DuitslandSaarlandNohfeldenVakantieparken NohfeldenVakantiepark Center Parcs Bostalsee

Vakantiepark Center Parcs Bostalsee

• Rolstoel toegankelijk
  • Zwembad
  • Huisdieren toegestaan
Meer vakantiepark info

Vakantie aan het meer bij Center Parcs Bostalsee met Aqua Mundo in Duitsland. Het hoogtepunt hier is toch wel het subtropische zwembad Aqua Mundo met de verschillende glijbanen, een wildwaterbaan en de natuurrijke koraalbaden. Het park ligt midden in de natuur, dus maak ook zeker een boswandeling of bezoek Burg Eltz en Burg Pyrmont.

636 Reviews over Center Parcs Bostalsee

• 10Joke DeMarco27-08-2022

Mooi resort met prachtig uitzicht over het meer

Een van de mooist gelegen parken van Center Parcs. De woningen zijn gebouwd tegen een heuvel waardoor elke woning een prachtig uitzicht heeft over het meer. Hoe hoger je op de heuvel zit, hoe mooier het uitzicht. Veel faciliteiten op het park. Ook activiteiten op het meer. Maar vergeet ook niet de omgeving te verkennen. Saarland is verrassend mooi.

• 9Eetgelegenheden
  • 9Familie Van Rooijen17-07-2022

Heerlijk verblijf in CP Bostalsee

Super fijn verblijf gehad. Mooi park met ruime voorzieningen. Maar ook de omgeving is verrassend mooi. Huisje ruim en schoon. Leuk zwembad. Veel te doen op en rondom het meer.

• 9Tamara16-07-2022

Adembenemend uitzicht over meer

Erg leuk park in een hele mooie omgeving. Het park ligt op een heuvel aan een meer. Alle huisjes hebben een prachtig uitzicht over het meer. Wij zijn in heel veel Center Parcs parken geweest, maar deze is qua ligging wel het mooiste park.

• 5Maria16-07-2022

Prachtige omgeving, slecht park!

Ligging is erg mooi, zwembad en strandbad zeker een aanrader voor kids maar verder valt het vooral tegen! Zou hier niet meer terugkomen. Je kiest voor zo'n park ook wel een beetje voor de kids/animatie. Het is tenslotte ook een stuk duurder dan een gewoon vakantiehuis! Maar de animatie is allemaal betaald. Bizar gewoon waar ze overal geld voor vragen! Daarnaast word je nergens over geïnformeerd. Je moet naar het programma vragen, je moet vragen waar je je moet melden en je hoort pas bij de activiteit zelf, dat het voor die dag al vol zit. Huisjes zijn wel oké. Niet bijzonder maar prima te doen. Schoonmaak niet fantastisch. Wij hebben onder de bank nog flesjes, papiertjes en speelgoed gevonden.
    Al met al GEEN aanrader. Als hier wilt komen voor de omgeving moet je NIET voor Center Parcs kiezen!

• 2Activiteiten
    • 6Onderkomen
    • 6Eetgelegenheden
  • 9Han Dassen09-07-2022

Zeer mooi gelegen park aan meer

Heerlijk verblijf gehad bij Center Parcs Bostalsee. Het park ligt op een heuvel, waardoor alle huizen een prachtig uitzicht hebben op het meer. Op het park veel te doen, maar vergeet zeker niet de omgeving te ontdekken. Heel veel te doen.

• 9Onderkomen
  • 9Debbie van den Nieuwendijk22-05-2022

Super fantastisch !!

Wat is dit park toch zalig! Vanaf 2014 komen wij hier en genieten er elke keer weer van. Cottage was netjes, schoonmaak had wel beter gemogen, maar dat schijnt tegenwoordig standaard te zijn bij CP. Hier en daar vertoonde het huisje wel slijtagesporen, maar dat stoorden wij ons niet aan. Huisje 232 lag prachtig met mooi uitzicht vanaf terras. Personeel is heel erg vriendelijk en geeft je het gevoel zeer welkom te zijn. Door een storing (?) waren er geen Nederlandse zenders. Nou ja, er zijn ergere dingen. In september gaan wij terug naar Bostalsee en vieren wij ons 50ste bezoek aan CP. De omgeving van het park is prachtig. Vermijdt de snelweg als je op pad gaat. Super knusse dorpjes en heel veel burchten en sloten kom je tegen. De natuurparken zijn zeer de moeite waard voor een bezoek. We hebben een super toffe vakantie gehad en tellen af naar ons volgende bezoek.

• 9Onderkomen
  • 8Vera08-05-2022

Geweldig!

Mooi park, erg mooi gelegen met uitzicht op meer. Schone ruime en luxe huisjes. Van alle gemakken voorzien. Mooie omgeving. Zwembad helemaal top!!! Enige nadeel is dat er geen Nederlandse zenders op de tv zit en dat de auto niet bij het huisje mag. Alles is hoog en klimmen en parkeerplaatsen ver weg.

• 8Activiteiten
    • 8Onderkomen
  • 6Bert08-05-2022

Slechte prijs-kwaliteit

Het park op zich heeft een mooie ligging, ziet er verzorgd uit en er zijn vrij veel (prijzige) activiteiten. Aan onze VIP-cottage voor 10 personen was echter weinig te merken van "VIP". Schoonmaak zeer matig. 2 wc's erg vies met zelfs bloedsporen op de wc-bril. In 1 badkamer stond nog een afwasteil met kattengrit en drollen. Alle ramen waren vies. Het meubilair in woonkamer bestond uit een wankele eettafel en de zithoek was een doorgezakte tuinset met dito kussens, waarbij absoluut geen sprake was van VIP-zitcomfort. De keukenuitrusting was erg beperkt (geen snijplanken, geen schalen). Bovendien ontbraken er een broodrooster en waren er slechts 2 föhns i.p.v. 3). Van het buitenmeubilair waren 2 ligstoelen niet te gebruiken en de BBQ was heel erg vies en het rooster kon niet meer gebruikt worden. Dit alles voor een VIP-prijs van €.3400 per week !!!!!!

• 7Activiteiten
    • 3Onderkomen
    • 7Eetgelegenheden
  • 9Jan Berghuis27-04-2022

Mooie aangelegd park en veel te doen

Heerlijk genoten met ons gezin van een lang weekend in Center Parcs Bostalsee. Park is super mooi gelegen aan een meer. Wij hadden een woning wat hoger gelegen en dat kijk je prachtig over het park en het meer uit. Huisje mooi en schoon en heerlijk terras met veel privacy.

• 9Activiteiten
  • 10Jeroen Schreiner22-04-2022

Super mooi gelegen park met veel faciteiten

Park is zeer mooi gelegen op een berg met prachtig uitzicht over het meer. Zeer veel faciliteiten op het park maar ook in de omgeving is veel te doen. Huisje bij aankomst zeer schoon.

• 9Eetgelegenheden

Vakantiepark Center Parcs Bostalsee info