Hotel Grand Bahia Principe Cayacoa

Dominicaanse RepubliekDominicaanse RepubliekLas Terrenas/ Samana

7.8GoedScore uit 28 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Meer hotel info

Bekijk de beschikbaarheid

28 Reviews over Grand Bahia Principe Cayacoa

• 10Rudy Coolens30-05-2014

ideaal voor een rustige vakantie

de accommodatie uitstekend , heeft een uitzicht , hotel is goed gelegen , het animatie team is zeer goed = Carolin , Carlos , Miguel , Luisoy Veronica , Luis , Fernando . prijs / kwaliteit 9/10. de accommodatie heeft 1 buffet en 3 a la carte restaurants de staat van de kamers groot en mooi en worden 2 maal schoongemaakt per dag. accommodatie is kindvriendelijk ,

• 10Eten
    • 10Zwembad
  • 2verbeek29-01-2014

Dit nooit meer

het eten is zeer slecht en altijd koud.Het hotel is Adult-only,doch het kleine strand wordt dagelijks overstoomd door kleine kinderen.Ook irriterend zijn de rugzaktoeristen die op een handdoek tussen de gasten komen liggen. Bij aankomst worden de europese gasten voortdurend bestookt om hun verblijf in te ruilen voor een ander hotel,want het hotel is overboekt door luidruchtige Canadezen die er 4 dagen blijven. Bij winderig weer is de zee een open riool

• 1Eten
    • 1Kamers
    • 1Zwembad
  • 5Erwin Aué27-10-2012

Had toch wel beter verwacht voor een 5-star

We wisten tevoren dat de busreis van Puerto Plata naar hotel ongeveer 3 uren zou duren, dus daar klaag ik niet over. Erger is dat we een Golden Club Suite geboekt hebben voor 3 personen, maar dit viel erg tegen. Mijn zoon is 13 en dus volbetalend net als wij, voor zijn leeftijd is hij erg groot en flink. We kregen een kamer met een lits-jumeaux bed en een ligbank voor mijn zoon. De kamer was voorzien van een nietwerkende kluis en alles voor 2 personen, dus twee badjassen, 2 paar slippers, 2 glazen 2x kop en schotel, kortgezegd dus niet ingericht voor 3 personen. Je mag geen toiletpapier in de wc deponeren maar in een open vuilbak naast de wc-pot (lekker). welkom met champagne kan je ook vergeten. Op de kamers ook geen fruit of alcoholische dranken en water te weinig.

• 7Eten
    • 5Kamers
  • 9Eddy en Christiane wonende Sint-Genesius-Rode.26-04-2012

Een aanrader,zeker de moeite waard.

Zeer goed hotel,netjes,zeer goede maaltijden,buffet gevarieerd,zeer mooie lokatie,dit hotel is een aanrader.Wij hebben in ieder geval genoten en gaan zeker nog terug,wat we normaal nooit doen.

• 9Corrie22-11-2011

Droomplekje op een schitterend schiereiland

Gran Bahia Cayacoa is een mooi, iets verouderd resort en ligt op een rots boven Santa Barbara de Samana. Je blijft genieten van alle mooie dingen zoals een prachtige natuur en uitzichten.

• 8C17-07-2011

leuk voor 1 keer

een mooi hotel gelegen op een klif, waardoor we minder strand hadden dan we zijn gewend van dit prachtige land! dat viel ons helaas een beetje tegen, het strand was opgespoten. zwembade lagen altijd vol en er waren weinig plaatsen in de schaduw, en dan te bedenken dat we iedere dag om 8.30 op waren he! kamers, personeel en verder accomodatie waren echt goed, het was januari dus walvissen kijken, helaas hadden we een erg slechte dag uitgekozen en hebben we niet veel gezien. het is wel een hype daar hoor! dus je betaald al snel veel te veel voor een tripje, let daar goed op!

• 8Cb.06-07-2011

Overal geweldig uitzicht , mooi Resort

Mooi Resort tegen een berg aangebouwd Veel trappen lopen dus , Elke 15 min rijd er een auto tot aan Suite,s Deze staan los van het hotel , met geweldig uitzicht over de baai. De junior suite,s en goldenclub zijn de zelfde kamers. wij hadden een goldenclub.Het enige verschil met goldenclub is dit hier van 11 tot 11 s,nacht roomservice is "Zeer beperkt" Gratis gebruik van een computer in lobby , Veder geen turndown service gezien , zoals vermeldstaat op site van bahia. ook geen amites allen 2 x chocholaatje. De "Pueblo" Het entertanment dorpje staandard bij bahia resorts. Is bij dit Resort niet op het resort maar in het centrum van Samana, Afstand +/- 500 meter. Dit is geen Goed idee. er is een Discotheek en casino maar deze zijn toegankijk voor iedereen. en niet all in. Laatste transfer naar hotel op 2:00 S,nachts na 1:00 wordt het onveilig door grote drukte, er is wel security maar dan onvoldoende , Theatertje,ook disco genoemd op resort is waardeloos Dus weinig nachtleven.

• 10Eten
    • 6Kamers
  • 8Jan23-06-2011

Aangenaam en mooi hoetl

Zeer mooi hotel. Vriendelijk personeel. Zeer mooi gelegen . Snorkelen in de omgeveing van het hotel is echt wel de moeite. Klein minpuntje, de animatie 's avonds is eerder beperkt.

• 9Liny van Loon21-12-2010

Topper

Alles prima, eten lekker en gevarieerd, ligging erg mooi, langs afzet net in zee prima snorkelen. Duikschool oke, door veel regen was water iets troebel, maar wrak Victoria prime duikstek en het kleine eilandje mooi koraal. Weinig vissen door overbevissing. Ga eens met lokaal vervoer ipv met tourorganisatie. Busdiensten prima, standplaats bij de markt in Samana. In Samana ook een mooie waterval, El Coco, met lokaal vervoer, voor 800 peso, 2 pers heen en terug. Betaal met Peso, ipv met dolars, Geldwisselen in het dorp, NIET op de luchthaven, tarief in dorp is veel beter. Verkeer is chaotisch, geen regels, maar men let goed op elkaar. Wij zijn 3 weken geweest, geen moment verveelt, en alles met lokaal vervoer ondernomen. Touroperators zijn erg duur.

• 9Paradijs28-10-2010

Super paradijs

De lange busreis (ruim 3 uur) is het meer dan waard. Het resort is schitterend, schoon en veilig. Kamer zijn mooi. Wij hadden de junior suite met uitzicht op zee, dat is de paar euro meer dan waard.

Weinig Nederlanders in het resort. Vooral Engelse, candezen en duitsers.

Eten is zeer uitgebreid, maar na een paar dagen ken je het wel. De smaak is niet echt top. Maar de keuze is groot. De a la carte restaurants zijn de moeite meer dan waard.

Dorpje om het resort is niet veel soeps en niet heel veilig. 's avonds moet je hier niet komen, overdag is het geen probleem. De dominicanen zijn erg vriendelijk, maar ze willen wel graag geld aan je verdienen en dat merk je wel. Maar vervelend is het niet.

Algemene indruk is dat het een fantastisch mooie resort en gebied is, heerlijk om een week uitermate te relaxen.

Hotel Grand Bahia Principe Cayacoa info

• TheaterBeschikbaar (1)
  • CasinoBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (4)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • WasserviceBeschikbaar

• KluisBeschikbaar
  • TweepersoonsbedBeschikbaar
  • Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • PaardrijdenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)
  • WindsurfenBeschikbaar (1)