vakanties Gignac

Reviews over Gignac

• 7Greins12-08-2014

Matig vergeleken met omliggende stadjes

Omliggende dorpjes/steden zijn beduidend mooier en sfeervoller. Weinig leuke restaurantjes. Leuke dorpjes/steden zijn allemaal op loop dan wel fietsafstand te bereiken. Te denken aan bv Montpellier, Aniane, St-Jean-de-Fos, Saint-Guilherme-le-Dessert, Montarnaut etc etc.

Gereisd met partner in juli 2014

• 9porte jacques12-03-2013

VILLAGE TYPIQUE

Village du sud de la France type. Nombreux sites à visiter. Malheureusement, l'entretien laisse à désirer.

Alleen gereisd in januari 2013

• 8Stefan13-06-2012

Village agréable

Pas grand chose a faire sauf le jour du marché très bien

juli 2011

• 0J. de Boer22-08-2007

Wij zijn met touroperator (autoreis) naar hotel truffiere geweest. Een prachtige ambiance met zwembad en terras in de dordogne. Prachtig voor terras waar s'avonds heel sfeervol buiten gegeten kan worden. Bijzonder gastvrije eigenaren, die er alles aan doen om het iedereen naar de zin te maken. Zelf gemaakte wandel- en autoroutes, duidelijk omschreven etc.alles geheel vrijblijvend Wij hebben een hele fijne week gehad. Het plaatsje Gignac is niet veel maar je kunt zoveel kanten op waar je de drukte op kunt zoeken. Mag best hoger gewaardeerd worden een echte aanrader.

Gereisd met partner in augustus 2007