Bed & Breakfast Puur Teuven

Meer bed & breakfast info

176 Reviews over Puur Teuven

• 10Valerie Michiels30-12-2020

Sfeervol en comfortabel verblijf

We hebben een 4-daags wandelarrangement geboekt, en het was boven verwachting. De kamers zijn heel authentiek en met oog voor detail ingericht, het ontbijt is heel uitgebreid en gevarieerd en het lunchpakket met warme thee op de wandelingen hebben we met veel smaak opgegeten. 's Avonds hadden we afhaalmaaltijden van een restaurant in de buurt, Sanne is die gaan ophalen en zorgde voor de bereiding en finishing touch. We waren de enige gasten en dat gaf toch net dat extra, en natuurlijk ook door de lieve, speelse hond Doef! Een adresje om terug te komen!

• 10Liesbet Jorissen12-11-2020

Niets dan goeds!

We zijn 4 nachten gebleven, maar dit is een plek waar je met plezier langer zou willen blijven hangen. Een uitgebreid ontbijt, mooie comfortabele kamer en badkamer, maar wat het echt zo fijn maakt is de ontvangst door Wilem, Sanne en natuurlijk knuffelhond Doef. Ook in deze coronatijden zijn ze heel spontaan en open, van op afstand uiteraard. We waren het enige koppel ter plaatse, dit maakt afstand houden en dergelijke extra makkelijk. Verder is de B&B ideaal gelegen om lange of korte wandelingen te maken. Het heerlijke eten van Sanne is ook zeker iets om naar uit te kijken na je wandeling ;-) Wij gaan zeker terug!

• 9Kathleen van damme14-10-2020

Heel charmante B&B!

Gezellige kamer met zalig bed en luxe badkamer Sympathiek koppel die ervoor zorgt dat je niets tekort komt.

• 9Kamers
  • 10Anja Mentens13-10-2020

Absolute aanrader!

Verblijf 4-6/10: B&B Puur is ideaal gelegen in een rustige straat op wandelafstand van restaurants en cafés. Hartelijke ontvangst door Sanne, een uiterst spontane, warme gastvrouw, en de energieke labradoodel met hoge aaibaarheidsfactor. Mooi ingerichte kamer met perfect bed en praktisch ingerichte eigen badkamer (wel op de gang, in tegenstelling tot de andere kamer. Overheerlijk en overdadig, volledig coronaproof verzorgd ontbijt. Tip: bestel een lunchpakket voor je wandeling, lekker en zeker voldoende! Bij Willem, de gastheer, kan je terecht voor advies rond wandelingen in deze prachtige streek. Wij komen zeker terug!

• 9Tania Noët09-10-2020

Heel mooie en gezellige B&B

Wat hebben we genoten van ons verblijf in PuurTeuven! Gezellig huisje, mooi ingericht, heel netjes, warme gastvrouw/ heer en lekker gegeten. We komen heel graag terug. Bedankt!

• 9Eten
  • 10Nele Lekens07-10-2020

Een en al ontspanning

Zalig geslapen en ontbeten in deze B&B! Vriendelijke gastvrouw en heer. Een echte aanrader voor wie rust, natuur en gezelligheid wil combineren. Bedankt!!!

• 10Marino Furniere25-09-2020

No nonsens

Een heerlijk locatie, op wandelafstand van een 3 tal restaurants en een crazy biercafé. Ruime kamer, met alles erop en eraan. Fantastisch ontbijt ! En vooral een warm welkom in een warm nest...Doen zou ik zeggen. Je krijgt er een topwandelgebied gratis bij . Oh, ik gaf maar een negen op 2 puntjes wegens persoonlijke redenen : de straatlantaarn (sorry, slechte slaper) en de brave hond en lieve kat (ik ben nou eenmaal geen dierenliefhebber).

• 10Casper Dorresteijn21-09-2020

Fantastische gastvrijheid, schitterende omgeving!

Ons verblijf bij Puur Teuven had niet beter gekund. Door gastheer en vrouw Sanne & Willem zijn wij in een warm bad ontvangen en helemaal ontzorgd. De omgeving is schitterend en de gezellige 16e eeuwse boederij is met veel smaak ingericht. De slaapkamers waren comfortabel en ook de badkamer was erg mooi en modern verbouwd. De borrel stond al klaar bij aankomst en ook het ontbijt was koninklijk. Sanne & Willem hebben ons verder alle tips gegeven voor activiteiten in de omgeving en hadden zelfs al reserveringen gemaakt voor restaurants in het gezellige dorpje Teuven wat op een steenworp afstand ligt.

Absolute aanrader voor een ontspannen tjid om er echt even uit te zijn!

• 9Hanneke Kruissink11-09-2020

Puur genieten bij Puur Teuven!

Heerlijke b&b! Fijn bed op een gezellige kamer. De badkamer ziet er top uit en is ruim. Het is er heerlijk rustig. Sanne en Willem zijn zeer gastvrij en helpen je met al je vragen over wandel routes eetgelegenheden of anderszins. Het ontbijt is heerlijk en goed verzorgd. Een aanrader!

• 8Yolanda Hulscher28-08-2020

een aanrader!

Superfijne B&B met sfeervol ingerichte ruime kamer. Goede styling van brocante gecombineerd met nieuwe toevoegingen (zoals lampen). Heerlijk ontbijt en vriendelijke host. De omgeving is prachtig, de Mergellandroute is een aanrader. En wat top is; drie restaurants op loopafstand van de B&B. Enige puntje van aandacht, het is een oud en dus ietwat gehorig huis.

• 8Eten
    • 8Kamers