Onzain (Loir et Cher)

Vakantie in Onzain (Loir et Cher)

vakanties Onzain (Loir et Cher)

Reviews over Onzain (Loir et Cher)

• 8Jojo27-07-2015

Village calme et propre

Il y a quelques commerces dont un Lidl Tres pratique

juli 2015

• 6albrecht22-09-2013

voor 15 minuten

ze hebben een Casino (supermarkt),een dorpsplein een kerk,een benzinepomp en meer van dit. Mocht je in een camping ergens in de omgeving zitten dan moet je hier zijn voor de enige geldautomaat in een straal van 5 km

Gereisd met partner in september 2013

• 6lavieville11-07-2013

belle region

beaucoup a visiter mais prévoir un budget.

juli 2013

• 7fam van der neut22-07-2009

gastvrij,kindvriendelijk,genoeg te zien..

in tegenstelling tot al de negatieve beoordelingen,zijn wij juist erg positief over deze camping!aardige staff,ook nederlands.gezellig dag-en avond programma,genoeg te zien in de omgeving;mooie kastelen en leuke dorpjes.wij vonden het juist fijn dat er lifeguards bij het zwembad waren,gaf een veilig gevoel!wij hebben een heerlijke vakantie gehad,erg leuke camping voor jonge gezinnen!!

juli 2009

• 6Gert Hardeman11-05-2008

Saai dorpje op vier of vijf kilometer van de camping. Mooie (fiets)omgeving. Blois (op 15 kilometer) is de moeite waard. (Bijvoorbeeld Chateau Royal.) Ook de dierentuin ZooParc de Beauval in St. Aignan (op 35 kilometer) is aan te bevelen (e 19,- volw. en e 13,- kinderen, inclusief roofvogel- en zeeleeuwshow van 45 min.). Verder voor kinderen tot een jaar of tien, twaalf het Luluparc (speeltuin) in Tours (aan de Loire, e 7,50 per kind, volwassenen gratis).

Gereisd in mei 2008