Hotel Grand Bahia Principe La Romana

Dominicaanse RepubliekDominicaanse RepubliekLa Romana

7.2GoedScore uit 22 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Meer hotel info

Bekijk de beschikbaarheid

24 Reviews over Grand Bahia Principe La Romana

• 7Danny Lepomme04-10-2019

Mooi resort met veel potentieel

Mooi resort, waar het voor ons vaak te luidruchtig was ! Veel te druk aan het zwembad, waar de muziek van de bar tegenop de muziek van de animatie (aquagym, salsa lessen, e.d.) stond te spelen. 's avonds ook geen alternatieven om een rustig van een drankje te genieten. Of er was de (te luide) muziek van afwisselende DJ of live muziek in aanloop naar de avondanimatie. Veel te lawaaierig in het hoofdrestaurant. Zeer irritant dat ze met rolkarren de tafels komen afruimen. En het bestek moet blijkbaar telkens in de bakken gesmeten worden. à la carte restaurants zijn een verademing (culinair & bediening). Allemaal zeer spijtig, want alles is aanwezig om hier een tophotel van te maken. Maar vaak is het net niet. Mooie ruime kamers, maar zeer luidruchtige airco's. En niet altijd binnen. Ook de buiten-units maken veel lawaai. Ook misten we de azuurblauwe zee. Blijkbaar te wijten aan de rivier die iets verder op in de zee uitmondt.

• 6Zwembad
  • 9Franka18-09-2016

zeer goed

Wij hebben een heel goed verblijf gehad in dit hotel. Het personeel was enorm vriendelijk, we werden altijd bediend met een glimlach. De kamers waren zeker in orde, elke dag werd er gekuist en kregen we nieuwe handdoeken. Het enige jammere was dat de zee niet zo helder van kleur was zoals je zou verwachten op de Caraïben. Veel zeewier, maar zowel s'morgens als s'middags werd dit zoveel mogelijk opgeruimd. Op het eten ook niets aan te merken, veel keus, veel variatie. Topvakantie.

• 9Eten
    • 10Zwembad
  • 1Jessica T24-09-2015

Terrible. Don't go here!

Staff were rude and incompetent, food was AWFUL, water was dirty and full of jellyfish!

Our experience at this resort led us to cancelling our ENTIRE WEDDING IN THE DOMINICAN because our experience was so bad. Food preparation and storage conditions led both my fiancee and I to contract food-borne illnesses and we are now being tested for parasites. We both got stung by jellyfish in the ocean that was part of the resort. Service was worse than non-existent - you'd sit down and wait to be served, and literally NO ONE WOULD SERVE YOU. Staff and management were lazy, poorly trained, and their manners were horrifying. They'd be more concerned with lying down on their backs with their shirts up browsing on their phones rather than helping you.

This place is a mess. Don't go. The whole Dominican Republic seems to be sliding downhill. Next time we will go to Europe or a nicer Caribbean island and avoid the DR's hot mess altogether. People were literally ending their trips early to get away

• 1Eten
    • 3Kamers
    • 3Zwembad
  • 5Joseph-Antoine Duchesne07-01-2015

Très beau site mais...

Beaucoup de voyageurs sont satisfaits de cet endroit. Nous y sommes allés du 20 décembre 2014 jusqu'au 3 janvier 2015.

Le site est magnifique mais isolé des villes. Après deux jours, des boutons sont apparus sur le bas de nos jambes... Punaises de lit... Puis malade pendant 4 jours. La salubrité des cuisines semble chanceler. J'ai vu des insectes sortir de mes tranches de pain lorsque je les ai mis à griller dans le grille pain!!! J'ai vu un préposé au "smooties" se jouer dans les sous vêtement puis continuer à couper les fruits et les passer au mélangeur! Plusieurs soirs, l'hôtel semblait vide... Devinez où étaient les voyageurs? Dans leur chambre, malades! Nous avons remarqué que des aliments étaient laissés pendant plusieurs heures à la température de la pièce! Plusieurs clients étaient insatisfaits. Et comble de malheur, l'hôtel ne nous demande pas comment on va et ne nous propose aucune évaluation de notre séjour!

• 2Eten
    • 9Zwembad
  • 7pascalespelier23-12-2013

Wat er allemaal verkeerd kan gaan...

Véél afwisseling van eten. Leuk om te zien was dat er veel personeelsleden met een kerstmuts rondliepen. Maar ...Op de kamer werkte airco niet! 24/24u free internet in de lobby, vergeet het! 1u per dag...Telefoon die defect is...Glutenvrije voeding: kennen ze niet... Maar wel véél afwisseling van eten. Leuk om te zien was dat er veel personeelsleden met een kerstmuts rondliepen. Op het smalle strand ligt véél zeewier dat weliswaar constant verwijderd wordt door het personeel. Het zeewater waarvan je verwacht dat het in de Caraïben helder is, lijkt meer op het water van de Nooidzee

• 9Eten
    • 8Zwembad
  • 8Olijslagers Lotte18-09-2013

Mooie vakantie gehad!

