ZooverContact

Contact

Wegens extreme drukte lopen de wachttijden op tot >30 minuten. Ook hanteren we kortere openingstijden.

Heb je een vraag over online inchecken, ruimbagage of je PCR-test? Lees voor je belt alle informatie op onze website goed door.

Snel naar:

Sta je op het punt een vakantie te boeken? Of heb je een vraag over de voorbereiding van jouw vakantie? Vind het antwoord op jouw vraag in onze veelgestelde vragen. Deze werken we bijna dagelijks bij dus onze antwoorden zijn altijd up-to date. Grote kans dat het antwoord hier dus al tussen staat. Dat scheelt je een al gauw 15 minuten wachttijd aan de telefoon. Ga naar onze veelgestelde vragen.

Heb je je vakantie bij ons geboekt? Dan ontvang je een persoonlijke inlog voor jouw Mijn-Zoover account. In dit account vind je alle informatie over jouw boeking. Zo vind je er informatie over je vlucht zoals de vluchttijden, ruimbagage bijboeken en stoelen reserveren. Ook vind je er alle informatie over reisdocumenten, visa en vaccinaties die je eventueel nodig hebt voor jouw vakantiebestemming. Daarnaast komen hier 5 dagen voor vertrek jouw vouchers klaar te staan. In jouw Mijn-Zoover account vind je dus alle informatie voor de voorbereiding van de vakantie.

Natuurlijk kan je ons ook altijd een berichtje sturen. Onze digitale collega Soof staat dag en nacht voor je klaar. Onderin de pagina vind je een oranje bolletje. Door 1 klik op de knop start je een gesprek met haar. Ook is het mogelijk om ons via Whatapp een bericht te sturen. Dit kan op +31 6 58812222. Verwoord je vraag kort en bondig, zodat we je bericht goed binnen krijgen.

De klantenservice is bereikbaar op: +31(0) 88 777 17 77 Let op: wegens extreme drukte loopt de wachttijd op tot > 30 minuten. Ook sluiten om 15:00 uur onze lijnen. Vind het antwoord op jouw vraag in onze veelgestelde vragen.

Reguliere openingstijden:

Maandag 10:00 - 15:00 uur Dinsdag 10:00 - 15:00 uur Woensdag 10:00 - 15:00 uur Donderdag 10:00 - 15:00 uur Vrijdag 10:00 - 15:00 uur Zaterdag 12:00 - 16:00 uur Zondag 12:00 - 16:00 uur