Bed & Breakfast B&B Yaca

Meer bed & breakfast info

Contact

183 Reviews over B&B Yaca

• 8Leon Loyens28-08-2020

Leuke omgeving, mooi huis met veel groen

Goede en warme ontvangst van de gastvrouw Imola, ze is gastvrij en geeft voldoende uitleg over de streek. Goede bedden, mooie kamers. Om te douchen moesten wij door de gang naar een andere aparte douche doch dit was niet zo erg en goed te doen, douche was proper en functioneerde prima. Ontbijt was oke, voldoende vlees, vleessalades en verschillende soorten kaas, zelf gemaakte confiture en ook het brood kwam uit eigen bereiding. Er mocht misschien wel een 'krakertje' bij liggen (pistoleetjes kan je ook afbakken in eigen keuken). Op zich was alles netjes in orde.

• 7Eten
    • 7Kamers
  • 5Milonton Rudi13-08-2020

Respect voor coronamaatregelen.

Niets gemerkt van coronamaatregelen. Geen masker door gastvrouw, geen handgeld, nergens te bespeuren. De ontbijttafel was gedekt voor 4 kamers zonder social distancing. Geen water, fruitsap, koffiekoek, pistolet bij het weliswaar uitgebreid ontbijt. Evenmin een yoghurt of geen enkele vorm van fruit. In de kamer moest mijn vrouw over mij kruipen om naar 's nachts naar het toilet te gaan. Pluspunt vriendelijke gastvrouw en fijne rustige omgeving. Helemaal zijn prijs niet waard.

• 5Eten
    • 5Kamers
  • 10ANTOINETTE09-08-2020

Heerlijke B&B

Alleen maar lof voor Imola en Daniel. Alles perfect in orde. Leuke tijd gehad en veel bruikbare tips gekregen. Fijne en schone kamers en een goed verzorgd ontbijt. Daarnaast twee lieve personen met een passie voor hun B&B.

• 9Hilde Le Roy19-07-2020

Een oase van rust!

Het was een reuze gezellig huis, zeer lekker ontbijt. Zeer lieve gastvrouw. Een minpuntje, we hadden de kleinste kamer. Dit was net iets te klein voor 2 volwassenen. Andere kamers zijn echter wel TOP !! Een leuk accent is dat elke kamer werd gewijd aan een kunstenaar.

• 7Kamers
  • 9sylvia16-07-2020

Lieve mensen ! en een oase van rust...

Een heerlijk weekendje gehad , de dorpjes verkend met de fiets langs de oude dijkenroute, Verwend door Imola de lieve gastvrouw, die tijd maakt voor iedereen en het lekkere ontbijt.

• 9Eten
    • 9Kamers
  • 10Anne-Marie Van Riet01-03-2020

Een hele fijne plek om te verblijven.

Heel vriendelijk onthaal. Rustige en ook heel propere kamers. Heel lekker ontbijt met zelfgebakken brood door de lieve Imola, alsook de zelfgemaakte confituur. Zeer diervriendelijk, mijn hond voelde zich heel goed thuis en werd ook verwend. Een plaats om naar terug te gaan. Zeker weten.

• 9Kevin & Magdalena & Mathias26-02-2020

leuk verblijf !

"Wij zijn dit weekend een nachtje verbleven in de B&B Yaca, en kunnen niets dan lof vertellen over de uitbaters en de accommodatie. Bij binnenkomst werden wij goed ontvangen en kregen iets te drinken aangeboden. De kamers zijn netjes en verzorgd alsook ook het uitgebreide ontbijt. ( zéér lekker brood ) Wij verbleven hier met ons zoontje van 3 jaar oud en deze werd goed ontvangen door de huisvrouw ;-). Parking is ook voor de deur en gratis wat een groot voordeel is. Mvg, Kevin & Magdalena & Mathias"

• 8Kamers
  • 9De Smet-Vandersmissen23-11-2019

Voor herhaling vatbaar!

Een karaktervol verblijf in een rustige omgeving. Vriendelijke en behulpzame gastheer/gastvrouw. Hondvriendelijk. Een aanrader!

• 9Eten
    • 9Kamers
  • 10Leo13-09-2019

Een aanrader voor verwende reizigers!

Bij aankomst werd Ik verwelkomt door de uiterst vriendelijke Gastvrouw Iloma welke mij direct na mijn aankomst een zelfgemaakte verfrissing aanbood. Nadat ik het doel van mijn verblijf in De Haan (voornamelijk het maken van een reis met de Kusttram) had vermeld ontving ik veel informatie met betrekking tot de bezienswaardigheden in De Haan, Blankenberge en Oostende en maakte ik aansluitend met de Gastvrouw een kort autoritje door De Haan waarbij, naast diverse andere bezienswaardigheden, onder andere het historische tramstation van De Haan aan Zee en de nabijgelegen gratis parkeerplaats werden getoond. De prijs/kwaliteitverhouding van deze B & B is zeer goed: gelegen in een rustige en mooie omgeving, mooi aangelegde en goed onderhouden tuinen met diverse leuke zitjes, veilige parkeerplaats, ruime en schone slaapkamer, leuke en gezellige ontbijtkamer, uitgebreid ontbijt.

• 9Alex Baller01-09-2019

Fantastic Place

We enjoyed a nice Stay!! The breakfast was very good. The room was also nice. We Loved it. very nice People

• 8Kamers

Bed & Breakfast B&B Yaca info