Goed nieuws! Boek je vakantie met geldteruggarantie: meer informatie

Coo

Vakantie in Coo

vakanties Coo

Reviews over Coo

• 8Monique20-08-2017

Mooie watervallen

De watervallen waren mooi om te zien. Indrukwekkend, al dat water. De trap naar beneden bij de watervallen is niet heel groot en goed te doen. Het dorpje is verder een gezellig toeristisch plekje.

augustus 2017

• 93 Musketiers30-04-2017

Coo met Plopsa en gezellige restaurants

Maar 2,5 uur rijden vanuit Utrecht en echt helemaal buitenland. Veel te doen, fietsen, wandelen, grotten bekijken, kanoen en natuurlijk PlopsaCoo, het attractiepark van Kabouter Plop voor jonge kinderen.

Gereisd met vrienden in april 2017

• 8fientje27-02-2017

voor herhaling vatbaar

We bezochten Coo n.a.v. ons bezoek aan Plosa-Coo. Was gewoon perfect. We hadden een hotelletje geboekt aan het dorpsplein en van daaruit konden we te voet naar het park. Na een leuke dag daar, keerden we terug naar het hotel waar ons een lekkere maaltijd wachtte. Geen lange autorit, gedoe met parking, ... Coo is een gezellig klein dorpje met mooie watervallen. Er zijn verschillende eet- en drankgelegenheden. De ideale uitvalsbasis voor een bezoek aan Plosa of een kanotocht.

juni 2016

• 8M. Wafelaar23-07-2015

Leuk dorp, je kan er heel mooi wandelen.

Voor de kinderen is Plopsaland om de hoek.

Gereisd met partner in juni 2015

• 9Rik S.03-05-2015

Veel sportieve activiteiten en Plopsa voor kids!

Prima bestemming om met gezin of vrienden sportief bezig te zijn. Je kunt Quad rijden, wandelen, fietsen, noem maar op. Met kleine kinderen ga je natuurlijk naar PlopsaCoo en daarna even wat eten of drinken in een van de restaurantjes om de hoek.

Gereisd met vrienden in april 2015

• 7Henk en Cindy20-04-2015

Coo, prachtige omgeving

Mooie watervallen en natuur. Prachtige omgeving om heerlijk tot rust te komen. Voldoende eetgelegenheden. Klein maar fijn!

Plopsa Coo heeft helaas de zetellift en bobsleebaan in hun park opgenomen waardoor het voor alleen volwassenen een erg dure entree is voor hooguit 3 attracties die je kunt bezoeken. Jammer dat deze 2 oeroude traditionele attracties horende bij Coo, niet meer los van het park toegankelijk is.

Gereisd met partner in april 2015

• 8Dennis29-03-2015

Toeristisch maar gezellig

Leuk om een dagje met de kids heen te gaan voor Plopsa Coo of een rondje wandelen om de energie centrale.

Gereisd met partner in januari 2015

• 7KARINVANVELTHOVEN03-01-2015

Rustige omgeving met veel natuur

Veel activiteiten mogelijk aan de watervallen

Gereisd met partner in december 2014

• 10kimiraikoning1823-09-2014

de natuur is prachtig en het is er relaxed.

Mooi. Zeker voor mensen die niet van bezopen gasten gediend zijn, is Coo uitermate geschikt. Ook zijn er goede restaurants, die een zeer goede prijs en kwaliteit aanbieden! Pizza meenemen kan ook, ik ben geen wandelaar... Maar toch heb ik er met plezier ff een rondje gelopen. Kinderen vinden het pretpark natuurlijk leuk!

Alleen gereisd in januari 2014

• 7riatekelenburg27-07-2014

Kleurrijke bloembakken maken Coo aantrekkelijk.

Voor ons (2 volw.) was Coo bijzonder mooi door zijn uitbundige bloembakken! Het plaatsje bestaat uit een stuk of 6 restaurants, met prijzen tussen de € 9,-- en € 25,-- per gerecht en voor elk wat wils. Er zijn wandelroutes in de omgeving en veel outdoor-activiteiten. Plopsa Coo zal de jonge bezoeker aanspreken. Een supermarkt (Carre-Four) is een paar km verderop in Trois Ponts. De watervallen van Coo zijn leuk om te zien; spelen in het riviertje kan op veel plaatsen.

Gereisd met partner in juli 2014

10 van de 51 reviews gezien