Goed nieuws! Alle Europese landen hebben nu code groen of geel. Lees hier wat dat betekent voor jouw vakantie.

Glastonbury

Vakantie in Glastonbury

vakanties Glastonbury

Reviews over Glastonbury

• 10Michèle01-07-2019

Fantastisch en prachtig.

Prachtige heuvels en landschappen. Pittoreske dorpjes in de omgeving. Glastonbury zelf is alsof je zo een verhaal uit een sprookjesboek stapt. Er is heel veel lekkers te eten, zowel vegan als non-vegan.

Alleen gereisd in december 2018

• 9natasjablom29-10-2013

Glastonbury is mijn spirituele thuis.

Glastonbury is mijn tweede thuis ik blijf er naar terug keren vanaf 2011 en nu in 2013 ben ik er zelf drie keer dit jaar geweest. Fijne sfeer mooie en leuke mensen. Vooral als je houd van alternatieve mensen en winkels is het een walhalla. Ook als je vegetariër bent.

Gereisd met vrienden in juni 2013

• 8m.v.d.04-01-2012

Cultureel en sfeervol

Glastonbury is een aanrader, bezoek vooral de prachtige abdij ruines en de chalice well. Gezellig centrum.

Alleen gereisd in augustus 2010

• 7Roelof en Jeannet18-08-2011

Mystieke stad

We zijn in Glastonbury geweest eind juni 2011. Het is een kleurrijke stad met veel winkeltjes vol met spirituele zaken. Wij vonden de Abbey tegenvallen, het meeste van de resten kun je vanaf de straat zien en dan is 6 pond pp ons te veel van het goede. De omgeving biedt veel om te bekijken en er zijn voldoende gelegenheden om even te relaxen. Als je hier in de buurt bent moet je Glastonbury bezoeken. Je voelt je terug in de jaren 70; PEACE

Gereisd met partner in juni 2011

• 9Cathelijne Daniëls26-06-2007

Glastonbury is een plek die je niet voorbij mag gaan als je in de omgeving van Bath bent. Het is een zeer sfeervol stadje en er hangt een echte 'hippie'-sfeer. Als je met de auto aan komt rijden zie je de hoge heuvel met de Glastonbury Tor al in de verte. Het stadje heeft leuke spirituele winkeltjes en diensten (tarot, waarzeggerij). Glastonburry Abbey is ook een bezoek waard. De overblijfselen van de eerste christelijke kathedraal van Engeland. Wij zijn van de Abbey door het centrum naar de heuvel met de Tor gelopen. (toch best een hele klim) via de andere zijde van de heuvel zijn we weer naar beneden gelopen en zo kwamen we uit bij de Chalice Well. Dit is een mystieke tuin met een bron die ontspringt aan de voet van de heuvel. Erg fijn om hier te relaxen of een verkoelende voetenbad te nemen in the healing water.

Ook al ben je best nuchter als persoon, laat je meevoeren met de sfeer van Glastonbury!

Gereisd met partner in juli 2006

• 8chantal09-07-2006

Wij zijn in mei 2006 naar Glastonbury geweest voor een midweek. We hadden ons kindje van anderhalf bij ons, wat goed gegaan is. Glastonbury heeft echt "the Vibes". De katedraal, de chalice well en the tor zijn erg de moeite waard om te bezichtigen. Ook kan je van hieruit goede uitstapjes maken naar Bath en verschillen steencircels. Glastonbury heeft een goed indiaas restaurant.mmm.

Gereisd in juli 2006

• 8Daniëlla Marien03-04-2005

Er hangt een leuke, mystieke sfeer in Glastonbury. Overal winkeltjes met spirituele boeken en spulletjes. Heel indrukwekkend is de "Tor" een zéér oude heuvel die door de kelten gemaakt is en waar verschillende meridianen doorlopen, de moeite om te beklimmen! Ook tof: de "Chalice Well" in een mooie tuin: rustig, spiritueel en ontspannend. En nog: de restanten van de oude abdij waar het vermeende graf van King Arthur en Guinevère te vinden is.

Gereisd in april 2005