Ben met een klein hartje vertrokken naar dit hotel, maar moet eerlijk zeggen dat dit nergens voor nodig was!Het hotel wordt goed onderhouden, het eten is er lekker en het personeel is supervriendelijk! Is het naar mijn mening een 5sterren hotel?Toch niet, eerder een 4sterren. Kamer: Netjes onderhouden en goede grootte.Exact zoals op de foto's. Badkamer mooi groot,maar kan beter! Zo begoner wat schimmel te verschijnen bij het verluchtingsgat.Wij zijn ook 4x met een kakkerlak in contact gekomen in de bad en slaapkamer!Wij lagen wel op het gelijkvloers. Strand en zwembad:Mooi groot en goed onderhouden. Verwacht geen helderblauw water en parelwitte stranden.Dan kan je beter richting punta cana vertrekken. Eten: Zeker niet te klagen! Goed veel keuze, er zit zeker wat lekkers tussen.De a la cart restaurants vallen wel tegen ... Drank krijg je met zekerheid in overvloed! Service : Perfect!Je wordt echt verwend! Kijk zeker eens bij mijn tips voor uitstappen! Het binnenland zien is een must!

• 8Toon27-06-2013

Mooi hotel met leuke animatie

Het was een mooi hotel met een ronduit prachtige tuin. Het personeel is overwegend vriendelijk en behulpzaam. Vooral het animatieteam had er zin in en zorgt voor veel enthousiasme. Minpuntjes zijn wel de niet zo propere zee die ook nog eens vol kwallen zat, een muggenplaag, de regelmatige problemen met warm water, een safe waarvoor je moet betalen, geen internet op pc's ter plaatse en een (dubbele) deur tussen 2 kamers waar alle lawaai gewoon doorging als een mes door boter! Maar na te gaan klagen kregen we wel zo een andere kamer. Een punt waarvoor je zeker wel moet opletten is de Bahia Principe (BP) Priviliges Club. Zij zitten in de lobby en verkopen zich als een reisorganisatie die toegang biedt tot de exclusievere delen van het hotel, maar in feite is dit niets minder dan timesharing. Opgelet hiervoor, beter niet tekenen en anders zeker niet betalen (en kaart blokkeren desnoods). In België kan me je niets maken daarmee.

• 7Eten
  • 7rudy01-02-2013

doorsnee vakantie

als trouwe bahia bezoekers waren we toch wat teleurgesteld in deze bahia: alles is perfect netjes : kamers, zwembaden, strand enz. het weer was heerlijk. wat betreft de maaltijden denk ik dat het hoetel een andere kok nodig heeft want in vergelijking met de andere bezochte bahia hotels vond ik het eten maar povertjes : alle dagen een thema maar bijna altijd zelfde eten???? ik nam ook golden club formule maar dit was geen meerwaarde. een detail nog te pas en te onpas kregen aangekomen klanten een gratis upgrade naar nieuwe luxe complex, ik als trouwe klant kreeg niet de kans???

• 5Eten
  • 9Rita26-11-2012

Fantastische reis gehad

Na het lezen van de negatieve commentaren vertrokken we met een beetje schrik. Onterecht! Het is een heel mooi complex met prachtige tuinen. Alles wordt perfect onderhouden. Overal is het super netjes! De kamers zijn heel mooi (junior suite). Iedereen is vriendelijk (zeker als je zelf ook vriendelijk bent). Enige minpunt is het zeewater: het klopt dat het geen helder water is. Dat hebben we wel gezien op onze uitstappen naar eilanden. Maar het prachtige zwembad maakt veel goed! Voor de rest hebben wij alleen maar lof. De animatie was niet super maar voldoende en ze deden echt hun best om er iets moois van te maken. Het eten is goed, een typische all-in. Voldoende keuze en gevarieerd. Na 14 dagen heb je het meeste wel gehad, maar wij bleven het toch lekker vinden. De cocktails zijn superlekker en er is een zeer uitgebreide keuze. De a-la-carte restaurants zijn zeer goed, vooral de Franse gourmet en het Italiaanse restaurant. Kortom, wij hebben fantastisch genoten!

• 3Van der Plaetse05-05-2012

Dit nooit meer

Zeker niet tevreden, eten niet goed. Konden niet binnen in de kamer wel 6 keer heen en terug moeten gaan en dan nog niet in orde. Zijn zeker niet vriendelijk. Om buiten hotel te geraken moet je zeker 30 min stappen in volle zon of moet je een taxi nemen in het doorgaan en een bromfiets bij het terug komen.Strandstoelen zeer vuil.

• 3Eten

• TheaterBeschikbaar (1)
  • CasinoBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderclubBeschikbaar
  • Restaurants met rookruimteBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar
  • Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • PaardrijdenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • BadmintonBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)

Maaltijden