Hotel Martin's Patershof

BelgiëAntwerpenMechelen

Benieuwd naar de prijzen?

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Martin's Patershof voor je op een rij gezet:

3.9OnvoldoendeScore uit 82 reviews

Hotel info

• Airconditioning
  • Restaurant
  • Rolstoel toegankelijk
Meer hotel infoTonen op kaart

82 Reviews over Martin's Patershof

• 6MB25-01-2022

Mixed feelings

We wilden eens wat anders en vonden een hotel in een kerk. We boekten een great twin room incl een bubbelbad. Je betaalt iets meer maar dan slaap je wel in een “kerkkamer” en heb je een bubbelbad. Eerlijk is eerlijk het hotel is schitterend. Wat een mooi gebouw en onze kamer was zeer sfeervol. Na een middag shoppen even lekker uitrusten in het bubbelbad. Niets was minder waar helaas, het bubbelbad werkte niet. Tissues op de badkamer waren op en niet aangevuld. Bij een kamer van €220 mag je toch wel tissues verwachten?! Bij de receptie melding gemaakt van het defecte bubbelbad, een defecte kluis en de ontbrekende tissues. Ze konden ons omboeken naar een andere kamer maar dat zaken wij niet zitten om 19 uur. We hebben heerlijk geslapen en genoten van een super ontbijt. Klacht ingediend over bovenstaande en die is naar ons idee onvoldoende afgehandeld. Van het kastje naar de muur gestuurd en loze beloftes. Jammer!

• 1Inge09-08-2021

Bedrog! dure kamer geboekt,goedkope kamer gekregen

Exceptional kamer geboekt voor 18e verjaardag van onze dochter, mocht dus iets speciaal zijn, vandaar 2e duurste suite gereserveerd. Prachtige foto's op de website van het hotel beloven een ruime suite met booggewelven. Als we de foto's van de kamer doorkrijgen die ze toegewezen kregen, lijkt het echter een goedkope 'charming room', twee gradaties goedkoper! Onaanvaardbaar vind ik dit. Ook na overleg aan de receptie kregen ze niet waar ze recht op hadden en waarvoor we betaald hebben. Ze gaven toe dat ze in een goedkopere kamer gezet werden, maar pas nadat ze zelf informeerden en dan nog kregen ze niet de kamer waar ze recht op hadden. We hebben echt een bedrogen gevoel. (en dan heb ik het nog niet over het feit dat een vorige reservatie geannuleerd werd door het hotel. In plaats van een compensatie ofzo zetten ze ons nu nog extra in't zak)! gasten zeggen gratis een upgrade gekregen te hebben, wij kregen een duur betaalde down-grade

• 5Eten
    • 1Kamers
  • 10Lars07-11-2018

Hemels

bedrijf de liefde in een kerk, drink een patersbier, eet je laatste avondmaal, laat je dopen in de jacuzzi, slaap onder de gotische rondbogen en wordt gewekt door zonnestralen door gekleurde glasramen. Na het ontbijt ben je verrezen.

• 9Daniël Ceelen-Blokker13-01-2018

Goddelijk

De accomodatie was indrukwekkend, goed verzorgd, romantisch, had een gunstige ligging op enkele minuten lopen van het oude stadscentrum. Zeer goed en uitgebreid ontbijtbuffet. Wat minder was de buurt om het gebouw heen. Beetje achterbuurt.

• 10Eten
  • 9mijo19-08-2017

Erg leuke ervaring: bijzonder hotel, aanrader!

ligging is prima, rustig en toch op een enkele minuut lopen van het gezellige centrum. Onze kamer (charmingkamer) lag op de vijfde verdieping. niet enorm groot maar met mooi glas in lood raam en bogen. Echt zo de beleving boven in de kerk te slapen en dat is leuk om eens mee te maken. ontbijt was prima. wij hebben via de website van het hotel geboekt en niet via touroperator. je hebt dan de keuze uit meer soorten kamers en waren met een hotelarrangement inclusief ontbijt net zoveel kwijt als bij een gemiddeld hotel van keten. voor de garage hebben wij gebruik gemaakt van de lamot garage, makkelijker aan te rijden en ruimer en goedkoper.

• 9Familie Geerinckx uit Schoten13-08-2017

Knap hotel!

Mooi rustig hotel met een uitgebreid ontbijt. Ideaal gelegen, vlakbij de "Dyle" grenst aan het centrum!

• 5m hackmann09-04-2017

te duur

Wij hadden een kleine donkere kamer. In de badkamer een bad met handdouche en dit dus letterlijk, deze douchekop kon je nergens ophangen. Badsteun zat op een onlogische plaats. Wij hadden voor deze kamer gewoon het volle tarief betaald. Verder goede bedden en vriendelijk personeel. Al met al vind ik dit hotel veel te duur en de meerwaarde van het feit dat het een kerk is, zie je waarschijnlijk alleen in de allerduurste kamers terug. Advies: zoek een goedkoper adresje.

• 4Eten
    • 4Kamers
  • 10brosius ann26-02-2017

geweldig !

indrukwekkend pand, zeer mooi en proper en fantastisch ontbijt.

• 10Eten
  • 7R.Bouwman16-09-2016

Leuke ervaring!

Geweldig om een keer in een kerk te slapen. Je hebt absoluut niet het idee dat je in een centrum zit want het is binnen erg stil. Het is allemaal erg netjes maar je bent wel ingesloten omdat je bijna nergens naar buiten kunt kijken. Hou er rekening mee dat er wel kosten bij komen i.v.m. parkeren!!

• 8Eten
    • 8Kamers
  • 3Jarige18-08-2016

Heel matig.

Kamer niet echt proper. Personeel kan vriendelijker. Prijs-kwaliteit is niet in orde. Key card werkt niet...er kan geen sorry af. De badjas enz niet gezien.... Parkeren is te duur. De parkeergarage is wat eng. Andere parkeermogelijkheden niet reëel. Locatie is aantrekkelijk!

• 2Eten
    • 4Kamers