CanadaAlbertaJasperCampings JasperCamping Whistlers campground

Camping info

14 Reviews over Whistlers campground

• 8ans schilt07-01-2017

mooie campground, vriendelijk personeel

veel ruimte en goed sanitair

• 9Staat v/h sanitair
  • 6Alex18-08-2015

Ruime opgezette campground

2 nachten gestaan op ruim opgezette camping. Veel Elken als buren gezien. Sanitair is erg ver weg. Moest er met de camper naartoe rijden.

• 6Staat v/h sanitair
  • 8Marianne13-07-2013

Schitterend gelegen

Camping Whistlers campground in Jasper is een groot opgezette camping met ruime plaatsen tussen de bomen. Er is maar 1 sanitairgebouw met beperkte douche gelegenheid,Toiletgebouwtjes zijn iets meer verspreid over de camping. En dus veel gebruikt en dus ook niet zo erg schoon.We hebben hier 2 nachten gestaan en vele Elks gezien.

• 7Staat v/h sanitair
  • 8heer van Zellem22-09-2012

Nette mooie camping

Aan te raden om daar gezellig te gaan camperen, gratis houtvoorziening voor een leuk kampvuurtje

• 9mbrouwer_nl02-04-2012

DE camping voor Jasper

Grote camping. Gezellig opgezet tussen de bomen, genoeg privacy. Grote gaten in de secundaire wegen naar de kampeerplekjes. Veel eekhoorntjes. In de bronsttijd ook veel wapiti's te horen. Op labour day weekend zijn alle reguliere campings vol en wordt er een overflow camping met alleen wc ingericht bij Snaring river, zo'n 10km van Jasper vandaan. Goede uitvalsbasis om een aantal activiteiten in de regio te ondernemen. Het dorpje Jasper is te lopen vanaf de camping, ca. 3km. Geen wifi op de camping, wel op diverse plaatsen in Jasper bij het bestellen van een consumptie, bv bij de Other Paw Bakery. Internet ook mogelijk in de bieb, tegen betaling. Wasserettes in het dorp.

• 8Paul27-07-2011

zeer mooie campground

Hebben hier 2 nachten verbleven, het is een zeer gote campground ( 800 plaatsen ) maar zoals alles opgezet is lijkt het een kleine campground. Alle plaatsen tuusen de bomen en er is zeer veel wild ( herten, elk en beren ) op de campground. Wij hebben overigens geen beer gezien. Het sanitair is schoon maar je moet wel met de camper er naar toe omdat het anders 15 minuten lopen is. Er is gratis hout te krijgen wanneer je een fire permit koopt voor $8. Er is een grote speeltuine voor de kids en een groot veld waar gespeeld kan worden. Vanaf de campground heb je een mooi uitzicht op whistlers mountain.

• 7Danielle16-07-2011

Een welkome afwisseling

Na twee keer op een stukje asfalt tussen de dennenbomen te hebben gekampeerd (in Lake Louise en Canmore) is dit een welkome afwisseling. Heerlijk kamperen in het bos, midden in de natuur. En 's morgens bij het ontbijt hadden we opeens een familie Elks in de "voortuin" staan. Prachtig!

Enige nadeel is wel dat het voor zo'n trekpleister de enige camping is, op tijd zijn anders heb je geen electriciteit. Deze pech hadden wij dus, gelukkig konden we in het dorp een heerlijke fleecedeken kopen, iets wat met de koude nacht wel noodzakelijk was.

• 7Staat v/h sanitair
  • 8Joke14-03-2011

een hele grote camping, veel rust

Vooral de rondlopende elks maken deze plek zo bijzonder, hert lijkt hun terrein, en jij mag daar als camperbewoner wel tussen gaan staan. Toen wij er stonden-voorjaar- was het heel rustig. We maakten 's avonds een wandeling en deden er een uur over om een rondwandeling te maken. Naar het sanitair kan een hele tippel zijn. We stonden hier 2 nachten en genoten erg. Boodschappen deden we in het nabij gelegen Jasper.

• 8Dirk-Jan11-06-2010

Schitterende camping

Camping is fantastisch gelegen. Laatste 2 dagen stonden we met de camper bijna alleen op de camping. Geweldig wat een rust en natuur. 's Avonds nog een Elk met jong op de camping gezien. Sanitair is redelijk oké. Zowel plekken zonder voorziening, als met water en electriciteit is mogelijk. Prijs is redelijk hoog, zeker als je er nog een vuurtje bij wilt stoken, komt $8 voor bij, maar het hout is dan wel weer gratis. Zeker aan te raden, deze camping!

• 8joost.marian13-05-2010

Mooi in de natuur gelegen campsite

Ruime camping net buiten Jasper, waar je de wapiti herten zo tegen het lijf loopt. Lopen naar het sanitair doe je niet. Je neemt gewoon de camper en parkeer bij de gebouwen die centraal liggen. Lekker vuurtje stoken als je het ticket verkoopt en dan de blokken ophaalt van de verzamelplaats.

Camping Whistlers campground info

• InternetNiet beschikbaar