Camping La Plage

• 8.9Hygiëne

Camping info

• Zwembad
  • Huisdieren toegestaan
Meer camping infoTonen op kaart

Contact

302 Reviews over La Plage

• 10Manon Geurtjens24-08-2021

Fantastische camping!

Deze camping heeft alles wat je wilt en nodig hebt voor een heerlijke vakantie! Gastvrije uitbaters, schoon, mooi gelegen in de natuur en rustig. Wij verbleven in het appartement wat prachtig gelegen is en van alle gemakken is voorzien. Wij komen zeker terug, aanrader!!

• 9Annelies09-08-2021

Verblijf voor 1 nacht

Tegen de avond verzeild geraakt op deze camping na een lange fietstocht. Aangezien ik geen tent/caravan/camper bij had, deed de vriendelijke uitbater zijn best om me een slaapplekje te geven. Een caravan zou binnenkort in de verkoop komen en voor een eerlijke prijs mag hier ik vanavond last-minute overnachten. Ik heb een slaapzak gekregen, kan de batterij van m'n fiets opladen, een bord frietjes naar binnen gesmikkeld en kijk nu heerlijk op het meer van Rovertville.De uitbaters stelden alles in het werk om het aangenaam te maken.Ik twijfel niet aan het ontbijt morgen.

• 9Staat v/h sanitair
  • 10Tori Tortelboom15-02-2021

Ons zie je terug!

Zeer aangenaam verblijf met een heel vriendelijk ontvangst, alle nodige en kant-en-klare voorzieningen, prachtige locatie met een gastheer die je zeker niet zal vervelen!

• 9Fam. Roels Alain en Karen10-01-2021

Aangenaam verblijf op leuke camping

Vriendelijk ontvangen door de uitbater, ook direct hulp geboden bij installatie van onze caravan. Lekker ontbijt gaan halen aan de receptie Alles netjes en verzorgd. Wij komen zeker nog es terug. Prijs- kwaliteit een aanrader!

• 9Staat v/h sanitair
  • 10Roels Alain en Karen10-01-2021

Zeer vriendelijke ontvangst, super service.

Zeer behulpzaam bij installatie, afhaalmaaltijden mogelijk en heerlijk ontbijt te verkrijgen. Prijs- kwaliteit echt een topper.

• 10Tommy30-11-2020

Super service !!!

Wij zijn hier 2 nachten geweest november 2020 met camper. Zeer vriendelijke en behulpzame uitbater, heeft ons afhaalmenu zelf gaan afhalen en tot aan de camper gebracht. (Covid-19) Wat een service ! Mooie omgeving voor wandelmogelijkheden en dichtbij het meer van Robertville.

• 10Pieter Depoortere28-09-2020

Heerlijk vertoeven

Camping La Plage is een heerlijke camping dicht bij het meer. De douches zijn proper alsook de wcs worden frequent gekuist. De uitbater en zijn zoon zijn heel sympathiek en hulpvaardig! Ook het cafeetje is super. Super streek, met mooi wandelingen! We zouden zo terug gaan. Niets op aan te merken

• 10Elsa & Quentin19-09-2020

Rustgevend

5 dagen in Chalet Robertville aan het water met een uitstekend uitzicht op het meer ! Voor een rustgevende vakantie is dit een toppertje ! Eigenaar van deze camping en zijn familieleden zijn toppers ! Een echte aanrader, wij komen zeker terug !

• 8Mornie27-08-2020

Mooie en rustige camping,zeer vriendelijke patron

Super,mooie omgeving in de bossen. Aan het meer. Prijs kwaliteit goed.De patron is een vriendelijke Nederlander.We komen zeker terug👌

• 7Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
    • 7Zwembad
  • 7Luc B.21-08-2020

Basic camping.

De weg op de camping is stijl en smal en moeilijk met de caravan om te manoeuvreren. De camping heeft geen verlichting en de stroom is maar 2A. Het sanitairgebouw is zeer smal en mag wel eens grondiger worden schoon gemaakt. De eigenaar is een vriendelijk man, maar toert met zijn moto over zijn de natuurcamping. De ligging van de camping is oké.

• 6Staat v/h sanitair

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiene

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar