Le Barcarès-Port Barcarès

vakanties Le Barcarès-Port Barcarès

Reviews over Le Barcarès-Port Barcarès

• 9Bouazzaoui Sandrine12-08-2019

Très belle ville

On a aimé ses petits commerces, ses marchés nocturnes, ses restaurants, le glacier Coco Cool, son mini golf et ses animations. On a pas aimé son bord de mer car des cailloux du coup on allait se baigner à Canet le Roussillon car plage de sable fin.

augustus 2019

• 7mireille11-08-2019

Niet voor rustzoekers, wel gezellig.

-Niet voor rustzoekers - Heel erg toeristisch - Veel vermaak voor gezinnen.

• 7Stranden

juli 2019

• 7Schmidt23-10-2017

Wunderbarer Urlaubsort

Sehr schöne Strände. Umgebung mit Fahrrad gut zu erkunden. Restaurants sehr zu empfehlen. Reichhaltige Auswahl. Preis Leistung stimmt. Menschen freundlich und hilfsbereit.

Gereisd met partner in oktober 2017

• 9thenon murielle03-09-2017

vacances de reves

très belle petite ville , commercants chaleureux avec pleins d animations en soirée, je recommande le restaurant le front de mer services excellents, bien servis et personnels attentifs .un petit bémol le vent .

Gereisd met partner in augustus 2017

• 7NS07-08-2017

Aardige vakantieplaats

Le Barcares is een lang gestrekt vakantiedorp in dit strandgebied. Het bestaat uit een "oorspronkelijk" ouder gedeelte, waar de boot op het strand ligt, en een wat nieuwer en moderner gedeelte achter de haven. Ik deel hier mijn ervaringen over het nieuwere gedeelte. Het stelt allemaal niet zo veel voor. Strand en een boulevard met wat winkeltjes en restaurantjes. Lokale bewoners wisten mij te vertellen dat buiten juli en augustus het er erg stil is. Het is kleiner dan bijvoorbeeld Canet en Argeles. In de vakantiemaanden zijn er in de ochtend en avond vaak markten op het plein in het nieuwere gedeelte. Wel erg druk. Er zijn ook een aantal strandtenten, wij vonden het avondeten hier beter en gezelliger dan de restaurants aan de boulevard. Wel goede uitvalbasis voor bezoekjes aan grotere plaatsen als Perpignan, Collioure, Carcassonne en Narbonne.

juli 2017

• 9jan10-01-2017

ontspanend verlof in prachtig klimaat en omgeving

voor het 17 de jaar afgereisd naar barcares altijd prachtig weer gehad . vroeger met de kinderen nu met 2 en de hond . wat een mooie plek en dichtbij.

Gereisd met partner in juli 2016

• 7Marc W05-08-2016

Leuk dorpje

We zaten in het zg. village gedeelte, het oude(re) gedeelte wat het meest zuidelijk ligt. Wel een leuke boulevard en avond markt, veel is allemaal op loopafstand. De enige supermarkt (U) is wel erg druk maar heeft alles. Houdt wel rekening met het Electronic Beach Festival welke 3 dagen duurt, dit trekt erg veel feestgangers. Voelde ik mij toch wel opeens erg oud... ;) Opvallend is wel dat er erg veel honden zijn en men deze ook gewoon overal, zeker rondom de duintjes en stranden, uitlaten en niet opruimen. Als het warm is ruikt het wel vies.. wat dat betreft kunnen ze nog wat leren. Ik begrijp niet dat ze er zelf geen last van hebben. De wandelingen langs de duintjes en het strand is 1 grote uitlaatbak van hondenuitwerpselen.. bah Ook handig is dat er een rivier uitmond bij het strand waar het ideaal vertoeven is voor jongere kinderen aangezien de kust snel afloopt bij het normale strand.

• 7Stranden

juli 2016

• 7Joost_r705-07-2016

Leuk dorp alleen als er wat te doen is

Le Barcares is een leuk dorp alleen is er wel erg weinig te beleven. zijn in sommige andere dorpjes in de buurt geweest zoals Saint Cyprien plage en Argeles plage en hier is ook in het voorseizoen al heel veel te beleven. hier zouden ze dus in Le Barcares ook een voorbeeld aan kunnen nemen en kijken wat zei hiervan kunnen leren.

Gereisd met partner in juni 2016

• 4Piquenot Patrice04-07-2016

Rien en ville en animation

j'ai trouvé la ville morte pas d’animation à part le marché dimanche mercredi et vendredi rien à voir avec Argelès sur mer ou j'ai été pdt 2 ans la ville même en juin est animée

• 5Stranden

Gereisd met partner in juni 2016

• 10port04-10-2015

belle station balneaire

station agréable,stationnement gratuit,assez rare de nos jours,très gros marché saisonnier

Gereisd met partner in september 2015

10 van de 375 reviews gezien