Hotel Memories Splash (Splashworld)

Dominicaanse RepubliekDominicaanse RepubliekPunta Cana / Playa Bavaro

Benieuwd naar de prijzen?

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Memories Splash (Splashworld) voor je op een rij gezet:

8.9FantastischScore uit 25 reviews

• Rolstoel toegankelijk
  • Animatie programma
  • Zwembad
Meer hotel info

25 Reviews over Memories Splash (Splashworld)

• 9Evert bakker31-01-2020

Super all inclusief hotel

Kort samengevat Netjes, schoon, goed eten mooi zwembad. Wij hebben een upgrade gedaan naar diamond club en dat is het geld zeker waard je mag dan ook alle restaurants in aangrenzend hotel royalton punta cana gebruiken. We zijn al meerder malen in royalton hotels geweest en komen zeker weer terug. Wij zitten hier nog een dag of 12 helemaal super.

• 9Marieke25-12-2019

waanzinnig resort!

Ieder woord zou te kort schieten! Wij zijn heel veel gewend in deze categorie. Maar dit was het beste tot nu toe. Houden je kids van een waterpark, dan moet je hier zijn. Wij boekten bij aankomst Diamond voor $500 (wat in vergelijking met in Nederland) boeken heel goedkoop was en mochten dan ook gebruik maken van alle faciliteiten bij Royalton. Een treintje rijdt van vroeg tot laat rond en brengt je overal naar toe. Tientallen gezellige bars en terrasjes. Restaurant over de top qua eten. Mensen dansen en zingen de hele dag. Fooi geven hoort erbij dus neem USD mee deze kun je ter plaatse bij de obers wisselen voor losse dollars. De lonen zijn laag omdat men er van uit gaat dat dit aangevuld wordt met fooien. Op het resort zit Nexus waar je excursies kunt boeken. Stukken goedkoper dan via je Nederlandse touroperator. Overigens hadden wij bij touroperator geboekt wat weer honderden euro’s scheelde met touroperator. Vlogen vanaf Brussel.

• 9Fam. Haaijer02-12-2019

Onvergetelijk mooie vakantie

We hebben een prachtige vakantie gehad. Roomservice die via de tv te bestellen is, zit gewoon bij de all inclusive in (dit vonden onze kinderen helemaal geweldig). Het waterpark heeft hele mooie glijbanen, maar om te zwemmen moet je toch echt naar 1 van de zwembaden of naar de zee. Er zijn meerdere busjes op het terrein die je met liefde van de ene naar de andere plek brengen, dus ook als je slecht ter been bent is dit een ideale plek om naar toe te gaan. Het personeel is heel vriendelijk en doet enorm hun best om je te laten genieten van je verblijf. Tip, ga eens in gesprek met de dame van touroperator, ze is dagelijks te vinden bij het zwembad tussen gebouw 27 en 28. Ze is een local en kan je helpen met een leuke dagtrip.

• 9A van B.08-08-2019

Tropische verrassing!

Respect voor iedereen die er werkt. Zo ontzettend vriendelijk! Alles gebeurt met een lach en bijna dansend! Ramon van de poolbar maakt er een feestje van en o.a Pablo en Gasolina van de animatie zorgden voor een hoop vermaak! Wij hebben ons goed vermaakt. Excursie naar het eiland Saona is een aanrader! Genoeg keus in het buffet restaurant, zowel dagelijks dezelfde dingen als elke dag ook andere dingen om uit te kiezen. De tegels bij het zwembad worden wel spekglad en evt een paar parasols erbij kan ook maar er zijn genoeg bedjes! En zelfs ook later op de ochtend/dag. Wij waren hier voor het eerst en waren aangenaam verrast door de sfeer! Heerlijke koffie bij het beans café. In de omgeving verder weinig maar dat wisten we van tevoren.

• 8Jacqueline Looijs16-07-2019

Fijn resort

Mooi resort. Veel vogels en pauwen te zien. Vriendelijke mensen, lekker en divers eten/drinken. Klein strand met snel aflopend water en sterke stroming. Buiten het resort is er niets... Onbetaalbare winkels. ( 25$ zonnebrand....) Muggen vallen mee. Streng bij Splashworld en gladde tegels! Gehorige kamers. Goede airco en Wi-Fi is zeer goed.

• 6Kamers
    • 8Zwembad
  • 10Familie : van griensven29-05-2019

Geweldig

In een woord geweldig !! Hotel is grotendeels gerenoveerd, en dat is zeker merkbaar bij de kamers ! Welke erg mooi en ruim zijn.

Ook de restaurants zijn top 👌

En wat betreft waterpret.. nou dan kan je hier alle kanten op ! Onze zoon ( 9 jaar ) heeft de tijd van zijn leven gehad in het waterpark.

Tip: geef de kamer meisjes eens een kleine tip ! En ze maken de mooiste creaties van handdoeken in je kamer.

Wij gaan hier zeker een keer terug.

• 8Mariska Warmer van Driel10-02-2019

Fantastisch hotel je zal er geen spijt van hebben

Fantastisch hotel wij zijn hier nu voor de 3e keer geweest 2x in oktober en nu in februari memories is groots aan het veranderen in hun voordeel de service van personeel is super zoals altijd niks op aan te merken Enige verbeterpunt is eten bij selections buffet vaak lauw en bubbelbad niet echt een bubbelbad omdat de bubbels het niet doen

• 7Eten
    • 7Kamers
    • 7Zwembad
  • 10A Nijssen17-12-2018

perfecte vakantie met perfecte staf

Wij waren met twee personen in dit hotel in november 2018. We hebben een fantastische vakantie gehad. Enkele tips: We hebben Jeremy van de receptie geboekt voor een prive tour van een dag om dat van het eiland te zien wat we wilden. Fantastische dag gehad. Tip 2: ben niet te bang om fooien te geven. voor 100 dollar maar wordt je in de watten gelegd door het gehele personeel. We werden op een avond uitgenodigd door het deurmeisje van een restaurant, hebben geen kaart gezien, maar wel heerlijk gegeten en gedronken. (ze vroeg gewoon wat we lekker vinden) tip 3 praat met het personeel en toon belangstelling. Je krijgt dan vaak een fantastisch contact en je krijgt alles gedaan (Wij kwamen voor de 2e keer hier en we werden gelijk door het nog in dienst zijnde personeel herkend en begroet) tip 4 klaag niet. Heb je iets negatiefs, zeg het op een normale manier en het wordt perfect op gelost Perfecte vakantie gehad. gaan weer terug

• 4Patricia28-07-2018

Regels worden niet nageleefd

Op zich een goed hotel. Alleen de regels worden niet nageleefd. De badmeester reserveerd om 7.00 uur bedjes voor gasten die pas om 11.00 uur komen. Er zit een groep mensen van 25 personen uit martinique die voor overlast zorgt. Ze pikken je bedje of parasol als je even weg bent voor een bijeenkomst van tui. Doen net of ze je niet verstaan. Nemen een box van een meter mee naar het zwembad en zetten ' smiddags hun eigen muziek kneiterharf. Zijn 2x bij receptie geweest. De beveiliging is even komen kijken maar diet er niets aan. De muziek moest zachter maar zodra hij weg was ging het volume weer harder. Hierdoor een rot vakantie. Voor ons nooit meer dit hotel.

• 5Eten
    • 7Kamers
    • 1Zwembad
  • 8Wendy16-05-2018

Lekker ontspannen

Leuk resort om met kinderen heen te gaan. Elke dag wat leuks te doen in het zwembad

• 6Eten

• KluisBeschikbaar

• SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• All inclusiveBeschikbaar