Vakantie in Bize Minervois

vakanties Bize Minervois

Reviews over Bize Minervois

• 9Johan09-06-2015

Lieflijk Catharendorpje aan de Cesse

Canal du Midi op 20 min met de fiets (Le Somail of Argeliers), Olijfcoöperatieve L'Olibou, verscheidene restaurants, op 30min van het strand en 2u van de ski-pistes, ....

Gereisd met vrienden in mei 2015

• 9kossiekossie14-01-2013

Heerlijk landelijk

Landelijk, rustig en rustgevend, dat is wat Bize-Minervois te bieden heeft. Het is een prima uitvalsbasis naar allerlei geweldige bezienswaardigheden, de bergen, de zee, en oude stadjes en natuurlijk de diverse wijn domeinen.Bezoek op afspraak Mas Des Dames,aanrader, het is een oude, achttiende-eeuwse wijnboerderij omringd door veertien hectaren wijngaard in de heuvels achter Béziers. Dus gewoon doen, wij zijn helemaal om wat betreft Frankrijk en dat hebben we aan Bize Minervois en zijn inwoners te danken.Vriendelijke en behulpzame mensen. We gaan dit jaar weer!!

Gereisd met vrienden in augustus 2012

• 8Johan Timmermans07-12-2010

Rustig dorpje in nabijheid van Canal du Midi

Gelegen op 25km van Narbonne en Beziers, op 55 km van Carcassonne en 35km van de kust - In alle seizoenen heeft deze regio zijn charme - Eveneens fantastische regio voor fiets- en wandelvakantie - Mogelijkheid om wijn te degusteren op heel wat wijnlanderijen - Toffe dorpjes en stadjes in de weide omgeving m.o.a. Minerve, Couilloure, Pezenas, Agde, Sète, Andorra (2u), Barcelona (3u).... - heel wat villa's met zwembad te huur

Gereisd met partner in januari 2010