Tijdelijk €25 aanbetaling

• 9.2Service

Vakantiehuis info

• Huisdieren toegestaan
Meer vakantiehuis info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

54 Reviews over De Lounge

• 10Ingrid de marelle14-01-2023

Geweldig

Wij beleefden super gezellige feestdagen in de lounge. Heel vriendelijke eigenaar. De lounge is heel gezellig ingericht ( inclusief mooie kerstboom en kerstdecoratie). Netjes en proper en een professioneel ingerichte keuken. De lounge is zo ingericht dat ons ganse gezelschap toch zijn privacy en rustplaatsje had. Wij komen zeker terug !!!

• 10Inrichting
  • 9Fam. Thomaere06-11-2022

TOP !!

Een midweek met de kinderen en kleinkinderen. Zeer ruime accommodatie, alles voorhanden. Prachtige industriële keuken met alles erop en eraan. Elke kamer zijn eigen badkamer met WC. Alles zeer proper. Vele wandelmogelijkheden in de omgeving. Voor bakker en inkopen moet men iets verder gaan. Dicht bij de Duitse grens voor bezoek aan Monschau, Prum, Gerolstein, enz..... Zeker een aanrader !!

• 9Inrichting
  • 9Myriam Flies26-09-2022

Een heel gezellig en aangenaam huis met alles erop en eraan. De omgeving is fantastisch om te wandelen en uitstappen te maken. Monschau is zeker de moeite waard en ook Kronenburg. Het huis is ook groot genoeg am met iedereen in de zetel te kunnen zitten en ook de eettafel. De hof is ook mooi ingericht met de terrassen.

• 10Kamers
  • 8Janssens Lutgard17-08-2022

Een ideale ruime woning voor grote groepen!

Héél mooi en gezellig ruim huis dat heel rustig gelegen is en goeie verbindingen heeft naar vele mooie fiets-wandel-routes en uitstappen… alles was er fris en proper en aangepast om met een groot aantal te verblijven … wij waren met 5 koppels en hadden ruimte over..ook een grote keuken met alles wat je nodig hebt om te kokkerellen , ruime ijskast en een diepvries dat nodig was met de hoge temp.(rond 30gr) We hadden tafellakens (rol papier) mee voor de grote tafel binnen en place matjes voor de ruime tafel op het terras (die kwamen goed van pas) Zeker een aanrader voor wie graag fietst, wandeld en van rust en gezelligheid houd👌

• 8Kamers
    • 8Eten
    • 8Natuur
  • 9Herwig Alleman17-07-2022

Ik komt nog terug

Een mooie huis zeer gezellig en rustige omgeving voor herhaling vatbaar

• 9Eten
  • 9Annick26-05-2022

Zeker voor herhaling vatbaar!

Wij hebben een heel tof lang weekend achter de rug in de lounge. Alle comfort is aanwezig, zelfs een babybedje en kinderstoel. Op de vide apart gedeelte waar de jeugd kan samenzitten. Heel gezellig en praktisch ingericht. Wandelen kan zodra je de deur uitstapt, fantastische omgeving! Heel vlotte communicatie op voorhand en nadien, duidelijke afspraken.

• 8Kamers
    • 10Natuur
  • 9Vandeweghe28-02-2022

Zeer ruime woning ,alles is aanwezig voor een top weekend,,,een aanrader,

• 8Natuur
  • 10Fam. Schelkens25-10-2021

Luxueus genieten in de Oostkantons

Met een verblijf in dit huis, kan je vakantie niet meer stuk. Modern en gezellig ingericht, voorzien van alle gemakken en comfort, rustig gelegen in een prachtige streek,.. kortom, een aanrader van formaat!

• 10Kamers
    • 10Eten
    • 10Natuur
  • 9Annik Boelens02-08-2021

Gezellig huis om te genieten!

Gezellig ingericht huis met veel ruimte. Fantastische volledige uitgeruste industriële keuken. Het huis is gelegen in een mooie groene omgeving met wandelmogelijkheden vertrekkende vanaf het huis. Jammer van het weer maar het overdekte terras maakte het mogelijk om ook buiten te genieten!

• 8Inrichting
    • 9Hoeveelheid ruimte
  • 10Peter Beldé12-02-2021

Top weekendje met ons gezin

Super gezellig huis in een zalig leuke omgeving. Het huis heeft alles wat je nodig hebt. Elke kamer heeft zijn eigen douche en wc, wat altijd wel handig is. Prachtige natuur om te wandelen! Wij hebben er met ons gezin heel hard van genoten! Echt wat we nodig hadden.

• 10Inrichting

Vakantiehuis De Lounge info