BelgiëLuxemburgDurbuyVakantiehuizen DurbuyVakantiehuis Sunclass Durbuy Huisje 118

Vakantiehuis Sunclass Durbuy Huisje 118

• 9Waardering

Vakantiehuis info

14 Reviews over Sunclass Durbuy Huisje 118

• 9Thomas Dobbelaere18-10-2021

Gezellig huisje midden in de natuur

Het huisje was bij aankomst in het Halloweenthema versierd. Binnen vind je alles terug wat je nodig hebt voor een zorgeloos verblijf. Er is zelfs gedacht aan een buitenkastje voor de vuile schoenen. Ook voor de kindjes was er in het huisje en op het gehele park voldoende afwisseling voorzien. Met als absoluut hoogtepunt natuurlijk het notenkastje op het terras waarbij we meermaals een eekhoorn zijn wintervoorraad zagen inslaan. M.a.w. een echte aanrader voor een weekendje 'ardennen'

• 9Kamers
    • 8Eten
    • 10Natuur
  • 9Debruyne E.19-04-2021

Wij komen zeker nog terug!!

Indien je met 2 gezinnen op vakantie wilt is dit ideaal want je kan huisje 118 + 120 huren. Deze liggen zeer dicht bij elkaar, maar ieder gezin heeft zo ook de nodige privacy. Heel mooi huisje met alle nodige comfort, oventje, microgolfoventje, voldoende servies, vaatwas, ... Alles zeer netjes en er is zeer veel aandacht voor gezelligheid en sfeer. Decoratie afhankelijk aan de tijd van het jaar aangepast. Groot terras om buiten te zitten met eettafel en lounge. Mooi speeltuin, prima take away en broodservice. Aan de receptie vlot Nederlandstalige personen. Rustig park dichtbij Durbuy.

• 9Kelly Van Cauter11-07-2020

Sublieme start van staycation 2020

Zeer gezellig ‘bosdriehoekje’ in het park Sunclass te Durbuy. Zodra je aankomt word je onmiddellijk verrast door de mooi ingerichte woning. Alles perfect op maat, alle benodigdheden aanwezig, een huisje waar je zowel binnen als buiten een vakantiegevoel hebt! Zeker doen!!

• 8Hoeveelheid ruimte
  • 9Kurt09-04-2020

Het deed deugd!

Net voor de lockdown reël werd konden wij hier een midweek terecht. Een geluk.... een fantastische omgeving, ver weg van alle drukte en andere hectische toestanden van die week. Het restaurant en het zwembad waren jammer genoeg gesloten, maar je merkte dat er in elk stukje van het park alles aan gedaan werd om de gasten toch nog zoveel mogelijk service te bieden. Het huisje zelf was ruim, net en gezellig ingericht. Ook was alles voorzien waar een normaal huishouden nood aan heeft. Ook de extra service, in de zin van tips in de buurt, was super. Onze beide honden konden terecht op een groot terras aan de achterkant, waar ook stoelen, tafel el een lounge gedeelte voorzien was, klaar voor gebruik. Al met al, een uitnodiging om terug te komen in hopelijk minder hectische tijden!

• 9Inrichting
  • 10Katrien rodenbach15-03-2020

Super

Een weekendje weg van het coronavirus was super!! Desondanks hier alles gesloten was hebben wij toch genoten van het supergezellig huisje. Alles voorradig en tiptop in orde. Een echte aanrader om eens eventjes weg van alles te zijn. Genoten van de rust, de natuur, fluitende vogels en het knusse huisje. Komen zeker nog eens terug. Bedankt!!

• 8Marijke25-02-2020

Heel mooi huisje!

Supermooi huisje, voorzien van alle comfort...overal is aan gedacht...zelfs speelgoed en boeken voor de kindjes. Heel gezellig, je merkt dat er veel tijd, energie en liefde is ingestoken

• 1Inrichting
    • 1Hoeveelheid ruimte
  • 9Vernieuwe Marnix07-02-2020

Knusse eigentijdse interieur

Zeer gezellig chalet, heel netjes, comfort troef met uitstekende voorzieningen, wij komen hier graag nog eens terug

• 9Kristin02-02-2020

Geweldig

Mooi netjes proper gezellig in het huisje , aan alles is gedacht.. Zeker nog is naar toe ondanks de regen was het supet

• 8Hoeveelheid ruimte

eigenaar de bosdriehoek, eigenaar, 02-02-2020

bedankt voor uw positieve recensie. We zijn blij dat u ervan genoten hebt.

• 9Sofie Craeynest20-01-2020

Zalig weg met de kinderen in de natuur

Heel leuk weekend gehad. Naar het bos en het avonturenpark in de buurt geweest. Lekker gegeten in het restaurant op de camping, én kind/hondvriendelijk. Echt een aanrader!

• 9Marco05-01-2020

super gezilig huisje

Wij zijn met oud en nieuw hier geweest, super naar ons zin gehad in een gezellig huisje wat leuk is ingericht. Mooi gelegen in een mooi vakantie park komen zeker nog een keer terug.

eigenaar de bosdriehoek, eigenaar, 05-01-2020

bedankt voor de positieve review. We zijn blij dat u het naar uw zin had in ons huisje. Zeker welkom voor een tweede bezoek!!!

Vakantiehuis Sunclass Durbuy Huisje 118 info