Petit Han

vakanties Petit Han

Reviews over Petit Han

• 0rielkevl15-02-2012

gezellig

Wij zijn met de kerst in deze omgeving geweest. Helaas geen sneeuw, maar verder een mooie omgeving voor wandelingen

december 2011

• 6familie de Vries17-12-2011

mooie omgeving voor actieve mensen

erg veel sportieve dingen te doen. Erg saai voor mensen die willen uitgaan, er is weinig in de omgeving te doen en 's avond is het niet fijn om er te rijden met de auto. Er is namelijk geen verlichting bij de wegen.

Gereisd met vrienden in juli 2009

• 9vins26-07-2009

goed

wat was dat geluid wat van de zolder kwam. er kwam iedera avond een gesis leek wel een dier.Als iemand het weet mag hij dat wel laten weten aan mij. voor de rest was het een goed en mooi verblijf plaats

Gereisd met vrienden in juli 2009

• 8Jake van Kaam01-05-2008

Het vakantiepark in Petit-Han is een rustig park in de natuur. Er zijn in he park weing accomodaties maar er is in de stad Durbuy ontzettend veel te doen. het is ongeveer 15 minuten rijen. Het is een kleine, oude stad met ontzettend veel cultuur, barretjes, kerkjes, en een mooi kasteel. Je zit ook dichtnij de steden Name en Luik. Het park is kinder vriendelijk, en er is een zwembad/speeltuin gebied. Als u van rust in de natuur houdt is dit een goed park om heen te gaan.

Gereisd in mei 2008