Vakantiehuis Refuge des Hautes Fagnes

Meer vakantiehuis info

8 Reviews over Refuge des Hautes Fagnes

• 9Stefan Paulussen17-01-2022

Uitstekende vakantiewoning

Wij huurden deze vakantiewoning voor een groep van 19 personen en waren enorm tevreden hireover. Het huis is echt wel voldoende groot voor groepen tot 24 personen. De keuken is top, er is echt aan alles gedacht. De slaapkamers zijn allen gelijkwaardig. Uiteraard is ook de welnessruimte een aanrader. Wat opviel was de netheid van de woning en ook de kwaliteit van de gebruikte materialen. Wij verbleven hier tijdens de Kerstperiode en alles was zeer gezellig ingericht waardoor je je onmiddellijk thuis voelde. De ligging van de woning is ook een pluspunt. Dichtbij de hoge venen en in de buurt van enkele mooie wandelroutes. Wij komen zeker nog eens terug!

• 9Kamers
  • 9Bolofi26-10-2021

Ideale uitvalsbasis voor een fietsclub

In 2019 verbleven wij, een 20-tal fietsvrienden, ook al in deze vakantiewoning. Dit is de ideale uitvalsbasis om de Hoge Venen te verkennen met de MTB of te voet. We maakten oa. MTB-tochten naar Malmedy, Monschau, het meer van Robertville en het kasteel van Reinhardtstein. We troffen opnieuw een kraaknette vakantiewoning aan. De grote en compleet uitgerustte keuken was een genot voor de koks onder ons. We maakten nuttig gebruik van de aanwezige wasmachine en droogkast om daags na een MTB-tocht weer proper en netjes op pad te kunnen. Onze fietsen konden we veilig, achter slot en grendel, stallen. En na het fietsen relaxten we in de sauna en bijhorende relaxruimte. Of aan de biljart of het voetbal-kicker-spel. En dat er ook een warme bakker en slager in de buurt zijn, is nog een ander pluspunt. Gordijnen zouden de akoestiek in de ruime eetplaats en dito living kunnen dempen.

• 10Kamers
  • 9Christiaan13-02-2020

Heel mooi en groot gebouw in een rustige omgeving

Voor ons was het de derde keer dat we dit huis(je) huurden. Het is groot genoeg om groepen tot 20 a 24 man te ontvangen. Alles is heel modern en recent ingericht. In de omgeving heb je verschillende mogelijkheden tot ontspanning (wandelen, fietsen).

• 9Hoeveelheid ruimte
  • 10Koen Pierreux16-01-2020

Super

Zeer mooi en ruim verblijf. Leuke streek. Correcte afhandeling.

• 10Josée Vingerhoets29-12-2019

Heel mooie locatie .

Het is een nieuw, zeer net huis dat heel ruim is. Wij waren met 21 personen tussen 9 en 80 jaar. Wij hebben veel regen gehad en waren blij met zoveel ruimte. Voor onze kleinkdn was de biljart 'het speelgoed'. De keuken is heel ruim met veel gerief, zodanig dat het met enkelen aangenaam kokkerellen is. Onze kdn zeggen unaniem dat we moeten terug komen omdat er in de omgeving nog veel te beleven is.

• 10Valérie16-10-2019

Geweldig!

Fantastisch huis om met een grote groep te verblijven! Luxueus, modern en zeer netjes, voor een betaalbare prijs! Een echte aanrader!!

• 10Inrichting
  • 10Lieve18-02-2019

Super comfortabel, proper en aangenaam huis.

Zeer praktisch ingericht en enorm nette, propere vakantiewoning. Licht en zeer ruim vakantiehuis met een heerlijke leefkeuken met zonnig tuinterras, cosy en trendy living-zitplaats met o.a. pooltafel, kaart- of spelletjestafel, kinderspeelruimte met o.a. kickertafel en speeltapijt, wellness ruimte om volledig te ontstressen met sauna, relaxruimte binnen en buiten ... Ruime keuze uit ontspanningsmogelijkheden voor alle weersomstandigheden in de nabije omgeving. Sportief, historisch, gastronomisch, cultureel ... Vakantiewoning is ook vlot bereikbaar met openbaar vervoer. Bushalte is op wandelafstand van ongeveer 500 meter. Zeer rustige natuurlijke omgeving met bakker, slager, fruit- en groentewinkel op wandelafstand. Als je wil ontspannen met vrienden in de ongerepte natuur op de hoogvlakte van De Hoge Venen in een zeer mooie,rustig gelegen vakantiewoning dan is dit een absolute aanrader!Samen tijd doorbrengen in de natuur ... heerlijk!

• 10Inrichting
  • 10Fam Naessens-Van Achte04-02-2019

Fantastisch voor het gezin en vrienden.

Zeer recente nieuwbouw met moderne look, ruime kamers, wellness gedeelte, grote keuken met dubbele keukentoestellen. Perfect voor onze grote groep. Gigantische tuin en prachtige stille omgeving om te genieten van wandelen,fietsen en rust. Rolstoel vriendelijke toegang en verblijf. Dichtbij skigebied maar toch zeer rustig gelegen. We keren zeker terug, toplocatie en verblijf.

Vakantiehuis Refuge des Hautes Fagnes info

• CafeNiet beschikbaar