Kelmis - La Calamine

vakanties Kelmis - La Calamine

Reviews over Kelmis - La Calamine

• 6E. van Dijk12-05-2013

Erg stil

Wellicht lag dit aan de tijd van het jaar. (hemelvaartsweekend)

mei 2013

• 10zotspook28-07-2005

Wandelen doen we nog zo graag en in jullie mooie streek is het fijn ook het gemeentepark mag er wezen.

Gereisd in juli 2005

• 10zotspook28-04-2005

En steeds komen we maar terug in deze mooie omgeving ook Plombieres doen we aan hier is het ook zeer mooi aan die terreinen van de oude loodmijn ook de unieke zinkflora is er te zien de omgeving is ook prachtig op te wandelen. Het is hier zo stil en de vogels kwetteren hier ook zo mooi.

Gereisd in april 2005

• 10zotspook14-05-2004

We komen heel vaak in Kelmis het vroegere kleine landje Neutraal Moresnet het is een zeer gezellig plaatske daar aan het drielandenpunt met de heuvels en de wouden van Preuss en het Akense bos, zeer mooie wandel en fietsgebieden ook aan de casinovijver met het daarachter liggende natuurreservaat van die oude mijnen de altenberg, de zeer unieke en zeldzame zinkflora en de vallei van de Geul alsook het kasteel de Eyneburg zijn zeker een bezoekje waard Gelukkig is het nog niet toeristisch besmeurd en is alles er nog zeer puur maar zeker een bezoek meer dan waard alsook de omgeving Neu Moresnet en de jaarlijkse bloemencorso in Hergenrath mogen er wezen We komen graag terug als Vlamingen in dit mooie plaatske doeie

Gereisd in mei 2004