Tijdelijk geen boekingskosten

Inrichting
  • 9.7
    Ruimte

Appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

Wat zeggen bezoekers over

Slapen in Apen

9.4FenomenaalScore uit 34 reviews

We zijn benieuwd naar jouw ervaring!

Een fijn, stijlvol en vooral rustig appartement.
Door Jasmijn op 13-02-2016
Gereisd met oudere kinderen

Een heerlijke appartement midden in het centrum waar je tijdens een paar dagen Antwerpen telkens graag naar terug gaat om even bij te komen. Ook ontvangst en afscheid is zeer prettig. Een aanrader!

Fantastisch appartement
Door Jolanda van Iersel op 16-11-2014
Gereisd met partner

Met veel aandacht en zorg, ingericht ruim appartement (nieuw op de 2e etage, dus niet dit op de foto, wat ook heel mooi is). Prettige ontvangst door eigenaar. Zeer centrale - 10 passen van de Vrijdagmarkt- en toch heel rustige ligging. Winkels, restaurants, Grote Markt binnen handbereik. Hogere prijsklasse, topkwaliteit.

Super plek!
Door Chantal op 10-11-2013
Gereisd met partner

Eigenlijk is alles goed aan dit appartement, vandaar dat wij er al voor de tweede keer waren. Echt een aanrader!

Fantastic Place
Door Mike Cromley op 14-08-2013
Gereisd met oudere kinderen

Slapen Apen was great. It was clean, comfortable, and stocked with everthing we needed. The location could not have been better. Near everything! The best value we encountered on our 3 country visit. Only improvement would be a shower enclosure instead of tub. Also had great outdoor space that was private. Would rent again on next trip to Antwerp.

Fantastische plek in hartje Antwerpen
Door Ingrid Lucassen op 26-09-2012
Gereisd met partner

Het was net of we even naar ons eigen appartement in Antwerpen gingen. We werden hartelijk ontvangen en voelden ons meteen thuis. Restaurantjes, terrassen en winkels meteen om de hoek. Zeker een aanrader!

Genieten in 'tstad!!
Door Nadia Vluymans op 10-09-2012
Gereisd met partner

Het appartement "Slapen in Apen" is echt de moeite waard!! Je word hartelijk ontvangen! Het appartement is echt heel prachtig ingericht!! Echt zoals in een stad hoort!! Het is erg goed gelegen: In de dag geniet je van het stadsleven en savonds van de rust!! Je zit vlakbij de gezellige winkelstraatjes, de lekkere restaurantjes, de leuke terrasjes, ... Antwerpen is echt meer dan de Meir alleen! Ga naar "slapen in apen" in geniet volop van de omgeving en sfeer!! Zowel in het appartement als de omgeving buiten!!!

Slapen in Apen info

• CafeNiet beschikbaar