere kinderen; lekker darten, spelletjes spelen en gamen. Ook fijn dat je je eigen streamingsdiensten kan kijken via de chromecast. De wifi was ook goed alleen moesten we wel naar de receptie voor het wachtwoord die stond nergens aangegeven.
Verder veel leuke dingen te doen op het park en alles ziet er ook mooi uit. De formule1 experience is ook een aanrader.
Het huisje heeft een warmtepomp en een warmtepomboiler en vooral die laatste maakte af en toe wel veel lawaai. Dat was even wennen wel. De mat bij de voordeur is een hondenharenmagneet, we laten de honden daar maar niet komen want dat vind ik zielig voor de schoonmakers straks.
We maken de week nog even lekker af met wat leuke uitstapjes maar tot nu toe zijn we erg tevreden.
We hebben een midweek in appartement 51a gehad.
Wat een super ligging over het water.
Ebike gehuurd ook super geregeld.
Restaurant ook heerlijk gegeten.
Appartement van binnen super mooi ingericht.
1 min punt is dat de bank wat is doorgezakt en dat merk je zo eind vd week..
De villa is prachtig en op het eerste gezicht een heerlijke plek om te verblijven. Helaas sloeg onze vakantie om in een nachtmerrie toen onze hond ernstig ziek werd na het eten van laurierkers uit de tuin. We hebben uren in angst gezeten of hij het zou redden en moesten met spoed naar de dierenarts.
Hij heeft 2 dagen in het dierenziekenhuis gevocht voor zijn leven.Dit heeft ons verblijf volledig overschaduwd en was ontzettend heftig om mee te maken. Ik hoop dat de verhuurder hier serieus iets aan doet, want geen enkele gast zou dit mee moeten maken.