9.3FenomenaalScore uit 2699 reviews

Deze accommodatie heeft een score van 9.3

Voor deze boeking heb je de laagsteprijsgarantie

Door vakantiegangers bekroond met een Gouden Zoover award

Over The Three Corners Rihana Resort

The Three Corners Rihana Resort

Welkom bij ons hotel in El Gouna! Ontdek onze unieke troeven, zoals ons prachtige zwembadcomplex met binnen- en buitenzwembaden, waterglijbaan, whirlpool en zonneterras met ligstoelen en parasols. Voor de sportievelingen zijn er tal van activiteiten zoals fietsen, tennis, beachvolleybal, watersporten en fitness. Geniet van de wellnessfaciliteiten en het gevarieerde animatieprogramma. Onze ligging nabij het stadscentrum en de schitterende Abu Tig Marina maken ons de ideale uitvalsbasis voor een onvergetelijke vakantie.

De Ligging

Ons hotel ligt in het hart van El Gouna, op slechts enkele stappen van het stadscentrum van Tamr Henna en op loopafstand van de Abu Tig Marina. De dichtstbijzijnde luchthaven, Hurghada International Airport, bevindt zich op 25 km afstand. Vanaf de luchthaven kunt u het hotel bereiken per taxi, shuttlebus of huurauto. Het strand is ook op loopafstand te bereiken, evenals het centrum van El Gouna. Verken de omgeving gemakkelijk te voet of huur een fiets bij het hotel.

Het hotel en de faciliteiten

Ons hotel biedt 166 kamers met airconditioning, balkon, comfortabele bedden en moderne voorzieningen. Geniet van de culinaire hoogstandjes in onze restaurants, zoals het buffetrestaurant 'Sunny' en de à-la-carterestaurants 'Dolce Vita' en 'Chez Pascal'. Ontspan bij een van de bars of in de pub. Onze faciliteiten omvatten een zwemcomplex, fitnessruimte, wellnessgedeelte, aquapark, diverse sportfaciliteiten, entertainmentprogramma, supermarkt, tuin, speelplaats en nog veel meer. Er is ook een businesscenter en een bioscoop aanwezig. Laat u verwennen in de spa of geniet van een filmavond in de bioscoop.

Eten en drinken

In ons hotel kunt u genieten van heerlijke maaltijden en verfrissende drankjes in onze restaurants en bars. Kies voor all-inclusive en geniet van ontbijt, lunch en diner in buffetvorm, evenals koffie met taart, snacks, ijs en geselecteerde lokale alcoholische en alcoholvrije dranken. Dieetgerechten, kindermenu's en speciale menu's zijn op aanvraag beschikbaar. Live cooking zorgt voor een unieke culinaire ervaring.

Goed om te weten

Bij ons hotel kunt u betalen met American Express, Visa en MasterCard. Er is een 24-uurs beveiligingsdienst, kinderopvang, medische dienst en transferservice beschikbaar. De check-out tijd is gebruikelijk in de ochtend. Informeer bij de receptie voor specifieke service-uren. Houd rekening met eventuele toeristenbelastingen bij het uitchecken.

• Internet

[email protected]

el gouna, 7110

Website

The Three Corners Rihana Resort

Geen resultaten gevonden. Pas je zoekopdracht aan.

Ook leuk voor jou

Boek met garantie
Veilig betalen

Fijn dat je hier bent!

Zoover.nl plaatst cookies zodat je beter kunt vinden wat je zoekt.