Camping Moulin de Malempré

• Rolstoel toegankelijk
  • Zwembad
  • Huisdieren toegestaan
Meer camping info

Camping Moulin de Malempré (België) is een vriendelijke camping in een natuurrijke omgeving. De animatie is super, het eten is van goede kwaliteit en het zwembad goed verzorgd. Je hebt ook voldoende privacy op de grote plekken. Op een half uur rijden ligt Durbuy, de kleinste stad ter wereld. Neem een kijkje in het oorlogsmuseum in Bastogne.

Contact

317 Reviews over Moulin de Malempré

• 9Bas22-09-2021

Goede doorreiscamping

We gaan hier als afronding van onze vakantie naartoe voor een nacht, bevalt elke keer goed. Mooie omgeving, dichtbij de snelweg (hoor je niet), aardige mensen en prima sanitair. De speciale doorreisplekken zijn eenvoudig, maar voor een nacht prima.

• 8Eetgelegenheden
    • 8Zwembad
  • 8Ed24-08-2021

Fijne camping, plus- en minpunten

Het campingterrein ziet er aantrekkelijk en bosrijk uit, met een idyllisch beekje op het terrein. Het zwembad is klein maar fijn. Er is een wateraansluiting bij alle staanplaatsen. Voor de kinderen is er voldoende om zich te vermaken.De omvang van de plaatsen verschilt nogal. De lagere nummers zitten aan de kant waar de snelweg loopt, het verkeersgeluid is dan sterker dan het geluid van het beekje. Tijdens ons verblijf was het ook vrij modderig allemaal, met diepe sporen van slippende wielen van gasten die hun caravan of camper op de plek willen zetten. De plekken zijn bosrijk met veel en soms continu schaduw. Er zijn twee toiletgebouwen die dicht bij elkaar centraal staan, dus soms ver van je plek.De camping bepaalt tijdens de boeking een plaats voor iedere gast, waar niet van wordt afgeweken. Niet handig, mensen die hun eigen plekje kunnen kiezen zijn eerder tevreden en de eigen planning van de camping wordt nodeloos ingewikkeld.

• 7Eetgelegenheden
  • 9Kristof23-08-2021

Heel mooie camping

Mooie kampeerplaats, goed onderhouden sanitair, verwarmd zwembad, eten in restaurant was lekker! Gastheren en personeel super vriendelijk

• 6Anoniem18-08-2021

Leuk maar niet voor herhaling vatbaar

Een aardige camping maar wij zijn minder positief dan hierboven wordt beschreven. Meer verwacht van vier sterren camping. Personeel is zeker vriendelijk en het zwembad is leuk met heerlijke lichtbedden! De omgeving is ook mooi! Maar wij vinden dat de camping niet mooi is aangelegd. Het eerste terrein met kampeerplekken staat dichtbij een autoweg. Dat geeft toch niet de rust die je in de vakantie zoekt! Daarbij zijn sommige plekken klein, beetje hutje mutje. Het kampeerterrein bij de rivier vonden wij donker (veel hoge bomen) en op dit moment erg modderig (door de overstromingen) maar daar kan de camping niks aan doen. Het speelterrein ligt bij het sanitair gebouw. Niet echt mooi. Verder staat de camping vol met chalets. Het sanitair was soms niet fris, bij heren toilet stonk het, toiletten trokken soms ook niet goed door! Restaurant niet sfeervol ingericht, kil, kan echt veel leuker. Veel honden die je soms wakker blaffen.

• 6Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
    • 8Zwembad
  • 9Peter Willems09-08-2021

Fantastisch domein en super vriendelijke uitbaters

Prachtig domein met alle faciliteiten. De uitbaters zijn super vriendelijk en heel behulpzaam. Een super aanrader

• 10Zwembad
  • 10Bastiaan03-08-2021

Echt heel leuk

Een mooie leuke camping, super vriendelijke mensen met een leuk riviertje over de camping. Echt alleen maar positief over deze fijne plek.

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
    • 10Zwembad
  • 10Martine07-07-2021

Super mooie camping

De 2de keer dat we op deze camping waren. Hele mooie camping, mooie plaatsen en heel verzorgd. Het sanitair is ook heel proper. We komen hier heel graag voor de rust. Heel vriendelijke uitbaters. Wij gaan zeker terug.

• 10Staat v/h sanitair
  • 8Joeri20-04-2021

Mooie, goedgelegen, ruime camping.

De camping ligt inderdaad dicht bij de autosnelweg, maar wij hebben hier totaal geen last van gehad. Misschien als je vooraan op de camping staat dat dit wel het geval kan zijn. Wij hadden hier geboekt om te gaan wandelen en daar is de omgeving heel geschikt voor. Tijdens ons verblijf was het sanitair wel heel beperkt (2 toiletten en 2 douches voor de hele camping) maar dit was omwille van corona. In normale omstandigheden zijn de 2 sanitaire blokken toegankelijk. Het sanitair was wel net en recent. Bij de receptie kan je enkele hoofdnoodzakelijke items kopen en broodjes bestellen. (deze laatste zijn dan vanaf 9u beschikbaar om op te halen) Verder ben je aangewezen op de winkels in de buurt. Voor kinderen is er een grote speeltuin en beekje dat door de camping loopt. Er is gratis wifi aan de receptie, maar deze is heel traag. 4G van Proximus doet het niet, van Base zou dit wel lukken.

• 7Liliane20-08-2020

matig

De camping is gelegen vlakbij een autosnelweg en daar heb je behoorlijk wat lawaai van, zowel overdag als 's nachts. Het afvalwaterputje aan mijn plek zat verstopt bij aankomst, ik heb dit een paar keren gemeld aan de receptie, doch er gebeurde niks, hoewel mij verzekerd werd dat iemand het zou komen verhelpen. Toch een behoorlijk dure camping, waarschijnlijk door de aanwezigheid van een zwembad voor de kinderen. Hoewel de site Wifi vermeldt, heb je enkel bereik in of aan het internetlokaal en dan nog heel traag internet, zelfs het 4G signaal was maar af en toe bereikbaar. Voor mij was het een eenmalig verblijf.

• 8Eetgelegenheden
  • 9Fam Van den Sande13-08-2020

Pareltje in de Ardennen

Voor een korte week naar Moulin de Malempré geweest. De camping is er met de nieuwe eigenaars enorm op vooruit gegaan (wij waren er in 2005 en toen viel verblijf tegen). Mooie ruime plekken, in het midden van de Ardense bossen. Prima infrastructuur met een knap zwembad en ook prima sanitair. Gemakkelijk bereikbaar want niet ver van de autostrade (de "hinder" van de snelweg is trouwens overroepen). Prima ligging om de streek te verkennen (La Roche, Stavelot, Rochefort, enz). Vanop de camping mooie wandelingen, fietstochten. 's Avonds zalig rustig. Zeker eentje om opnieuw te doen.

Camping Moulin de Malempré info

Camping-informatie

• Aantal huisjes op parkBeschikbaar (1)

Het complex

• WasmachineBeschikbaar

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Verwarmde zwembadenBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar