Vue Superbe

Vakantiehuis
BelgiëNamenTreignes

Benieuwd naar de prijzen?

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiehuis Vue Superbe voor je op een rij gezet:

9.9FenomenaalScore uit 78 reviews

• Speeltuin
Meer vakantiehuis info

78 Reviews over Vue Superbe

• 10Ludovic26-10-2020

Zeer verzorgde gîte met prachtig zicht

heel aangenaam verblijf gezellig aan de pelletkachel, en een stukje vlees op de bbq.

• 8Van den Steen25-09-2019

We hebben er allemaal van genoten.

We hebben een heel leuk weekend gehad in jullie vakantiehuis. De 4 kinderen, zowel de grote als de kleinere, hebben zich kunnen amuseren. De mega grote trampoline, de klimmuur, de hangmatten, … in de tuin waren geweldig. Ook het speelgoed en de fietsjes die beschikbaar waren hebben hun dienst gedaan. De kamers en leefruimte zijn voldoende groot. In de keuken was echt alles aanwezig. We hebben allemaal genoten van het zonnige weekend op het grote terras met prachtig zicht.

• 8Inrichting
    • 8Hoeveelheid ruimte
  • 10Jos Feron Lady Force15-09-2019

Tophuis op toplocatie

Vanwege een koers in Fourmies (FR) en de start van de Lotto Belgium Tour in Mettet zochten wij, dames wielerelite team Jos Feron Lady Force een rustig, ruim huis in enkele dagen in te verblijven tussen de 2 plaatsen in. Bij aankomst was de eerste indruk overweldigend, de rust de ruimte, een huis van alle gemakken voorzien. Een aanrader.

• 9Inrichting
  • 10Jeanne08-09-2019

Fantastisch logement voor families

We hadden hier ons jaarlijks heerlijk famiieweekend in de Ardennen. Alles was opnieuw prima in orde, we genoten van het uitzicht, het ruime huis en de mooie streek die veel te bieden heeft. Onze kinderen hadden de tijd van hun leven met verkleedkledij in de grote wilde tuin vol speeltuigen.Bedankt voor het lekkers bij onze aankomst en zeker tot later!

• 10Elize02-08-2019

Heerlijk, rustig en prachtig uitzicht!

We komen nu al voor de 5de keer en we gaan zeker nog terug! Of het nu herfst, winter of zomer is, het is er heerlijk vertoeven. Veel speelgoed voor de kinderen met als topper de tuin! Prachtig uitzicht en heel erg proper! Een aanrader!

• 10Martine Vanhove11-06-2019

Prachtig weekendje

Reeds voor de 2e keer zijn we naar deze gite geweest. Deze keer met de familie. We hebben echt genoten. Alles piekfijn in orde. Gezellig ingerichte gite met binnen en buiten een groot aanbod voor de allerkleinsten. Kinderen kunnen zich hier niet vervelen. Wat een topper, al de produkten die er staan dat je kan gebruiken, zowel in de keuken als bij de douche. Tevens goed gelegen om mooie uitstappen en wandelingen te maken. Daarvoor is ook alle info en wandelkaart aanwezig. Wij komen zeker nog terug

• 10Claudine23-06-2018

Super

Bij het betreden van de gite hadden we direct een waw-gevoel. Aan alles is gedacht. Ben je iets vergeten? Geen probleem trek de kasten open en je vindt het wel. Nee echt...er zijn geen woorden voor. Prachtig uitzicht, ruime living, ruime kamers, sanitair picobello, terrassen voor en achter. Een paradijs voor de kinderen. Zeer goeie matrassen, we hebben er zalig geslapen, overal horren. We kijken reeds uit naar ons volgende bezoek.

• 10Annelies30-10-2017

Fantastisch verblijf, heel kindvriendelijk

Wij hebben in mei de 2 gites gehuurd. Alles tip top in orde en heel erg betaalbaar. Ideaal om met kinderen naar toe te gaan. Ontzettend veel speelgoed aanwezig, zowel binnen als buiten. Heel vriendelijke eigenaars . Een echte aanrader!

• 9Barbara23-10-2017

Heel leuk weekend meet vrienden en kindjes!

Zeer kindvriendelijke huisjes: hekjes aan de trappen, speelgoed binnen en buiten. Mooie streek! Twee huisjes samen huren = tof concept. Samen reizen, maar toch ook een beetje apart.

De tuin ligt op een helling en was niet evident voor kindjes die net stappen, maar een plezier voor de oudere kindjes.

• 9Inrichting
    • 9Hoeveelheid ruimte
  • 9Evelien23-10-2017

Fantastisch!!

Super huisje, kinvriendelijk, veel speelgoed aanwezig en helemaal tip-top in orde 😊. Leuke buurt met veel activiteiten....

Vakantiehuis Vue Superbe info

• SpeelplaatsBeschikbaar