Vakantiehuis De Lounge

• Huisdieren toegestaan
Meer vakantiehuis info

51 Reviews over De Lounge

• 9Myriam Flies26-09-2022

Een heel gezellig en aangenaam huis met alles erop en eraan. De omgeving is fantastisch om te wandelen en uitstappen te maken. Monschau is zeker de moeite waard en ook Kronenburg. Het huis is ook groot genoeg am met iedereen in de zetel te kunnen zitten en ook de eettafel. De hof is ook mooi ingericht met de terrassen.

• 10Kamers
    • 9Natuur
  • 8Janssens Lutgard17-08-2022

Een ideale ruime woning voor grote groepen!

Héél mooi en gezellig ruim huis dat heel rustig gelegen is en goeie verbindingen heeft naar vele mooie fiets-wandel-routes en uitstappen… alles was er fris en proper en aangepast om met een groot aantal te verblijven … wij waren met 5 koppels en hadden ruimte over..ook een grote keuken met alles wat je nodig hebt om te kokkerellen , ruime ijskast en een diepvries dat nodig was met de hoge temp.(rond 30gr) We hadden tafellakens (rol papier) mee voor de grote tafel binnen en place matjes voor de ruime tafel op het terras (die kwamen goed van pas) Zeker een aanrader voor wie graag fietst, wandeld en van rust en gezelligheid houd👌

• 8Kamers
    • 8Eten
    • 8Natuur
  • 9Herwig Alleman17-07-2022

Ik komt nog terug

Een mooie huis zeer gezellig en rustige omgeving voor herhaling vatbaar

• 9Kamers
    • 9Eten
    • 9Natuur
  • 9Annick26-05-2022

Zeker voor herhaling vatbaar!

Wij hebben een heel tof lang weekend achter de rug in de lounge. Alle comfort is aanwezig, zelfs een babybedje en kinderstoel. Op de vide apart gedeelte waar de jeugd kan samenzitten. Heel gezellig en praktisch ingericht. Wandelen kan zodra je de deur uitstapt, fantastische omgeving! Heel vlotte communicatie op voorhand en nadien, duidelijke afspraken.

• 8Kamers
    • 10Natuur
  • 10Fam. Schelkens25-10-2021

Luxueus genieten in de Oostkantons

Met een verblijf in dit huis, kan je vakantie niet meer stuk. Modern en gezellig ingericht, voorzien van alle gemakken en comfort, rustig gelegen in een prachtige streek,.. kortom, een aanrader van formaat!

• 10Kamers
    • 10Eten
    • 10Natuur
  • 9Annik Boelens02-08-2021

Gezellig huis om te genieten!

Gezellig ingericht huis met veel ruimte. Fantastische volledige uitgeruste industriële keuken. Het huis is gelegen in een mooie groene omgeving met wandelmogelijkheden vertrekkende vanaf het huis. Jammer van het weer maar het overdekte terras maakte het mogelijk om ook buiten te genieten!

• 8Inrichting
    • 9Hoeveelheid ruimte
  • 10Peter Beldé12-02-2021

Top weekendje met ons gezin

Super gezellig huis in een zalig leuke omgeving. Het huis heeft alles wat je nodig hebt. Elke kamer heeft zijn eigen douche en wc, wat altijd wel handig is. Prachtige natuur om te wandelen! Wij hebben er met ons gezin heel hard van genoten! Echt wat we nodig hadden.

• 10Ruimte
  • 9Vandemoortele Rinus01-12-2020

Prachtig vakantiehuis in een schitterende omgeving

Heel ruim en gezellig huis in een prachtige omgeving. De ideale plek om een mountainbiketocht of wandeltocht te beginnen. Ligging is hoog waardoor een schitterend zicht op het landschap. Vakantiehuis beschikt over een goed uitgeruste grote keuken waar alle nodige zaken aanwezig zijn. Ook zijn de kamers voorzien van toilet en douche wat zeer praktisch is.

• 9Rudi Michiels13-10-2020

Heerlijke rustige plek

De Lounge is een aangeraden vakantiehuis voor familie - of vrienden-groep. Ruime professionele keuken, smaakvol ingerichte living, alles erop en eraan, intieme terras en tuin, vergezicht op weilanden, stilte...

• 10jeremy costers29-09-2020

Superformidastisch!!

Heerlijk huis dat heel warm en gezellig is ingericht, wij voelden ons daar direct thuis. Het is gelegen in een rustige en zeer groene omgeving = pure ontspanning! De slaapkamers, ruim en praktisch ingericht, uitstekend geschikt om lekker te koken, tafelen,.. EN de bedden slapen heerlijk! Maar dat heerlijk slapen kan ook effect zijn van 's avonds een rondje sauna en jacuzzi... Een echte aanrader als je van veel natuur en dieren houdt. Nabij de lounge zijn echter, tussen de vele wandelmogelijkheden paarden , schapen en koeien te spotten. 👍 Al bij al een zeer leuke week gehad, alsook het bezoeken van de nabij gelegen dorpjes is aangeraden voor wie houdt van de echte ardense leefsfeer!

Vakantiehuis De Lounge info

• CafeBeschikbaar (1)