/Algemene voorwaarden

Algemene voorwaarden

Op Zoover.nl hanteren we verschillende voorwaarden. Wanneer je de website gebruikt en bijvoorbeeld een review of foto plaatst, verbind je je aan onze gebruiksvoorwaarden. Bij het boeken van je vakantie ga je akkoord met onze boekingsvoorwaarden én daarna de reisvoorwaarden vanuit de touroperator, vervoerder of accommodatie.

We vinden het belangrijk dat je onze voorwaarden gemakkelijk kunt lezen. Daarom lees je hier eerst onze voorwaarden in het kort. Scroll je verder naar beneden, dan vind je de uitgebreide uitleg. Lees onze voorwaarden altijd vóór je je vakantie boekt. Heb je een vraag? Lees dan hier de meest gestelde vragen of neem dan contact met ons op.

Onze boekingsvoorwaarden in het kort:

• Bij het boeken van je vakantie ga je akkoord met onze boekingsvoorwaarden én daarna de reisvoorwaarden vanuit de touroperator, vervoerder of accommodatie.
  • Je boeking is definitief en kan niet kosteloos gewijzigd of geannuleerd worden​
  • (Medische) essenties en voorkeuren geef je aan voordat je boekt
  • Meld een klacht altijd tijdens je verblijf
  • Zorg dat je betaling uiterlijk 42 dagen voor vertrek is voldaan
  • Zorg dat je geldige reisdocumenten hebt
  • Op je aankoop gelden ook de reisvoorwaarden van de uitvoerend touroperator

Onze gebruiksvoorwaarden in het kort:

• Zoover is niet aansprakelijk voor schade die voortvloeit uit de door de bezoekers geplaatste beoordelingen, vragen, antwoorden en overige content.
  • De teksten, foto’s, logo’s etc. op deze website zijn beschermd door intellectuele rechten en mogen niet zomaar gebruikt worden
  • Plaats je content op de website? Dan garandeer je als bezoeker dat de geplaatste content correct, accuraat en niet misleidend is.
  • Ook garandeer je dat de geplaatste content geen inbreuk pleegt op andermans rechten.
  • Zoover is niet verantwoordelijk voor de informatie op de websites waarnaar wij links op deze website plaatsen.

Reisvoorwaarden van de touroperator

Er gelden aanvullende reisvoorwaarden vanuit de touroperator die jouw vakantie uitvoert. In de laatste stap voor je definitieve boeking vragen we je akkoord te gaan met de reisvoorwaarden van de touroperator die je reis uitvoert. Deze gelden als aanvulling op de boekingsvoorwaarden van Zoover.nl. Deze reisvoorwaarden vind je hieronder:

Bedrijfsinformatie

Zoover is een handelsnaam van Vakanties.nl B.V. en is gevestigd te Rotterdam aan Westplein 8, 3016 BM.

KVK: 69164967

BTW nummer: NL 857761985B01

Rekeningnummer (voor overschrijvingen): NL 35 RABO 0321 1478 98 t.a.v. Vakanties.nl B.V.

Alle aangeboden reizen vallen onder de Stichting Garantiefonds Reisgelden (SGR: 3732).

​Ook is Vakanties.nl B.V. lid van het Algemeen Nederlands Verbond van Reisondernemingen (ANVR: 05507)

Boek met garantie
  • BanContact
  • Mastercard
  • Visa

Fijn dat je hier bent!

Zoover.nl plaatst cookies zodat je beter kunt vinden wat je zoekt.