Albenga (Ligurie)

campings in Albenga (Ligurie)

campings Albenga (Ligurie)

Reviews over Albenga (Ligurie)

• 6Charfha18-04-2018

Mooie omgeving, maar jammer van privestranden

Wij waren vorig jaar in de bloemenriviera op camping Cera una volta. Dat is ons goed bevallen, lekker relax. Leuke vriendjes voor de kids (dit moet je natuurlijk maar net treffen) Maar......... de stranden. Op zich willen we nog wel een keer daar naar toe, maar vanwege het feit dat je vrijwel nergens gewoon het strand op kan, zien wij dit toch niet zitten. Zelf wonen we om de hoek van het strand, wij zijn gewend dat je daar gewoon naar toe kan als je wilt. Daar dus volop betalen. Verplicht op zo'n bedje met parasol, klem tegen elkaar. En dan een heeeel klein strookje voor het water om vrij te bewegen. Vreselijk! Dus al zou het voor niks zijn, zou ik daar nog niet direct gaan zitten. Dit is zo jammer, want voor ons echt reden om niet meer die kant op te gaan. Eerlijk is eerlijk, we hebben echt een zalige vakantie gehad, maar het gemis van om zomaar ff naar het strand te gaan was bij ons erg groot.

• 1Stranden

augustus 2017

• 9Anja Ridderhof04-07-2015

mooie bloemenriviera

De omgeving is vol mooie bloemen, palmen langs het strand en cactussen langs de huisjes, en olijfboomgaarden. Mooie stranden met gezellige boulevard en veel strandwachten voor de veiligheid.

Alleen gereisd in juni 2015

• 7nielsvandekamp23-09-2014

Rommelige stranden

De stranden zijn erg hutje mutje. Het stadje zelf is sfeervol met voldoende restaurants.

• 6Stranden

augustus 2014

• 9Rob21-09-2014

Het oude centrum is prachtig.

Elke keer als we hier weer komen is het de moeite waard. Het oude centrum is prachtig, de winkeltjes leuk, de mensen vriendelijk, het ijs heerlijk, het strand schoon en de zee in blauw. Wat wil een mens nog meer. Eh ja, er blijven!!!

januari 2014

• 5Marije20-08-2014

geen mooie kustlijn

weinig parkeerplaats en stranden volgezet met honderden ligbedden. Erg lelijk!

• 4Stranden

januari 2014

• 8Laura14-08-2014

Leuk toeristisch stadje!

Leuk stadje waar je 's avonds lekker pizza's/pasta's kan eten en lekker ijsjes kan halen. Het centrum ligt op 0,5 km van het strand. Ook zijn er leuke winkeltjes.

• 7Stranden

• 8fam. van der Hoef14-08-2014

Albenga is leuk, maar Alassio is veel leuker!

Het gebied rondom Albenga is niet fraai, zeer veel kassenbouw, een mooie tocht door de bergen is de moeite waard! en San Remo en Alassio is erg mooi.

• 5Stranden

• 8Birgitte van de Water08-08-2014

Gezellige stad.

Gezellige stad met leuke (kleding) winkels.

• 7Stranden

Gereisd met partner in juli 2014

• 6fam Kamstra08-08-2014

mooi strand, geen pitoreske omgeving

mooi strand, geen pitoreske omgeving

• 8e.Hoekzema06-08-2014

Albenga, leuk middeleeuws stadje.

Leuk om Albenga te bezoeken het heeft mooie oudheden en heeft gezellig restaurantjes met vriendelijke mensen.

10 van de 31 reviews gezien